- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dell asztali gépek
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Asztrofotózás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen ez a DX12, az elődei és utódai olyanok mint az autókiállításokon a koncepció autók. Megmutatják hogy mit lehetne kihozni a jelenlegi technikából, aztán a való életben a boltokban szinte semmi nyomát nem látod az egésznek hosszú évekig. A DX12 is már több mint két éves és a játékok többsége még DX9/10/11 -en fut. Mire elterjedtek lesznek a DX12-es engine-ek, már a DX14 is létezni fog.
Ezzel a fő probléma, hogy a jelen videokártyáit nem a jelen, hanem a még szinte nem létező jövőbeni játékokhoz optimalizálják, vagyis nem tudjuk kihasználni a benne lévő lehetőségeket... aztán jön a következő DX generáció és ugyanaz történik. Mintha külön vágányon futna a videokártyák és a játékok fejlesztése. A konzoloknál ez kicsit jobb mert ott jóval gyorsabban ki tudják használni és ki is használják az feature-eket.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
devast
addikt
Sztem kicsit naív vagy ha azt feltételezed, hogy a 2004-es Dunia engine az ugyanolyan, mint a 2017-es. A szoftver tipikusan nem olyan mint egy kapálógép, hogy ha készenvan akkor az aktuális állapotában lehet 20 évig használni. Az off the shelf engine-ek használata erősen korlátozott, ezért túr bele szinte mindenki, és készíti el a saját verzióját.
-
Lacccca87
őstag
Azért ne sirassuk már a kiadókat/gyártókat.
Attól hogy emelkednek az elvárások ők nem nagyon igazodnak hozzá, ugyanazokat a rókabőr gameket kapjuk már 3-4 éve. Elvétve 2-3 gyöngyszemmel de azok is inkább indie kategóriába tartoznak vagy függettlen csapat hobby projektje.A technológia háttér meg egyre egyszerűsödik, konzolra is meg PC-re is, főleg ha nem hoznak semmi újjító játékmenetet vagy megoldást. A FC pont kiváló példa erre, évenként annyi a dolguk hogy egy új alapsztorit alárakjanak meg hozzá a texutrákat modelleket elékszítsék és kész vége. A Primal nál még rendes befejezésre sem tellet, meg a történet és cselekményszál is csapni való volt. De sorolhatnám még a COD, BF, AssasinsCreed, stb.. vel a sort ahol csak "re-theme" megy.
#29: Nagy módosítás nincs a motorban, de látványra se különbözik FC3/FC4/Primal kb ugyanugy néz ki csak más világban.
[ Szerkesztve ]
-
Lacccca87
őstag
Mondjuk ha nem használják, vagy nem akarják kihasználni akkor úgyis mind1 hogy mióta van, de ha belegondolunk mióta elérhető a fejlsztők számára simán megléphették volna már. (illetve a legtöbb fejlesztő, és főleg az AAA címeket fejlesztő cég sírt érte)
Szerintem ez nem kifogás, ahogy az sem hogy a rókabőrökre van igény ezért csak azt gyártunk.
Ha nincs pénz AAA-s játéok fejlesztésére akkor ne csinálják, de akkor ne is adják 50-60EUR-ért.
Röhej például a PUBG is ami 30EUR early-acces ban tele buggal és kb 0 tartalommal jelenleg.
Az is vicces hogy ma már minden game early-acces ként érkezik és ugy is marad fél-1-2 évig aztán maikor nem tudnak több pénzt kihuzni belőle akkor lelövik a projektet, vagy leállítják a supportot alóla.Erről lehetne napokig beszélgetni, de ez már teljesen off lenne.
[ Szerkesztve ]
-
X2N
senior tag
Ezzel csak az a baj hogy a 1080-asban levő Cuda magok sokkal gyorsabbak mint a Fermi GTX480-asok. Ugyanannyi mag esetén is gyorsabb lenne a Pascal. Egyébként se az a baj hogy drágák a kártyák hanem h mi nem keresünk eleget. Máshol megtudják venni, még így a bányászlázzal felvert árakon is, szerintem nem itt van a probléma, az nvidia hülyére keresi magát ezen és jól csinálja, nem szeretetszolgálat. Ne USA árakat nézegess ami itthon amúgy is jóval drágábban lesz kapható. Én kb 1 éve vettem 980Ti-t(2816 cuda mag), egy GTX 670-est váltott, a 670 1280 cuda maggal csak szeretne úgy renderelni ahogy a 980Ti, nem 2x gyorsabb, legalább 4-5x.
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- Dell notebook topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Vicces képek
- Xbox tulajok OFF topicja
- Politika
- További aktív témák...