- Hobby elektronika
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Célegyenesben a Yettel TV
- Házimozi belépő szinten
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen széket vegyek?
- Autóhifi
Hirdetés
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
PROHARDVER!
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Állítólag a nagyon régi winyókat felesleges hirdetni, nem?
Ehhez képest a 4GB-os IDE winyót 1 nap alatt vették meg, helybenMutogatni való hater díszpinty
-
cidalain
veterán
Nem úgy hogy e-learning tanfolyam online.
Hanem egy másfajta tanfolyam e-leaaring tanfolyamként. Nem learning, hanem LEAARING. fizetett hirdetésben ilyen szakmaiatlanság, vagy inkább igénytelenség....>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
-
KROK640
veterán
Nem tudom, Audi azért talán annyira nem. (vagy mégis... most eszembe jutott valami )
Mondjuk manapság egy több emeletes házba a lift hiánya szerintem komoly probléma. 2-3 emelet felett tuti raknék, ez már nem a középkor, hogy 8 emelet felett azért nem építünk, mert addig hajlandóak felmászni az emberek, nem is az 1970-es évek, ahol a negyedik emeletig elfogadott volt a lift hiánya. Rengeteg házban látok utólag beépített liftet is.
Ezért is volt durva, hogy egy 2021/2022-es építésű "prémium" házban nem volt lift, csak nnégy emelet (szűk lépcsőházzal) és a negyediken lévő lakásokon belülről megközelíthetően egy plusz ötödik emelet.Mondjuk én 500-as winyóér már inkább pénzt sem adok (2008-2009 körül a 250GB-osok mentek 2-3000ft-ért errefelé) már csak azért is, mert a legfiatalabb példányok is 10+ évesek. (és már SSD-ben sem egy elérhetetlen össze az ekkora, nálam az 1TB alsó határa a HDDnek)
Fehérvár? Hát arra nem tudtam volna jó ajánlatot adni. Mondjuk úgy, hogy jól jártál azzal ami végül megköttetett.
Szerintem itt az a gond, hogy a gombok fele aktív, ha nincs mögötte funkció. Kiszürkülnének (nem egy nagy cucc, már a Win 3.1 is tudta a '90-es években), és annyi.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
válasz envagyok #101711 üzenetére
Ha már japán, akkor a Toyota Century.
Alapból nem szeretem a japán autókat, de az azzal való találkozásom egy igazi fénypont volt! Azóta sem hiszem el, hogy japán autó volt, pedig erősen sok jel utalt rá, hogy tényleg ... Tulajdonképp az egyik legállatabb cucc volt amivel valaha talákoztam.Lexusból 2017-essel van nagyon minimális tapasztalatom, hozta amit kellett.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
válasz szebe #101722 üzenetére
A WVnél pl pont erről szól : Minden autó full extrás, csak épp SW butít amit nem fizettél ki. Ebben az a rossz, hogy az extrák fizikai súlyát cipeled, miközben könnyen lehet, hogy egész életedben nem használod ki.
1954-ben a Kaiser csinálta jól, az összes autója fullextrás volt (Dragon vonulaton, nem a sport autó Darrinra gondolok!). Megvolt X az ára, ha megvetted full extra, ha nem, nem vetted, nem volt fapados kivitel. (ebből némi probléma is lett, mert az északi államokban sok vevő eltekintett volna pl a klímától, amit így ugyanúgy megvett, ugyanakkor volt ami meg a déli államokba nem kellett, pl szélvédőfűtés)Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
opr
veterán
válasz KROK640 #101759 üzenetére
Lexus az pár kivételtől eltekintve (manuális első generációs is200/300, lfa, lc500, lc500 cabrio) nem élményautó. Hanem nagyon fasza utazóautó, száguldó nappali. Kényelmes, csendes, kinyalja a segged, szépen szól a hifi és baromi megbízható.
Azon szerencsés emberek közé tartozom, aki nem csak vezetett első generációs, manuális váltós IS-t, de egy bő fél évig volt is sajátom. Aztán haver lecsapta a kezemről, neki azóta is megvan. Na AZ élményautó volt.
A többi az nem az. Viszont abban, amire valók (csendben, nyugalomban, kényelemben sokat utazni, úgy, hogy tudod, hogy mindig elindul és mindig odaér, ha a minimumot megkapja) abban zseniálisak, szerintem konkrétan páratlanok.
Ok,a fedélzeti rendszer egészen 2020-ig egy foshalom volt, de ha nagyon zavar, kb 250-300khuf és kap android auto-t, aztán kész. Azon felül úgyis egyszer kell beállítani, utána amihez nyúlsz, annak úgyis van fizikai gombja.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
KROK640
veterán
"akiknek elege van a németek faszságaiból, de nem akarnak suvot." - csak az a baj, hogy az autógyártók most valamiért (tudom, tudom miért) erősen a SUVok felé tolják a vevőket, és ezért van, hogy minden korábbi autógyártó SUVokkal áll elő, Lamborghini és Ferrari szinten is akár, (visszatérük a késői 1920-as évek szerkény szerű autóhoz és azok lekerített változataihoz, lásd 1930-as évek Fordjai), és még a Mustangból is SUV lett (ez mutatja azt, hogy mennyire szégyenteljes irányba haladunk). Miközben agyszerű Sedanokat nem gyártanak többé, lásd Ford Crown Vic sorozat.
Ezzel tökéletesen elvannak a népek terelve a SUVok felé, pedig az nagy probléma.Szóval ezekalapján nem bíznék a Lexus előretörésében, pedig remek autókat gyártanak, függetlenül attól, hogy nem szeretem a japán autókat.
#101732 Trailblazer : Mi az a tiktok? gondolom valami logikai játék, amiből már kinőttünk. (nem, véletlen sem egy nyomorult állított képernyős, nem tekerhető, pár másodperced videókat engedő lebutított kém videóplatform, amit a megjelenése pillanatában kellett volna beszántani)
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
opr
veterán
válasz KROK640 #101763 üzenetére
Lexus pont, hogy suvban nagyon erős. Itt Angliában jön fel, mint a talajvíz, pláne az utóbbi 4-5 évben. Lassan nem tudsz megállni egy lámpánál úgy, hogy ne legyen a sorban egy max 5 éves lexus suv. Pont ez a baj, hogy annyira erősek a suv pályán, hogy inkább arra koncentrálnak és kb teljesen elengedték a kezét a szedánoknak.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
KROK640
veterán
Sajnos minden gyártó a SUVok irányába fordul, pedig mint írtam (és linkeltem a videót az előző postomban) ne épp a legjobb irány.
Magam is a sedanokat kedvelem (olyan nagyszerű autókat mint a Chevrolet Caprice a 1990-es évekből, Lincoln Town Car, Ford Crown vic, Mercury Marauder), és ez a SUVozás kicsit visszatérés a kései 1920-as meg 1930-as autókhoz, a nagy szekrény formákhoz.
És nem örülök neki, hogy lassan az Audi A szériáján és 1-2 Mercin kívül már alig létezik sedan Európában, USAban meg ha lehet még rosszabb is a helyzet. Most tulajdonképp csak azt írtad le, hogy már a Lexusnál is ebbe az irányba megy a tematika.Nekem Lexus sedannal van minimális tapasztalatom, az tetszett. SUVal pl nincs is.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
BiP
nagyúr
válasz KROK640 #101763 üzenetére
És a SUV-ok is szarok. Legalábbis nem használják ki azon előnyét, hogy nagyok.
Mi 3 gyerek miatt kerestünk olyan autót, amibe beférünk. A hajamat téptem, hogy kb.1 suv nem teljesítette ezt a kritériumot (pl.Toyota rav4 egy tank méretű, de hátul ugyanúgy 2,5 hely van. De millió példát hozhatnék). Oké, akkor családi egyterűek. Itt már nagyobb eséllyel indulunk, de néhányan így is kiestek. -
Astroboy
őstag
Ennek a SUV mániának sztem igazán a gyártók se látták a létjogosultságát a nagy down-sizing közben anno, de hát bejött a népnek, volt rá kereslet, így ráálltak.
Az igazi terepjárók körberöhögik, egyterűnek kicsik ahogy írod, "városinak" pedig pusztán a méretei miatt se hívhatók nyugodt szívvel. Egyszóval nem sok értelmét látni azon kívül, hogy kitartott micike ellát a forgalom felett, miközben sorban áll a pláza garázsbejáratánál... -
koby11h
aktív tag
-
-
BiP
nagyúr
válasz blp85 #101771 üzenetére
Sajnos ilyet nem nagyon láttam, annál többet a koby által leírt verzióból. És igen, baszott nagy, baszott drága új verdából. Irigy vagyok ilyenkor. (No meg félek, hogy a 1.5x akkora autóból nem vesz észre, és belémcsattan)
Másik eset, ugyanez a fajta sofőr, csak ezeréves szétrohadt kocka swiftből. -
blp85
aktív tag
válasz koby11h #101773 üzenetére
Cliom van, abból is a II-es, az kb., mint egy Micra . Volt olyan nap, hogy csak jobbról nem akartak belém csattanni, igaz budapesti vagyok, és itt nagyon sok a teszkósfittipaldi....
Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)
-
mpo
veterán
Ha már vezetés, egy hetes hír.
Láb nélkül, két bottal vezette az autót egy sofőr az M6-os autópályán.
47 éves, sosem volt jogosítványa.
[link]Ha érted, akkor már elavult.
-
válasz KROK640 #101758 üzenetére
4 emelet felett volt kötelező régebben, azért van sok 4-es
" Hát arra nem tudtam volna jó ajánlatot adni. Mondjuk úgy, hogy jól jártál azzal"
Nem, mert volt, aki 20 ezret is adott, csak az macerásabb lett volna."Mondjuk én 500-as winyóér már inkább pénzt sem adok"
OK, akkor pls fizesd ki helyettem az 5 winyóból álló RAID5 tömböt 1TB-osokból (Elég lesz háromból, mert az is 2TB hely. ) 500-asból óccó volt.@BiP : TC-n volt teszt, hogy mibe fér be 3 gyerekülés hátra, azt érdemes megnézned.
@Astroboy : És sok alatt utcai futómű van, ami gyorsabban pusztul a nagyobb tömeg miatt, meg mert mindenki azt hiszi, hogy az masszívabb
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
koko52
veterán
Dunaföldvári. Ismerem a fickót. Vonat vágta le a lábát Dunaújvárosban. Jobban vezet mint a kétlábúak 90%-a. Persze ez nem indok a tetteire. Szerintem megint megy ülni és ha kijön kocsival megy haza .
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
szebe
őstag
Ismerős keresett kocsit szintén 3 gyerekkel. Elég szűk volt a lista, főleg ha kihúzta a taktikai csapatszállító kisbuszokat (Combo Life xl, Proace és társai ).
Végül asszem Grand Scenic lett, de sokáig pörgette a lehetőségeket."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
BiP
nagyúr
Néztük azt is, de talán csak valami régi cikket találtunk. 2013-ast asszem. Ha van újabb, jöhet.
Szebe: Combo Life lett végül.
Én még Peugeot 5008-ban gondolkodtam, de az nem tolóajtós, meg hát francia. (Na jó, az opel is már).
Ismerős ajánlotta a Grand Scenicet, de valamiért kiesett. (francia, alapból hátránnyal indult, meg az se tolóajtós).
Csomó egyterűben amúgy ott a 3 különálló ülés, de mégis szűkös.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Durva. Valahol sajnálom is, de elvileg lenne lehetősége láb nélkül vezetni.
Nem is tudom, hogy oldotta meg. Egyik kéz pedálok, másikkal kormány, index, minden más?
Ha valóban Porsche, biztos át tudta volna alakíttatni. (Zanardinak is megcsináltak bármit).
Így meg egyre mélyebbre kerül csak a csomó büntetéssel. -
koko52
veterán
-
palfitom
félisten
A ramokat mi alapján teszed be? Csak találomra, amelyik slot szimpatikus?
Ebben a gépben A1-B1, a Ryzenes gépedben A1-B2 nyert.Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
-
palfitom
félisten
Akkor ezek szerint mindkét alaplappal gond van, de te mégsem tüntetted fel a hirdetésekben. Nincs több kérdésem.
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
-
Szia. Szeretném megvásárolni a biztonságоs trаnzаkció jofogas termékét. De szükségem van az eladó е mаiI címére a vásárláshoz. El tudná nekem küldeni, kérеm? Köszönöm :)
Mutogatni való hater díszpinty
-
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Hobby elektronika
- Okos Otthon / Smart Home
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Hardcore café
- Assetto Corsa Competizione
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest