- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Modding és elektronikai kérdések
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- eGPU tapasztalatok
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
Ghoosty
őstag
A sebességszabályozás balesetveszélyességi kérdés. Önkényes felülbírálással könnyedén okozhat másnak kárt. A jelen példánál ilyet nem látok. Sőt pont hogy azt látom, hogy mindenki csak nyer vele.
Van olyan gépjármű/sofőr kombináció ahol nagyobb sebesség esetén is megmarad a szellemisége a szabálynak. De erre nem lehet szabályt hozni. De ha megnézed, itt is van némi tolerancia a szabály betartatásában, mert senkit nem büntetnek 5km/h-s túllépésért."Attól még tilos."
A sztrájkolásnak egy fajtája az, hogy betartanak minden szabályt 100%-ig. Volt már eset, hogy ebből teljes összeomlás lett.
-
Geri Bátyó
őstag
Rohadt egyszerű, itt van mellettem. Útkereszteződés, főút balra kanyarodik. Ha a főúton haladsz, nem kell indexelni. Ha egyenesen mész, jobbra kell indexelni és ha jobbról jön valaki, simán elindulhat.
Balesetveszélyes? Igen!
Értelmetlen? Igen!
Be kell tartani? Ha van eszed, nem!"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)
-
Norb79
őstag
Pont ez a lényeg. 95%-ot tartasz be. Melyik 5%-ot nem? A karókihúzó embernek ez esett az 5%-ba akkor mi van? Akkor ő sem rossz ember? Túl sok értelmetlen szabály mellett mindenkinek lesz 5%-a, csak mindenkinek másik 5 és néha 80 az az 5, csak ötnek mondja. Ezért károsak az értelmetlen és betarthatatlan szabályok, mert pont a szabálybetartási fegyelmet morzsolja fel.
-
Norb79
őstag
Felmerül a kérdés, hogy azoknak a szabályoknak, amikről nem is tudsz, és ezért véletlenül be sem tartod, és így sem sérül/hal meg senki, kár sem ér senkit a tudatlan megszegéséből, nos ezeknek egész pontosan mi is a funkciója?!
A túlszabályozottság rossz. Ezt szabályba kellene foglalni![ Szerkesztve ]
-
félisten
Az a probléma vele szerintem, hogy minden útkereszteződést le kellene szabályozni táblával vagy lámpával. Ne nekem kelljen azt lesegetni, hogy ha nekem nincs táblám az azért van mert ellopták, vagy egyenrangú a kereszteződés, van-e a másiknak táblája vagy nincs. Szar az egész. Usaban pl minden kereszteződésben tábla vagy lámpa szabályozza az elsőbbséget . És szerintem ez a jó módszer.
-
Dr. Oid
aktív tag
na igen, jó a példa.
korábban akartam is írni, hogy jó-jó a rendőrlámpa, de a piroson is át lehet menni, szóval akár a szabály, amit "csak" tudnod kell, akár a tábla, akár a lámpa áthágható és át is hágják. utánuk kéne menni és pár bünti után azért motiváltabbak lennének a betartásra.
-
félisten
Szerintem ez egy rossz megközelítés. Egy forgalmi jelzőlámpa/elsőbbségadást szabályozó tábla eleve jobban felkelti a figyelmet, mint ahol nincs semmi, csak van egy kereszteződés. A jobbkezeseket simán be lehet nézni amiatt is, mert egyszerűen nem veszed észre, hogy van jobbra egy kis bekötőút például. Mond, hogy veled ez még nem fordult elő. Vagy nem is tudsz róla. A lámpa/tábla már eleve arra is felhívja a figyelmet, hogy ott kereszteződés van.
-
Dr. Oid
aktív tag
jó, persze, a záróvonalas-utolsó pillanatos majdnem mindig gyökér. bár már velem is megesett, hogy Budán járva fogalmam se volt, hogy a kétsávos hirtelen kanyarodó+egyenesen haladó lett, így hát hülye módjára indexeltem záróvonalon befele. de legalább nem bevágtam, hanem vártam
azabaj, hogy nálunk nem is annyira az autók száma a gond sok helyen, hanem a f@sz megoldások, a kis kapacitású utak, az elrontott fejlesztések, a sétálóutcásítások, az aluljáró-betömések, mint pl a Ferenciek terénél. megmaradt a város a hetvenes-nyolcvanas évek közlekedési elveinél nagyrészt, a forgalom meg nyilván nőtt, sokkal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Filmgyűjtés
- Tőzsde és gazdaság
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Modding és elektronikai kérdések
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- További aktív témák...