Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz MaUser #220 üzenetére

    Akkor olvass utána jobban a témának, mert itt nagyon félreérted a dolgokat.
    A telecine judder azért jelentkezik, mert HDMI-n 60 hz-en lövöd ki a képet, ami valójában 24 fps. Ez szerinted hogyan hozható össze? Sehogy.

    A feliratoknál a film végén lehet látni a néha-néha rángatózó képet, mintha laggolna a lejátszó. Ez még a 100hz true motion esetében is jelentkezik. Ezt szünteti meg a 24p ready TV úgy, hogy 120hz-en vetíti 5x a képkockákat. Az eredmény magáért beszél. Nincs semmiféle beszúrt képkocka. Engem nem zavar az ha nem teljesen penge folyamatos a mozgás, tökéletesen megfelel a 24 fps. Úgy akarom látni a filmet, ahogy a rendező megálmodta, nem belefosott művi képkockákkal

    (#222) KTTech: Igen, de azért azok a filmszkennerek kicsit más elven működnek, mint egy digitális mozikamera.

    (#224) mzso: A kolléga kicsit el van szállva, nem is merem megkérdezni hányévesnek is tetszik lenni :)) Ahogy előttem szóltak.. Hozzá van szokva a szemed a digitális CGI világhoz. Ezt az időt is megértük...

    Ettől függetlenül nagyon sajnálom a Kodak halálát pl, és sajnálni tudom azokat akik leszarozzák a celluloidot. Szerencsére soha nem fog kihalni, mert mindig lesznek lelkes követői akik használják. A Super8 is reneszánszát éli. Ez olyan mint a komolyzene, mindig tisztelni fogják. Természetesen örvendetes az olcsó és kényelmes digitális technika... de attól még a film klasszikusok 24p-ben forogtak celluloidra. A többi nem számít :R
    Mostanában pedig úgy is gyász-szar filmeket csinálnak. Nagyon kevés a jó sajnos...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák