Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sxxorp

    őstag

    válasz HKorn #1585 üzenetére

    Hát ez az, hogy a Deca-nal többnyire agymotoros és trekkingben ráadásul csomagtartós akkuval szerelt példányok vannak, azok nagyon nem tetszenek. Bárhol olvastam erről mindig a középmotoros verziókat helyezték előtérbe... De új, garanciális ez igaz, nem tudom mennyire gyorsíthatóak...
    dugo: ezt láttam korábban is, ami inkább szimpatikus lépés volt a Bosch-tól, és bízom abban, hogy valós az az info, hogy kevés példányt érintett. Ami eddig kibírta, az vagy jó, vagy cserélt :)
    Ahol nézem a legtöbb helyen 400-as akkuval Gen1-gyel 280-290000, félek, hogy az sem fér bele. Emellett ott az eredeti kérdésem, hogy számít-e a jóval nagyobb lánckerék elöl a Gen2-höz képest, ha úgyis sokszor lesz, amikor normális bringaként fogom használni... Volt ott egy rakat gen2 is, de úgy beszélt a boltos, mintha inkább kifejezetten előnyösebb lenne egy jó állapotú gen1 városban emiatt...

Új hozzászólás Aktív témák