Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sinesol

    veterán

    válasz devast #60 üzenetére

    Szerintem azért van némi infója az AMD-nek, hogy milyen irányba is megy a gpu piac, hogy kb. merre tart az Nvidia. A Turingot se mostanában kezdék el fejleszteni, nem hiszem, hogy a kártyák bemutatásánál tudta meg az AMD, hogy itt bizony Raytracing-re gyúrás van.
    Szóval szerintem reális esély van rá, hogy a Navi-fejlesztésénél is szóba került a Raytracing.

    A jövőt tekintve meg szerintem reálisan lehet nextgen konzolban a raytracing, legalábbis erre utalhat a Polyphony Digital napokban megjelent raytracinges fejlesztése, tekintve, hogy ezeket a first party studio-kat elég gyakran emlegetik a Sony R&D stúdióiként. Nyilvánvalóan oka lehet, hogy épp most irányú fejlesztésekkel foglalkoznak.

    [ Szerkesztve ]

  • b.

    félisten

    válasz devast #60 üzenetére

    Nem, nv nem erre tervezte, csupán lehozta és valamelyest átdolgozta, dekstop szintre a Deep Learning eljárásra tervezett hardverét és befogta RT és DLSS eljárásra.
    A gyártása is épp ezért nem olcsó, főleg egy ekkora GPU nak, persze nem ezért kerül ennyibe :D

    Alapból RT nem igényel specifikus hardvert, a dx12 futószalagjába beültethető eljárást kell hozniuk a fenti cégeknek is. pont ezt teszi lehetővé a fall back layer.Erős compute képességekkel bíró hardverbe átültethető , ha nem más pár effekt erejéig.
    Meglátjuk mit lépnek, de szerintem valamilyen szinten bele fogják ültetni az új PS be. Microsoft oldaláról ugye még a hardver sem biztos, ha nvidia/ win kombó lesz ( netán ARM CPu val)szerintem ott elkönyvelhető a dolog.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák