- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- Vezetékes FÜLhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert elég sokban eltérnek már hardveres szinten is az architektúrák. A bekötési modellnél a Microsoft két végpontot támogat. Pure bindless és CPU static binding. Bár van simán bindless is, de a legtöbb API implementáció már nem támogatja, mert nagyon korlátozott. Ha mondjuk váltanának a 12_0-ra, akkor azzal bevezethetnék a bindlest, de a gyártók implementációi nagyon eltérnek. Az NV emulál egy CPU oldali API-t rá, az Intel a megosztott gyorsítótárba dolgozik slotemulációval, míg az AMD lényegében egyedül igazodik az API-hoz hardveresen. A Vulkan ezért a széthúzás miatt nem hozta még be a bindlesst. Nekik se lenne egyszerűbb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Lacccca87 #14 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű. Az API-ban egy minimum detektálás van. Tehát a program megmondhatja, hogy ez a minimum, amin elmegy és kész. De maximumot nem lehet meghatározni. Az implementáció pedig hiába ad vissza magasabb szintet, ha az nincs kihasználva.
Nem csak a felbontást rakták 4K-ra. Sok újdonságot is hoznak, tehát nem kamufrissítésről van szó, hanem tényleg át lett dolgozva az effektek egy része, stb. Bár a legtöbb hardveren diavetítés lesz, de ettől függetlenül értékelhető a tesztprogram, és nem lesz rossz. Lesznek benne például olyan újdonságok is, amelyeket játékban még nem láttunk, és valszeg október 11-ig nem is fogunk. Talán a The Evil Within 2-be érkezik pár hasonló újdonság, de az is október 13 ugye.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DraXoN
addikt
válasz Lacccca87 #14 üzenetére
Szerintem egy külön teszt kéne egy mostani HighEnd technikákkal.. Ha a hardver emulál, valamit akkor emulál (megszívta)..
Lehet segítene, hogy a felhasználók lássák, hogy X tesztben viszont az Y hardverek elvéreznek, ezért Z gyártónak talán tennie kell valamit..
De manapság egyik gyártónak se az elsődleges piaca a gamerek világa, így max minimálisan befolyásolná a dolgot... a játék készítők se fogják azokat az effekteket használni amíg csak a hardverek kis %-án futna a program (használhatóan)...attól még szerintem lehetne erre egy másik teszt
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
leviske
veterán
válasz Lacccca87 #14 üzenetére
Az automatikus detektálás azért nem jó megoldás, mert tudnod kell összehasonlítani az eredményeket. Hogy hasonlítasz össze két eredményt, ha a hardver megteheti, hogy gyakorlatilag egy egészen más programot futtat le magától?
Az már csak magánvélemény, hogy a 3dmark-féle programoknak DX12 és Vulkan API esetén már nincs annyi értelme se, mint eddig. Képtelenség egy ilyen programmal normálisan reflektálni az általános, játékokban nyújtott teljesítményre. És ezért elkérik egy drágább indie, vagy akciós AAA játék árát.
-
Duddi
aktív tag
válasz Lacccca87 #30 üzenetére
"A FC pont kiváló példa erre, évenként annyi a dolguk hogy egy új alapsztorit alárakjanak meg hozzá a texutrákat modelleket elékszítsék és kész vége." mert a vevő megelégszik ennyivel.
Azt csinálják amire vevő van ha az a COD 101 akkor lenyúznak róla még egy bőrt.És igazad van a 2007 ben kijött Crsys megevett mindent reggelire amit akkoriban a hardver piac adni tudott. Manapság ilyen nincs.
Nem siratom őket de mindenki úgy csinál mintha a low level api egy matrica lenne amit 100 sor kóddal bele lehet vinni egy játékba ami komplett közröhej. "de hisz már kint van vagy 2 éve...." egy AAA játk fejlesztése alsó hangon 3-4 év és az új apikhoz új motor is kéne ami megint 1-2 év körül lehet megírni és kitesztelni.
A dízel motorból sem lesz benzines csak mert más karburátort raksz rá
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- HBO Max & OD topic
- Milyen routert?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ldave: New Game Blitz - 2024
- Milyen légkondit a lakásba?
- Otthonfelújítási program (2024.)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GTX 1080 OC AERO
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)