Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jerry311

    nagyúr

    válasz #16820480 #294 üzenetére

    A nexus logohoz kepest negyedakkora ASUS feliratott meg egyszeruen felejtsuk el? :))

    UI: ha kell valakinek angliabol, akkor keressen meg priviben. Nem megyek haza mostanaban, de a posta csodakra kepes.

  • hallerlaller

    addikt

    válasz #16820480 #294 üzenetére

    Az eddigi Google telefonjaimat amiket szolgáltatónál vettem simán vittem a samsung-hoz, mivel a google csak szoftveres támogatás nyújt hozzájuk. Ez a tablet meg az asus "közreműködésével" készült, a quanta gyártósorain, ott készül a kindle fire is. Szerintem pont az a szerepük a történetben, hogy a szervízhátteret biztosítják. Aztán lehet tévedek, okosabb leszek ha ideért és elolvastam a garilevelet.

    Hisense 55U7HQ - Xiaomi 11i

  • agabe

    addikt

    válasz #16820480 #294 üzenetére

    egyrészt nem alkatrészt, hanem az egész hardvert az asus gyártja, és ő is szereli össze. A hátulján bizony ott van az asus logo is, nem csak a google.
    A google a szoftvert adja.
    Fura lenne, ha pl egy asus laptopot a microsofthoz próbálnád vinni (persze ez sarkítás tudom).
    Hardveres részért telefonoknál is a gyártó felelt mindig is akérmelyik google nexus készülékről volt szó, és a nexus one-t pl a htc javitotta is pedig itthon kapni sem lehetett nagyon. A samsung csak az itthoni garanciát ismeri el...kíváncsi vagyok komolyan az asus-ra mi lesz valóságban szeptembertől mondjuk a 16gigás verziójú, de nem belföldi beszerzésű készülékekhez a hozzáállása. (mindamellett az itthon hivatalosan értékesítésre nem kerülő 8gigás verziót is simán garizniuk kellene szerintem, de tényleg meg kell nézni a garipapírt mit írnak benne, és az a mérvadó)

  • assemble

    addikt

    válasz #16820480 #294 üzenetére

    Szóval a garanciával kapcsolatban: Alapból nem lenne kötelessége, ha csak alkatrészgyártó lenne, de ahogy olvastam, a garanciális részét is teljes egészében az Asus vállalja. Erről hivatalos információ is van itt: [link]

    The Nexus 7 is manufactured by ASUSTeK Computer Inc. ASUS provides a limited 12 month warranty for the Nexus 7. Please refer to the warranty card in the Nexus 7 packaging or ASUS for details on the ASUS limited warranty.

    Ezek után az Asus hivatalos információja a garanciáról: [link]

    Ezek szerint pedig nagyon is vonatkozik rá az Asus International Service támogatás, kiemelve, hogy ha külföldön vagy, akkor is érvényes a garancia rá a támogatott helyeken:

    No matter where you go, ASUS Eee PAD is always your best travel companion!

    When you are on a business trip, leisure, or studying abroad, you can always receive the best support for your ASUS Eee PAD.

    We not only offer you a complete nationwide service, but have also established numerous service sites around the world. So, when you are looking for service, you can always refer to the Service Center to receive our immediate support.

    Azt írják, hogy ha a garancia lapon érvényes a garancia, csak fel kell venned a kapcsolatot az országod International Supportjával, ami Magyarországon is van: Hungary 0036-15054561 09:00-17:30 Mon-Fri.

    Ezek alapján nekem eléggé úgy tűnik, hogy érvényes világgarancia van rá, és a fenti emailben az Asus Magyarország téves információt közölt, valószínűleg nincsenek róla megfelelően tájékoztatva, ami abból adódhat, hogy nálunk még szeptemberig hivatalosan nem is kapható a termék.
    Persze majd érdemes lesz megnézni egy konkrét garancialevelet, hogy mit írnak róla pontosan (ha valakinek megjött már, megnézhetné), de nem hiszem, hogy ennek ellentmondana.

    A legrosszabb esetben pedig, ha mindezek ellenére tényleg nem támogatnák, Angliába elpostázni garanciáztatni sem kerül többe olyan 10 fontnál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák