- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sxxorp
őstag
Sziasztok,
véleményeket kérnék, ha lehet a földhöz közelibb kategóriából
Első e-bike-omat szeretném megvenni, főleg városi használatra (ahogy írtátok inkább trekking), ez alapból 25km-t jelent oda-vissza munkába menet, heti 2-3-szor, olykor 40-50-et.
Aggaszt a 25km/h-s 'fal', ami többször szóba került, mi a fenéért nem lehetett ezt 30-ban megállapítani...
A keret most kb. 300000Ft lenne, aztán ha bejön, akkor a jövőre érkező 3. generáció Bosch lenne a target.1-2 napja nézem a kínálatot:
- újban a Decathlon gépei tűnnek valamennyire ésszerűnek, de mintha ming agymotoros lenne. Persze, hogy ellentmondjak magamnak pl. ez tetszett: [link]
- viszont valószínűleg jobb lenne középmotorost választani, de ebben az árban az egzotikumok mellett inkább első generációs Bosch-okat látok. Ez nagyon ördögtől való választás lenne?! Voltam egy helyen, shol a szervizes kiemelte, hogy aszfalton való kerékpározáshoz az első generációs kifejezetten közelebb áll, mert míg a második generációsoknak kicsi az első lánckereke, az első generációsok többsége normális, relatíve nagy lánkerékkel készült... Ez a gondolatmenet mennyire állja meg a helyét, ez mennyire szempont? Valószínűleg kevésbé is veszíti már értékét, mint egy újabb.
- átépítés...: van egy Kross Evado-m de már elég öreg, jó sokat kellen rákölteni, hogy elfogadható alap legyen, a fékjei gyengék - középmotoros Bafang-okat látok több helyen...
- egyéb ötlet, javaslat? -
sxxorp
őstag
Köszi a választ, erről az első generációs problémáról van valami cikk (lehetőleg nem német, inkább angol / magyar)? A Classic+ sorozatra is igaz ez?
Erősen kétlem, hogy 2018-as modellek nem min. 400000 körül indulnak, főleg a középmotoros verziók normális verziók, de ha van konkrét példa szívesen megnézem. -
sxxorp
őstag
Hát ez az, hogy a Deca-nal többnyire agymotoros és trekkingben ráadásul csomagtartós akkuval szerelt példányok vannak, azok nagyon nem tetszenek. Bárhol olvastam erről mindig a középmotoros verziókat helyezték előtérbe... De új, garanciális ez igaz, nem tudom mennyire gyorsíthatóak...
dugo: ezt láttam korábban is, ami inkább szimpatikus lépés volt a Bosch-tól, és bízom abban, hogy valós az az info, hogy kevés példányt érintett. Ami eddig kibírta, az vagy jó, vagy cserélt :)
Ahol nézem a legtöbb helyen 400-as akkuval Gen1-gyel 280-290000, félek, hogy az sem fér bele. Emellett ott az eredeti kérdésem, hogy számít-e a jóval nagyobb lánckerék elöl a Gen2-höz képest, ha úgyis sokszor lesz, amikor normális bringaként fogom használni... Volt ott egy rakat gen2 is, de úgy beszélt a boltos, mintha inkább kifejezetten előnyösebb lenne egy jó állapotú gen1 városban emiatt... -
sxxorp
őstag
Nézegettem én a Decathlon-osokat sokáig, főleg a napokban, mikor ez ( [link] ) 300eFt volt (annak ellenére, hogy inkább városi forgalomra kell), de a 2 év garancia ellenére, és nem bírtam magam rászánni egy alapból kedvezőtlenebb konstrukcióra a motorelhelyezés, és trekkingeknél még akku szempontjából is (még az akku teljes súlya is jó hátulra kerüljön...). Ráadásul szeretném megszabadítani szoftveres láncaitól a gépet (van valakinek tapasztalata?), kétségeim támadtak, hogy a 30Nm mire elég...
Ezért tegnap megvettem ezt, fórumtárstól: [link]
Egyéni plusz dolog, hogy én épp nem azt keresem, hogy minél magasabb motorfokozatban megússzam a tekerést, hanem hasonló erőből többet hozzak ki, és ehhez optimalizáljam a motor segítségét. És az a gyanúm, hogy sok e-bike inkább a kényelemre megy rá, és ha jobban meg akarod tekerni elfogynak a fokozatok felfelé (lánckerékben lefelé, a kisebbeket illetően ), pörög a lábad... Még csak hazagurultam vele, de a csatolt kerékpár agyváltós lehetőségei úgy tűnik bőséges tartalékot biztosítanak síkon és emelkedőn is.[ Szerkesztve ]
-
sxxorp
őstag
Nem sokon múlott, hogy csatlakozzak, de nekem jóval kevesebb lenne a nem aszfalt, táskát is szinte mindig viszek (csomagtartó)
Egyébként valami komolyabb zárat keresek most. Néztem video-kat, elkeserítő, hogy célszerszámmal milyen rövid idő az erősebb zár leszedése is... Van valakinek javaslata? -
sxxorp
őstag
Köszi srácok a gyors reakciót!
Sajna mostantól viszont sűrűn én leszek a legértékesebb vad is
Egyelőre itt tartok:
1) U-lakat jelölt: Abus Granit X [link] - hosszbeli különbség lehet a 230/300?
+: relatíve elfogadható ár (26k), súly
-: az akku miatt lehet, hogy nehéz felerősíteni, de láttam fotókat, hogy változatos helyek is szóba jöhetnek; szűkebb átfogás
[link]
2) Collstock: Abus Bordo Granit X [link]
+: méret, súly, átfogás
-: ár (33k körül)
3) Lánc: Somatom jóvoltából 'nehezedett' a döntés + 1 alternatíva (eddig nem találtam jó, elfogadható árú láncot, Árukeresőn nincs, de most rákerestem külön) : [link]
+: átfogás (kereket is), relatíve elfogadható ár (26k)
-: súly! (2,8kg, a másik kettő 1,5kg körüli...)
LuckyL hálás vagyok, hogy 'meghagytad' , több, mint 1 hete konkrét megállapodásunk volt, csak elmentünk nyaralni - szerencsére korrektek voltunk. Debrecenből származok, azért nem lett volna túl komfortos a távolság sem[ Szerkesztve ]
-
sxxorp
őstag
Igen egy hajóban evezünk, csak számomra az autó nem alternatíva, egyedül soha nem fogok egy tonna feletti döggel városban csapatni, Debrecenben még annyira sem lenne az... Mondjuk Budapesten a város mérete miatt került képbe az e-bike, összejöhet olyan közlekedési helyzet, amit wgymás utáni napon már nem bírnék. Debrecen azért jóval kisebb, ott szerintem egy normál kerékpárral szinte mindent meg lehet oldani.
Somatom: igen a csuklópontok... hiába ugyanaz a biztonsági fokozat, biztos, hogy gyengébb, mint egy jó U-lakat, vagy lánc. De a 85cm rövid?! Mondjuk én U-lakathoz szoktam, ahhoz képest az a lánc is nagyon tágas (csak az a 2,8kg...). Hát igen, egy új akku kerülhet annyiba, mint egy elfogadható normál bringa. -
sxxorp
őstag
válasz Somatom #1697 üzenetére
Srácok bocs, hogy bedobtam a témát nem is kifejezetten e-bike probléma :)
Somatom: Bp-i vagyok, nem volt kérdés, hogy az akku nem marad egy percig sem egyedül :)
Az autós vonatkozás nem szempont, a hordozhatóság inkább, főleg a súly miatt... Valahogy a bringára tekerném.
Runner_fxr: ez a szegecsbontó videó elég kiábrándító a Bordo-val kapcsolatban, plusz kockázat egy csendes, relatíve olcsó szerszámmal szemben, úgy, hogy számottevően drágább...
Úgy tűnik egy klasszikus 3-ból 2 probléma a vége: a biztonság, átfogás, súly hármasból valamit fel kell adni.
U-lakat: B, S > Á
Lánc: B, Á > S
Hajtogatott: Á, S > B, (Ár).
A fenébe, a szegecses videóig a Bordo praktikumára hajlottam...
Big-J: gyorsan rákerestem, de igazán csak kisebb vackokról találtam videót, hol nyitják könnyedén a Masterlock 2359-et?[ Szerkesztve ]
-
sxxorp
őstag
válasz Somatom #1711 üzenetére
Közben: a Master Lock 2359 kiesett, a holland biztonsági minősítő alapítványnál (ART) csak 2/5 értékelést kapott - akárcsak az Abus Bordo 6500, amely valóban a legjobb hajtogatós, de a konstrukció miatt ennyit tud. Nekem is a legszimpatikusabb kialakítás...
[link]
Nexuspolaris: bikesafe egyértelmű, a biztosítást is próbálom intézni.
Runner_fxr: Az enyém csak volt milliós, jelenleg 300eFt körüli érték, tehát az általad megadott paraméterekhez képest pont határeset. De nagyon nem jönne jól ha elvinnék, még fele ilyen értékűt sem.
6500-ast kaptak szét, és nem tűnt szükségesnek a satu, ez megcsinálható. Én tolvajként pont ilyenekre mennék rá, drágább, mint az átlag zár, ezért valószínűleg a bringa is az, csendesen meglovasítható - tökéletes célcsoport
Szóval kiváló a biztosítás, de azért, ha lehet nem venném igénybe a szolgáltatást. Csak megéri egy kicsit körbenézni, hogy lássam: a hype-olt, de kódoltan gyengébb lakattípus nem éri meg az amúgy is elég drága zárakra még pluszban rárakódó felárat -
sxxorp
őstag
válasz Somatom #1724 üzenetére
Bocs, elírtam, csak a lényeg van rendben, a linken a 8239-et találod Sajna az nem derül ki, hogy a lakat, vagy a lánc volt a gyenge 'láncszem'
Ezt a lánc variálást nem teljesen értem, úgy tudom egyben adják a láncot, lakatot. Ha még külön másik láncot is kell venni, akkor már nem túl jó, ezek szerint nem így van?
Runner: Van azért olyan lánc, amit nem vágsz el erővágóval, de U-lakat is biztosan Valami miatt az említett ART minősítőnél a maximális 5/5-ös besorolású termékekre szűrve, túlnyomó többségében láncos lakatok jöttek ki... -
sxxorp
őstag
válasz simonjoe #1916 üzenetére
27,1km/h átlagot mentem egy 25Km/h-ánál korlátozó e-bike-kal 5%-kal nagyobbra vett kerékmérettel, kb. 10 km-en Népliget - Újpest-Városkapu között, de jobban élveztem volna, ha nem a motor pihen az emelkedőket, indulásokat kivéve... Voltaképp így keményebben tekerek, mint nem e-bike-kal
Hkorn: Nem növelni kellene?[ Szerkesztve ]
-
sxxorp
őstag
válasz simonjoe #1919 üzenetére
Megnézném, hogy a fellengzős, öncentrikus dumáddal mikor mennél 27-es átlagot lejtőt gyakorlatilag kizárva, többször várakozva a lámpára egy 25kg-os kerékpárral, ami csak 25km/h-ig segít rá
Egy falusi banya is rájött volna, hogy főleg Budapesten közlekedek, a sebesség fontos szempont, nem fél-1 napokat andalgok a nyeregben. 10-11km a munkahely majd uez vissza, legyalogolnád a budapesti panorámában, megmondóember?Először a fizikát néztem, aztán amit tapasztaltam, és kérdeztem, nem kinyilatkoztattam, mint egyesek. Először én is csökkentettem a kerékátmérőn (csak +/-5%), de 24km/h körül már alig-alig segített rá. Váltottam, így elmegy 26-ig is, és érzetre mintha gyorsabb is lennék. Vagy csak kb. jól mutat mindent (kisebb átmérő, lassabb mért sebességnél szabályozza le ugyanazt a valódi sebességet, és fordítva) és nem lehet még ennyivel sem átverni?
[ Szerkesztve ]
-
sxxorp
őstag
válasz #46105344 #2155 üzenetére
Ez a táv inkább a párom elektromos rollerének ideális, ha úgysem tekersz, az is megfontolható.
simonjoe: ez a Fazua a zéró ellenállásával a limit felett elég vonzó nekem, aki jelenleg analógon edzett lábát használja arra, hogy mint amikor egy űrjhajó plusz hajtőerővel elhagyja a bolygó gravitációs mezejét, úgy lendítsem tovább a bringát a 25-ös limiten (utána már, 27+-on teljesen jó)[ Szerkesztve ]
-
sxxorp
őstag
Akkor ajánlott, ha egy nagyon drága edzési eszköznek használja a normális bringa helyett nagyobb terheléshez (mint pl. amikor valaki súlyokkal fut, vagy mikor tenyérellenállással úszol ). Ha nincs rásegítés, a szignifikánsan nagyobb súly érvényesül: nehézkesebb az elindulás, és nehezebb az emelkedőn felfelé. Ha már elértél egy sebességet, lendületben vagy, utána már nem jelent sokkal nagyobb terhelést.
Én egyébként másképpen használom edzésre: egyszerűen nem bírom megszokni a 25km/h határt, rendszeresen meghaladom azt. Ma is láttam párszor a 30km/h-t, és sokszor 28km/h körül de ott már semmi segítséget nem kapok - de nem is használom az elektromotort, így növelem a hatótávot. Ehhez így nem kell kapcsolgatni sem, 25-nél kikapcsol magától, mindig Eco-ban vagyok, kivéve masszív emelkedőnél, vagy felüljárónál, ekkor benyomom Tour-ba, hogy ne lassuljak sokat. A felső 2 fokozatot soha nem használom.
Lehet, hogy nekem is kellene egy könnyebb (a 2. emeletre kell felvinnem a 25kg-t, azért megérzem...), és legalább 30km/h-ig rásegítő bringát, csak ez a 2 fejleszthető terület van, egyébként teljesen elégedett vagyok. -
sxxorp
őstag
válasz torrrent #4448 üzenetére
Nekem is nagyon jó lenne kivenni... Nagyon gyakran 25km/h felett megyek, tudom, hogy így még jobb vele edzeni, mint a normál bringámmal, mert nehezebb, de van, amikor szimplán picit gyorsabban szeretnék menni legalább annyi segítséggel, hogy a súlyát vigye
Van valakinek tapasztalata még Gen2-es Bosch-motor felszabadításával? -
sxxorp
őstag
válasz Jonaleth86 #4530 üzenetére
-
sxxorp
őstag
válasz Somatom #4666 üzenetére
Érdemes kilépni az öncentrikus szemléletből. Valószínűsítem, hogy nem én vagyok a nagy átlag, de rendszeresen előfordul, hogyha bemelegszek, akkor elérem, és tartósan meghaladom a 25-öt (ezért is írtam többször, hogy tök jó lenne, ha nem csak 25-ig segítene rá, mert soha nem fogom megszokni, olyan lassú. Kaptam is a kiiktatáshoz segítséget, de 1) a covid miatt a közlekedést indukáló személyes találkozóim száma erőteljesen lecsökkent, kevésbé téma, 2) egy nagyon megkímélt, de mégiscsak gen2 Bosch-motoros bringára nem fűlik a fogam ennyit költeni, úgy hogy ha jól tudom nem örökíthető a tuning). Egyetlen bringám nem gördült ilyen flottul, mint a KTM-et, tehát, ha belendül nem nagyon akadályoz, simán fenntartható. Törést az emelkedők, és a forgalmi akadályoztatás okoz, de ez evidens. Többnyire odafelé igazán jellemző, hazafelé van, hogy belesüppedek a kényelembe...
-
-
sxxorp
őstag
válasz parandroid #4668 üzenetére
Az teljesen korrekt, szerintem tökéletes célcsoport :) A rásegítés alapból kellhet, hogy ne hendikeppel induljon a jelentősen nagyobb súlyt miatt - kivéve, ha ő is olyasmi, mint én :)
-
sxxorp
őstag
válasz Somatom #4672 üzenetére
Sztem engedd el, arról, hogy te nem találkozol, nem tapasztaltál még van. Csak te jelentgettél ki, hogy ez így van vagy úgy van, sikerült még is ismételni, és ezt még tetézed azzal, hogy aki jelzi neked, arra lököd vissza a kapott jelzőt Közlekedek, nem sportolok, sokszor 25 fölött (hagyományos bringával is így volt), és elképzelni sem merészelem, hogy egyedül lennék egy 2 millás városban. Pukk, ennyi volt a lufid. Léphetünk tovább?
-
-
sxxorp
őstag
válasz Somatom #4681 üzenetére
Pont nem erről van szó Neked életszerűtlen, te nem tapasztaltad, te vagy képtelen felfogni. Te, te, te Elmagyarázom: lehet gyorsabban tekerni, de nehezebb. Ha nem lenne korlát még gyorsabban mennék totál ugyanazzal az erőkifejtéssel. Te csak a lustaságot, kényelmet látod, mint döntési kritériumot. Hogy mindenki azért vesz ebike-ot, mert azon mesterkedik, hogy lehet megúszni az erőkifejtést. Én elfogadom, hogy van, aki ez alapján dönt. De van, akinek semmi baja azzal, hogy közlekedés közben mozog is, csak hatékonyabban, gyorsabban szeretné ezt megtenni. Felfogod?
-
sxxorp
őstag
válasz Somatom #4686 üzenetére
Nem tudom van-e értelme neked válaszolni.
Az adott példára reflektáltam. Megfogtál, 2x11km a táv. Világ életemben 25 feletti sebességekkel mentem munkába, akár analóg, akár később e-bike.
Lássuk: 1) Akinek fontos a mozgás mindegy, hogy mi van alatta. Csak akkor lenne bukó, ha nem engedné ugyanazt az intenzitású mozgást, mint pl. roller. Emelkedőkön, fáradt napokon, ha tárgyalni megyek jó ruhában nagyon jól jön, hogy ebike. 2) Sokkal drágább? 300k volt egy használt jó állapotú KTM. Érdekelt a technológia, vagy új analógot kellett volna vennem. 3) 25 fölött: lassan csak leesik, hogy miért is kereshetnek még unlock-ot egyesek azon az egy okon kívül, amit eddig el tudtál képzelni. Így még jobban megérné: megvan ugyanaz a mozgás, még gyorsabban is tudsz menni, PONT sík terepen, hiszen az emelkedőn eddig is gyorsított. És nem az a buta magyarázat, hogy lehet még afölé tekerni, hiszen érezhetően nehezebb. A nagy tézisedet buktatva tehát sokaknak jogosan jut eszébe az unlock: 1) sokan, akik csak közlekednének, azok közül is van, aki szívesebben menne gyorsabban (segítek: hamarabb odaér, rövidebb a menetidő, később lehet indulni, stb.). Rásegítéssel, mert anélkül nem tud. Emellett 2) aki jobb fizikumú közlekedő bár tud 25 feletti sebességet elérni így is, de nehezebb, és szívesebben menne hasonló erőkifejtéssel gyorsabban. Ráadásul gyorsabban mint analóggal. Érted? -
sxxorp
őstag
válasz Somatom #4688 üzenetére
Huh, egyre szorul a hurok, már teljesen visszamenekültél a konkrét kérdezőhöz Amikor magadat hoztad példaként, akkor is Németország lebegett a szemed előtt? [link] Te Németországban nem tapasztaltál olyanOKAT akik 25 felett akár rátekernek? [link] Vagy akkor még full általánosan osztottad az igét magyarokra is érvényesen, ami a kitartó terelgetés miatt beszűkült egy fő német, kizárólag 2x10km-es sík terepen közlekedő emberre?
Az unlock-témának nem sok köze van az eredeti kérdéshez. Nyugodtan elismerheted, hogy ezt az unlock-dolgot benézted, nem kell a kereteket ide-oda csűrve-csavarva tekeregni a magad által teremtett csapdában
- Hogy jön ide az ár? Segítek: "sokkal drágábban"-érved pukkant ki akkor az én esetemben, nem mindegy, hogy 300k vagy 1.2, vagy igen?
- Valamit figyelmen kívül hagytál: 1) szeretek mozogni, és 2) van, amikor csomag is van, roller szóba sem jöhet. De valószínűleg a kérdező is így van vele, ezért halt el jelentősebb visszhang nélkül a roller-kínálgatás. -
sxxorp
őstag
válasz Somatom #4690 üzenetére
Szerintem te állj le. Attól, hogy a szűk agyadba nem fér be, én még pont úgy cselekszenek, ahogy te életszerűtlennek, nem reálisnak stb. tartod, tehát már nálam elbukott az okoskodásod. Megengeded, hogy úgy használjak és azt, ahogy és, ami nekem tetszik mikor jó erőben vagyok anélkül, hogy kvázi lehülyéznél? Senki nem mondta, hogy erre mutatkozik a legnagyobb igény, de van ilyen. Lehet, hogy te gyenge vagy hozzá. De van, aki jogkövetés miatt, technológiai okokból, stb. nem módosít, de ha jó kedve van, jó erőben van, siet a munkába rendszeresen túlviszi a 25-ön. Mikor már belendül a gép nem is olyan nagy a különbség (persze nem a te rücskös kerekeddel).
(Örülök, hogy Kron1-ra hivatkozol, akinek a hozzászólásán is látszik, hogy veled ellentétben nem nyilatkoztatja ki, miért akarnak unlock-kolni annyian, csak rád hagyta. Meg ez a néhány topiklakó a reprezentatív minta... )
Tisztán leírtam, hogy a legjobb lenne unlock-olni, de 1) egész jól bírom a túltekerést, 2) a covid miatt szinte sehova nem kellett mennem, és ez azóta is csak töredékében állt vissza, kevésbé akut a téma 3) ilyen relatíve régi gépre, már nem költenék, hiszen tovább vinni nem tudom, inkább félre teszem a következőre (emiatt bukod azt szöveget is, hogy ragaszkodom ahhoz, hogy olyan jól választottam volna bringát, főleg, mivel ez az első: pl. fogalmam sem volt, hogy mennyire eltérőek az unlock lehetőségek).[ Szerkesztve ]
-
sxxorp
őstag
Más téma használ valaki ilyesmit? Felmerült másik topikban, páromnak megkönnyíthetné az életét, ha épp nem vagyok otthon: hordozható kompresszor
[ Szerkesztve ]
-
sxxorp
őstag
válasz parandroid #4694 üzenetére
A párom 47kg. Azóta láttam, annyira nem gáz ez: [link] (e-bike-on még el is férhet a töltő mellé havernak).
Árukeresőn meglepően sok és többnyire pozitív vélemény van, ami őt érinti "a MI M365 rollerel kompatibilis nem kell szelep toldó és levételnél nem szökik a levegő sem (autónál, sem biciklinél sem rollernél)"... stb. -
sxxorp
őstag
válasz parandroid #4696 üzenetére
Nekem általában megy a legtöbb benzinkutas kompresszor, azzal nincs gond. Köszi, hogy emlékeztetsz, mindig tervezem, hogy összeállítok egy SOS-csomagot, többnyire el is férne, de mindig elfelejtődik...
Nem én lennék a célcsoport, hanem az elég légies, nem matrónaszerű párom. Nem szereti a kerékpározást (sztem rosszul tanították neki, a könnyed leszállás pl. számára nem evidens), a rollerezést viszont imádja. Didaktikus okokból hagyom, hogy néha ő fújja fel a kereket, de azért nem túl könnyű neki. Amúgy mindent is én csinálok: pl. a rollerhez nincs kevlár-erősítéses külső, nem egyszer kellett defektes belsőt cserélnem. Ha azt hitte valaki, hogy némileg nehéz kerékpár-gumit cserélni (bár azért esete válogatja...) próbáljon ki egy gyakori típus Xiaomi m365 - főleg 1. - kereket... Annyit mondok, hogy a régen, problémamentesen használt műanyag gumileszedőim törése után lettek helyettük acélbetétesek, és az "ilyen lehet a gyerekszülés" ugrott be
Szóval elég sok rolleres nagyon dicsérte az arukereso.hu-n, hogy ideális hozzá. November elejéig van egy 4000-es emag-kuponom, azzal csak ~9k. Powerbank-témában annyit írtak, hogy arról is ténylegesen feltölthető.[ Szerkesztve ]
-
sxxorp
őstag
-
sxxorp
őstag
válasz parandroid #4725 üzenetére
Ha 'csak' ennyi a választék, akkor ár-érték szempontból a Cube a legesélyesebb. Gyakorlatilag egyetértek Runner_fxr-rel. Nekem Bosch van, az volt az ismertebb, de azóta tudom, hogy a Yamaha legalább olyan jó. (Csak egy csajos megjegyzés: a Cube picit szebbnek tűnik a másik színben, de kizárólag a kerék oldalfallal harmonizálás miatt )
-
sxxorp
őstag
válasz parandroid #4731 üzenetére
A másik szebb, de így szettben, főleg hölgynek szerintem teljesen jó választás. Igen, azt a többinél is láttam, hogy ott is elég nehezen érhető el bármi (is)...
-
sxxorp
őstag
1. Hol láttad olcsóbban az Aldi kerékpárját, mikor?
2. Az alsóbb kategóriás Decathlon-osok nem középmotorosak.
3. Egy kínai webshop-os vétel nem ugyanaz, mint a hazai hivatalos forgalmazás. Megnézném mit alkotsz azzal az amúgy is csak 1 éves garanciával...
Nekem amúgy is trekking kellene (persze, hogy az Aldi is csak terepes izéket hoz be, van trekkingjük is...). -
sxxorp
őstag
Szerintem félreértettél, hardverapróról vettem az enyémet (KTM trekking 2. gen Bosch, tökéletesen működik, nem is volt túlterhelve a COVID hossú időszaka alatt). Csak azért szóltam, mert almát almával hasonlítsunk össze, ne pl. egy ALDI-s új e-bike megvételét egy jófogásossal, vagy kínai webshop-os beszerzéssel
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!