Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Dr. Akula #1 üzenetére

    Nem erted, pedig benne van a neveben... Lenovo creator.

    Annyi, hogy nem content, hanem income. ;]

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #52931072 #7 üzenetére

    Ehhez pont semmi koze az intelnek, a noti gyartojanal lehet kopogtatni a problemaval.
    Emellett a professzionalis programok kompatibilitasahoz annyi koze van az intelnek, hogy 10 evig csak ok arultak olyan procit, amit erdemes is volt kulcstarton kivul barmire hasznalni.
    Ez most kivetelesen pont nem az intel hibaja. Van neki boven eleg vaj a fule mogott anelkul is, hogy azt is rakenjuk, amihez pont semmi kozuk nincs.

    Ha az AMD tartosan tudja hozni ezt a szintet, amit most, sot, az utan is eros lesz, valos konkurencia, mikor az intel vegre gatyaba razza magat, akkor valtozhat ez a helyzet. A kozeljovoben nem fog, mert nem eri meg a profi programokat gyarto cegeknek foglalkozni a szituval, amig nem ~teljesen biztos, hogy ez nem megint csak egy par evig tarto fellangolas.
    Nekem se tetszik, hogy ez van, de attol meg ez van.

    Tegyuk hozza, ez a kompatibilitas dolog is iszonyatosan tul van fujva, valojaban nem erint tul sok programot, de amit igen, azt cserebe nagyon. A Blender mondjuk pont egy olyan pelda, amit nem erint, ott porig alazzak az uj TR-ek a barmelyik hasonlo arban beszerezheto intelt, sot, sokszor meg a sokkal-sokkal dragabban beszerezhetoket is.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #52931072 #9 üzenetére