- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Androidos fejegységek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
-
Digitális detox a Nokiától
ma Három új, 4G-s készülék közül lehet választani, ha valaki, elérhetőségre, de digitális disztrakció nélküli időtöltésre vágyik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
A jogi felelősségre vonás most is létezik a járműiparban, csak jelenleg több a baleset a vezetők hibájából, ezért nem hallunk róla napi rendszerességgel a hírekben.
"Nem csak USA létezik, de értesíteni ott is kell a hatóságokat. Fejejtőn, árokba lévő autót fel fog ismerni?"
A személy jogi felelősségét, és a technológiát válasszuk külön. Most sem vonhatnak felelősségre, ha járókelőként nem hívsz mentőt, vagy a vonaton nem húzod meg a vészféket, ha balesetet láttál. Ahogy egyébként egy taxi utasaként sem vagy jogilag felelősségre vonható, ha taxis nem áll meg egy balesetnél. A robotaxi estében is ugyanez lesz: utas leszel és nem sofőr, azzal arányos jogi felelősséggel.
Ami a baleset felismerés technológiáját illet, valószínűleg maga a rendszer tudja majd jelezni, ha baleset történt, ahogy pl. a metró központi irányítása sem az arra haladó másik metró vezetőjétől tudja meg, ha az egyik szerelvény kisiklott."egy pontig ez működik, aztán az is betelik. Pontosan látjuk is, hogy a nagyobb kapacitású utak nagyobb forgalmat generálnak általában."
Nyilván csak optimalizálni tudják a terhelést, nem megszüntetni, de garantáltan hatékonyabban tudják majd kezelni a dugókat, mintha egyes emberek józan belátására lenne bízva.
"A robotaxi nem áll a ház előtt (főleg ha te küldöd el fuvarba), nincs benne a gyerekülés, a kis vized, a szemüveg törlőd, az esernyőd, stb."
Ez már a kényelmi funkciók kérdése. Miért ne rendelhetnél egy hosszabb útra privát robotaxit, ami már előző nap este a rendelkezésedre áll, hogy kényelmesen bepakolhasd a cuccod?
A napi ingázáshoz meg az autózás a nagy átlag számára valamivel közelebb lesz a tömegközlekedéshez, mint most. Az emberek számára a fő visszatartó erő a tömegközlekedéssel szemben nem az, hogy nem lehet nála a kis vize meg az esernyője, hanem hogy a tömegközlekedéshez kell igazítania az időbeosztását. Ha a hagyományos taxi olcsóbb lenne, mint saját autót fenntartani, akkor nagyságrendileg többen taxiznának, mint hogy autót vennének, márpedig a robotaxi pont erről szól.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO LGA1700 Alaplap - JÓTÁLLÁS 2025 Októberig, UTÁNVÉT!
- Leveles win10 home eladó. Több darab van. Természetesen matricával együtt.
- Lenovo B50-70 Intel Core i3 4005U 240 GB SSD AMD Radeon HD 8500M
- 2.Generácios PC Dell OptiPlex 790 I3 2100 4GB DDR3
- Ps3 superslim hen 500gb eladó 90 játékkal