- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- ASUS ROG Ally
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Fitzgerald
veterán
Ez alapján átlagban olyan 13%-al gyorsabb egy 1080 Ti-nél a 2080, amit kisebb tuninggal röhögve behoz a Pascal. Hazai kisker árakat azért várjuk még meg...valószínűleg simán lesznek 350 körül a jobb hűtővel szerelt modellek.
@Sinesol
Jah...én is hittem a mikulásban olyan 5 éves koromig, nincs ezzel semmi gond.
[ Szerkesztve ]
-
hombre[EU]
veterán
Nem akarok itt konspirációs teóriákkal fárasztani senki, de szerintem a videojátékipar fejei (nvidia,amd,kiadók stb) ezt már jó elōre eldöntötték,hogy akkor RT lesz a következō lépcsōfok. Így megy ez a milliárdos bizniszekben. Ezért is ajánlom mindenkinek aki megteheti,hogy vegye meg az RTX-et ezzel finanszírozva a jövōt és jelezni a fejlesztōk felé,hogy érdekel minket a technológia
Life, Uh, Finds A Way
-
devast
addikt
"és minden gyártó ( AMD és Intel is) készíteni fog egy saját eljárást a dx 12 futószalagra"
Ez ok, de ezt nem lehet specifikusan erre tervezett hardveregységek nélkül megoldani... nv is fixfunkciós hardvert tervezett erre a célra a chipekre, ha amd is ezt akarja, neki is ezt kell tenni, ez meg nem két perc... ha ~1 éve mikor navit tervezték nem rakták bele, most már nem tudják... tippre legkorábban ebből a navi utáni generációban lehet valami mozgolódás. Ebből következtethető, hogy nextgen konzolokba se lesz, azok a chipek már szinte készen vannak, utolsó percben ilyen szintű módosítást nem hinném, hogy be mernének vállalni. 100%, hogy ez a jövő. Viszont én azt érzem, nem ez a széria lesz az, ahol ez a feature ténylegesen kiteljesedik... egy "nice gimmick" lesz, semmi több a közel és középtávú jövőben. NV se kapálózik, hogy minél nagyobb legyen a raytracing piaci penetrációja, csak high-end cuccba rakja még be, heroin áron. Fél-1 év múlva elérnek steamen a raytracing képes kártyák 2%-ot. Senkit nem fog érdekelni, hacsak az nv nem fizet érte...
-
Sinesol
veterán
Nem a tensor magos cucc volt a deeep learningre?
Mert itt a dián például külön emlegeti a raytracing elemeket és a tensor magokat.
Ha jól emlékszem talán a tensor magokat az újfajta élsimitásoknál emlegették, nem a Raytracingnél, persze ettől függetlenül bárhol bevethetőek gondolom.[ Szerkesztve ]
-
arn
félisten
az ms nyilvan erdekelt, mert a reszukrol mar jo ideje felfelroppentek a pletykak, azt viszont szerintem senki sem gondolta, hogy az nv erre dedikalt reszt csinal a gpuban - az amd nem biztos, hogy erre mozdul. mivel nem tudjak normalis sebesseggel futtatni, meg jo ideig vmi felmegoldasokat fogunk latni, lehet az amd megoldasa nem lesz rosszabb osszesegeben, ugy, hogy nem aldozzak fel a gpu jelentos reszet.
pl egy raytrace nelkuli, de eros gpu, ami gazdasagosan gyarthato, most egy melyutes lehetne az nvnak. de szeirntem erre az amd nem kepes jelenleg.
a masik kerdes, hogy mit szol a sony a dologhoz, nekik nyilvan megvan a sajat elkepzelesuk a jovore. a userek nem hinnem, hogy nagyon nyitottak ugy a raytracere, hogy a pozitiv reszet alig veszik eszre, ugyanakkora lehet fele fpsel fut. siman lehet, hogy egy hagyomanyos utat valasztanak nagyobb felbontassal, es tobb fpsel, azt nem kell magyarazni. sot, ha komplexebb scenek lennenek, az is nyilvanvalobb, mint, hogy dinamikus fenyek vannak nehol, amit fake megoldasokkal egesz jol meg lehet csinalni.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
A Tensor mag sok mindenre jó, csak ugye az Deep Learning alapon csinál mindent, szóval nem 100% pontos, hanem mondjuk 99%, így újraéleszthető a pentium bug vicc új formában:
- AMD, mennyi 2*2?
- Ömm... 4.
- NV, mennyi 2*2?
- 3.977!
- Hát, nem egészen...
- De gyors voltam, nem?Persze a DL-nek megvan az előnye, nem mindenhol kell 100% pontosság, az már elég jó eredmény, ha már sasszeműek sem vesznek észre minőségi romlást. Hasonló, mint a Rapid Packed Math, csak utóbbival nem lehet akármit célozni. Csak azt se felejtsük el, hogy DL-hez kell egy szoftver, amit futtat, ezt pedig nagyon-nagyon hosszú tréninggel lehetséges csak előállítani. Én kíváncsian várom, hogy a DLSS-en kívül mi lesz még. Én úgy tudom, hogy RT-nél a denoise algoritmushoz is ezt használják.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Az 40% az honnan jön? A TFLOPS számok konkrétan így vannak:
x080 Ti: 10.609 (11.340) => 11.750 (13.448), azaz ~12% (16%)
x080: 8.228 (8.873) => 8.920 (10.068), azaz ~8% (14%)
x070: 5.783 (6.463) => 6.497 (7.465), azaz ~12% (16%)Zárójelben a boost van, az jobban emelkedett. De itt max úgy van meg a 40%, ha az összes kártya előrelépését összeadom. Persze IPC-t nem számoltam, ez csak nyers FP32. Néhány hozzászólással korábban számolgattam, s aszerint kb a lapkák felét a Tensor + RTCore foglalja. Ez tök reális amúgy, nem véletlenül ekkorák.
Én egyébként játék terén is látok jövőt a Tensor magokban, állítólag a Navi is tartalmazni fog ilyesmi fix funkciós hardvert. Persze, hogy minden kártyát menjen, ehhez szabványosítani is kell, mondjuk lenne egy DirectAI API, s akkor hurrá.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
arn
félisten
Azert irtam, hogy valszeg nem kepes az amd erre, igy eleg elmeleti a dolog... de na fognank a gput, kiszednenk belole a raytracehez szant reszeket, lenne egy kisebb de mai szemmel hasonlo sebessegu gpunk, olcsobban, lehet kisebb fogyasztassal - sot akar lehet magasabb orajelen is jarhatna. Melyiket vennek meg az emberek?
Az nv epp azzal tarolta a piacot az utobbi idoben, hogy kiszorta a folos reszeket most kicsit hasonlo cipoben, mint az amd.
majd kiderul, hogy ki milyen utat valaszt, jelenleg az nv megengedheti maganak ezt a luxust, de egy kielezett helyzetben mar nem. Par ev mulva meg lehet szorosabb lesz a gpupiac.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Amúgy nyers játékteljesítményben (DLSS, RPM, stb trükközések nélkül), ha tényleg hozna 40%-ot, az odatoszna. Nekem nem voltak elvárásaim anno a Voltával kapcsolatban, mert nincs gyártástechnológiai ugrás és ugye a Maxwellnél már eléggé kimaxolták skálázhatóságot, a Pascal inkább órajelek terén hozza a nagy pluszt.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Ja, én a %-os gyorsulásra gondoltam, mint változás. Architektúrálisan ugye még mindig Fermi az alap. Bár ez persze azóta apránként persze rengeteget változott. De GCN is ugyanez, csak onnan hiányzik az a bizonyos maxwelles ugrás hatékonyságban, legalábbis ha játékokról van szó.
A Turingnál inkább a feldolgozók terén van komoly változás, de nem olyan architektúrális változás, mint a Tesla-Fermi. Inkább feature jellegű, ezért mondom, hogy olyan AMD-s. A Tensor és az RTCore az feature. A többi az szokásos reszelés, bár azért a primitive shader meg az FP és INT szétválasztás kiemelendő.
A 7 nm-től olyasmit érdemes várni, mint a Pascalnál / Polarisnál. Erőből meg van oldva a plusz. Én azt is el tudom képzelni, hogy a Turing 7 nm-re készült eredetileg, de végül előrehozták, mert miért ne. Így kimaradt a Volta-alapú GeForce, jött a Turing 12 nm-en, félnode-on, félkészen. Ez egy jó magyarázatnak tűnik arra, hogy miért ilyen böszmetegek a lapkák, miközben az RTX teljesítmény nem túl acélos.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
Ezek egyelőre csak spekulációk, generált adatok, így számomra nehezen hihető. Most már nem kell sokat várni a tesztekre. Én is kíváncsi leszek, hogy akkor most wtf van, mi igaz, és mi nem az. Illetve majd pár hét / hónap múlva a ray-tracingből mi lesz.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Egon
nagyúr
Bizonyos népi megfigyelésen alapuló jelekből arra következtetek, hogy tényleg ütős lesz ez a generáció.
Ha Abu éppen nem alázza szénné, hogy milyen sz*r, hanem hallgat mint az a bizonyos a fűben, akkor ütősnek ígérkezik..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)