- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cinemazealot
addikt
Lássuk a tolongást!
-
cinemazealot
addikt
Az artista/adrenalin junky/potenciális Darwin-díjas egyedek nevében is köszönöm a jókívánságokat. Egyébként 42 évesen cseppet sem érzem magam artistának vagy adrenalin junky-nak, sőt, kifejezetten beszari alaknak tartom magam, szeretek élni (szándékomban is áll még egy jó darabig), de nem is megyek ezzel gyorsabban annál, mintha futnék. Viszont kifejezetten jól eső érzés, hogy egy ilyen vackot ebben a korban sikerült megtanulnom hajtani.
A keréknyomás egy sarkalatos része a dolog "művészetének": ha laposan hagyod, akkor könnyebben lehet vele egyenesen haladni (kezdőknek is ezt szokták ajánlani) és a terepet is jobban viseli (ahogy a térded is), ha keményre fújod, akkor minden porszemet megérzel az úton, viszont sokkal könnyebben manőverezel. A baj csak az, hogy a géppel együtt bő 100 kilóval nehezedünk erre a 14×2,125"-es abroncsra, amibe 3,5 bar-nál többet nem nagyon ildomos pumpálni. A fényképen kb. 3 bar lehet benne.
(#3) t72killer
Bevásárlást itt hátizsákkal vagy kézben tartott szatyrokkal is lehet abszolválni. Jogi szempontból számomra is a gyalogos tűnik a legközelebb ehhez a szörnyhöz, akként is közlekedem vele (gyalogos tempóval). Szerencsére ezzel nem is lehet 24 km/h-nál gyorsabban haladni, mert elkezd visítani és leszabályoz. -
cinemazealot
addikt
A "hagyományos" egykerekezéssel csak sráckoromban próbálkoztam egy banánüléses Csepel Tacskón ülve, de még azzal sem tudtam huzamosabb ideig úgy maradni/haladni. Itt azért jóval könnyebb dolgom van, mert non-stop dolgozik alattam egy motor, ami legalább a haladás irányában tartja az egyensúlyomat.
-
cinemazealot
addikt
Jóárasított Onewheel. Usákoknál most rendeztek ezzel (az eredetivel) nagyon komoly off-road versenyt: Onewheel Race for the Rail 2020.
Nekem az nem tetszik benne, hogy relatíve kicsi a kerék átmérője. És bár jóval szélesebb a kereke mint bármelyik EUC-nek, a menetirányra merőleges hasadékokat (pl. vasúti átjáró, repedés, kátyú) jobban megérezni vele. Persze attól még kipróbálnám.
(#11) t72killer
Városi forgalomban egyértelműen csak járdán. Esetleg kerékpársávban, de ott meg félő, hogy leint a rendőr, pontosan azért, mert jog értelemben ez az eszköz nem létezik. A kerékpársáv azért is rizikós, mert mivel még a biciklinél is kevésbé látszol (bár vetületedet tekintve talán mégsem), elcsaphat egy kanyarodni készülő autó vagy egy parkolást befejező és az ajtaját kinyitó autós. Karácsonyfaként kell közlekedni (lámpák, fényvisszaverő matricák) és akkor nincs gond.
Új hozzászólás Aktív témák
- OTP Bank topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Futás, futópályák
- Robogó, kismotor
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...