- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Alkat és megszokás kérdése, hogy ki mennyire lesz rosszul az un. free-locomotion megoldásoktól.
Ez a való életben is így van, pl. egyesek nem bírnak háttal menetiránynak utazni a vonaton, más meg kiképzés nélkül is bírja a dugóhúzót az extrém sétarepülésen.
Egy AAA címet viszont csak akkor fognak kiadni VR-re, ha az az összes potenciális játékosnak megfelel, ezért a VR átiratokban ma már mindenféle opcionális megoldást bevetnek. Van teleport, szabad mozgás, szabad mozgás látószög szűkítéssel, folytonos fordulás, szakaszos fordulás, stb. aztán mindenki eldönthet, hogy melyik neki a jó.
A gond inkább az, hogy az fps-ek portolása mindenképpen kompromisszumos játékélmény marad, mert egyszerűen nem VR-re tervezték őket, ezért a kiadók eleve nem gondolkodnak VR portokban.A VR-nek sajna el kell érnie a kritikus mennyiséget, hogy érdemes legyen komoly pénzeket ölni a tartalomfejlesztésbe. Ezt az "early adopter" időszakot ki kell bekkelni, ráadásul a hardver erőltetett fejlesztése nem hogy segíti, de egyenesen hátráltatja a minőségi tartalom megjelenését, mert a kiadóknak nincs idejük tisztességesen megírni a játékokat.
A VR nem olyan, mint egy monitor, hogy ha kijön a játék fullHD-ra, akkor 4K-ban is megy legfeljebb erősebb GPU kell hozzá. Ha változik a felbontás, a fov, a tracking, a kontroller, ha bevetik a fent említett foveated rendering technológiát, stb. akkor a tartalomgyártónak is követnie kell, különben olyan hardverre adja ki a játékát, ami már elavult. Ezért a nagy kiadók egyelőre kivárnak: jusson el a VR fejlődése egyfajta nyugvópontra, ami már szabványnak tekinthető, legyen stabil felhasználóbázisa, amire már érdemes építeni és akkor fognak kijönni a valódi AAA címek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung G9 Super Ultrawide Gamer monitor! 49"/5120x1440/240hz/1ms/G-sync-Freesync/HDR1000/Beszámítás
- Philips Evnia Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/TypeC/Ambiglow/Beszámítás!
- LG (34BN670P-W.AEU) 21-9 FHD LED GAMER MONITOR ! AKCIÓ!
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- LG (35WN75C-B.AEU) 35" QHD GAMER MONIOR ! AKCIÓ