- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
|nsane
tag
Ezt vártam már mióta xd
-
|nsane
tag
"A HD 6950 és a HD 6970 külsőleg gyakorlatilag csak egyetlen ponton különbözik: a HD 6850-en két darab hatpines, a HD 6970-en pedig egy hat- és egy nyolcpines tápcsatlakozót találunk, nyilván azért, mert a 6970-es többet fogyaszt."
"A hűtés levétele után sem igazán lehet megkülönböztetni a két videokártyát, olyanok, mint két tojás, a NYÁK teljesen egyforma, mindössze annyit sikerült észrevennünk, hogy a HD 6850-ről hiányzik néhány picike kis komponens."
Ez gondolom 6950-en/ről akart lenni
[ Szerkesztve ]
-
|nsane
tag
"A játékokat 1920x1200-as és 2560x1500-as felbontásban és a maximálishoz közeli képminőségi beállítások mellett teszteltük, ugyanis csak ezen beállítások mellett lehetünk benne biztosak, hogy VGA-limitesek a játékok."
2560x1600
[ Szerkesztve ]
-
|nsane
tag
semmi
[ Szerkesztve ]
-
|nsane
tag
Jaja észrevettem. Sorry
Viszont kíváncsi lennénk arra, hogy egyébként elmegy a Metro 2033 2560x1600-on (580 SLI, vagy 6970 CFX-en vagy le kell venni 1920x1200-ra), mert jövőre tervezek egy 30 colos monitor vételén és jó lenne tudni, hogy ki tudom-e használni a 2560x1600 felbontást? Valaki netán tesztet? -
|nsane
tag
(#81) Abu85
"Főleg azután, hogy ennyire belemerültél a hibakeresésbe."Á dehogy, inkább a tesztbe és az írásba merültem bele. Nagyon jó lett a teszt.
(#87) joshua7
"Még a HD5970 sem elég oda."5970-nel játszottam a Metro 2033-at. Még 1920x1080-on is kifingott tőle néhányszor, pedig még most is az a legbrutálisabb kártya full hd-en. Le a kalappal előtte, de én nem szerettem, mert hangos volt és idővel ez csak romlott a hangja. Némelyik játékban voltak vele gondok, ezért is adtam el nem tetszett, főleg egy 5870-en után. Az 5870-en nálam etalon, minden szempontból.
De ezt a 6970-nél nem érzem, mert hangos, sokat fogyaszt a teljesítményéhez képest (igaz, hogy a fogyasztás nálam nem számít).Egyébként magamnak adtam sakk-mattot karácsony előtt. Mert eddig 6870 CFX-em volt, ami szintén etalonnak számít nálam, de mivel karácsonyra jöttek a nagykutyák, ezért muszáj volt tőlük megszabadulnom. Mivel a 69xx széria késett, ezért vártam a vétellel a végsőkig és nem sikerült döntenem a 580 SLI és a 6970 CFX között. Ez miatt nem sikerült beszereznem így egyikből sem karácsony előtt, most pedig szívok egy ciripelős 285 matrix-al. Na jó azért annyira nem rossz, mert szénné lehet tuningolni, de mégis csak egy 285.
Egyébként kíváncsi vagyok, hogy a végleges driver-el mennyit fog teljesítményben fejlődni a 6970. Végül is azt hiszem a GTX580 SLI mellett fogok dönteni. Több okból is:
- nem hiszem, hogy januárig lesznek a 6970-ből speciális hűtéssel szerelt, tuningolt darabok. A ref. hűtés pedig hangos, míg a GTX580-nál ezt nagyon eltalálták és itt megfelel a ref. is, de ha kijön egy tetszetős több ventivel felszerelt darab, akkor az jön a gépembe.
- sokkal tuning barátabb a GTX580 ami nekem nagyon fontos. A 6970-et pedig inkább anti-tuningos kártyának nevezném.
- ha a Crysis 2 az NV kártyákon fog jobban menni (ez pedig így lesz), akkor egyértelmű, hogy a sok AMD/ATI után újra NV jön.
+ a 6990 pedig nálam tabu a 5970 után. Több okból is, de azt nem részletezném. Egyszerűen megmondva a két chipes rendszer nekem nem jön be. -
|nsane
tag
Ja [link] ezen a képen látszik is, de ehhez a képhez azt írták, hogy idézem: "Szerettük volna a HD 6900-asokat jobban szétszedni, de saját ügyetlenségünk miatt nem sikerült kiakasztani a műanyag rögzítő pöcköket, ezért végül csak eddig jutottunk."
Most akkor mi van? Sikerült lefényképezni szétszedve, de nem sikerült szétszedni, vagy a szétszedet kép azt nem ti csináltátok?
Vagy valamit rosszul értelmeztem?[ Szerkesztve ]
-
|nsane
tag
A szálkezelő alatt az ábrán látható SIMD Engines-piros, Local Data Shares-lila, L1 Texture Caches-lila és amiről mi is beszélünk a Texture Units-sárga---> és ebből van kettő a ph!-s tesztben ezt shader tömbnek írják, azt hiszem ez a hivatalos megnevezése is. Én csak magyarosítottam, úgy emlékszem valamelyik tesztben olvastam (tálán ipon), hogy így nevezték el. Remélem nem írtam hülyeséget? xd
[ Szerkesztve ]