- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
- 3D nyomtatás
- Házimozi haladó szinten
- Autós kamerák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
stellaz
addikt
válasz #54625216 #43 üzenetére
"Ezt a jövőbeli jogi szabályozás fogja eldönteni. Ha elfogadják az önvezetést, mint az autó szerves részét, akkor bármilyen szoftverhibából keletkező balesetért a gyártónak kell vállalnia a jogi felelősséget. Ahogy egyébként ma is, ha a baleset a jármű tervezési hibájából történik."
Erre kíváncsi leszek. Ha csak minden millió km-re jut egy szabálysértés vagy baleset, és mondjuk már van legyártott 50M autó ami évente fut 30 ezer km-t, akkor évente 1,5M jogi felelősségre vonással kell szembenézni.
"Lásd feljebb. Az USA-ban pl. nincs is olyan, hogy "elsősegélynyújtás elmulasztása"
Nem csak USA létezik, de értesíteni ott is kell a hatóságokat. Fejejtőn, árokba lévő autót fel fog ismerni?"Pont ez az, hogy de. Ha az önvezető autók látják egymás helyzetét, akkor úgy tudják optimalizálni az útvonalakat, hogy jobban szétoszoljon a terhelés."
egy pontig ez működik, aztán az is betelik. Pontosan látjuk is, hogy a nagyobb kapacitású utak nagyobb forgalmat generálnak általában."Úgy, hogy nem neked kell a menetrendhez igazodnod, hanem a jármű igazodik a Te időbeosztásodhoz. Az emberek többsége is azért tart kocsit, mert nem aszerint akarja élni az életét, hogy hogyan variálják a menetrendeket."
Na, hát ez az. A robotaxi nem áll a ház előtt (főleg ha te küldöd el fuvarba), nincs benne a gyerekülés, a kis vized, a szemüveg törlőd, az esernyőd, stb.
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #54625216 #43 üzenetére
Szerintem ameddig az autok nagy resze hagyomanyos lesz az utakon, a tul sok baleset nem teszi majd lehetove, hogy mindegyiket, vagy csak akar a sulyosabbakat olyan reszletesen vizsgaljak, hogy vajon az onvezeto auto volt-e a hibas.
Annak persze van eselye, hogy hamarabb bevezetik kotelezo jelleggel az autos fekete dobozokat, menetrogzito kamerakat es az segithet a fenti probleman.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Crypto Trade
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Marvel Snap
- Nintendo Switch
- További aktív témák...