- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Steam Deck
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Razer DeathAdder
- Fujifilm X
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házimozi haladó szinten
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ViZion
félisten
Elég nagy lenne a baj, ha ilyen egérmozin kellene FPS-t játszani...
Inkább arra figyeljenek, h a PC verzió jó legyen.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
-
aram01
nagyúr
csak átszaladtam rajta, érintéssel célzol? mert az pokoli nagy előny lenne
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
-
Zedz
addikt
Akár mondhatni azt is, hogy ez a PC-re nézve szégyen?
-
Zedz
addikt
válasz Ivy.4.Ever #11 üzenetére
Sok más miatt is értem. Azért majd ha egy tablet elbírja a BF4 enyhén butított verzióját, akkor nem is tudom miket kellene tudniuk futtatni a mai gépeknek gond nélkül...
-
iMaverick
addikt
Idézet a hírből:
Fontos kiemelni, hogy ezt nem érdemes a PC-s terheléshez hasonlítani, mivel ezen a platformon a fejlesztők saját bevallása szerint is a processzoridő 70-80%-át a nem megfelelő technológiai alap, illetve a grafikus meghajtó viszi el olyan számításokra, amelyek jelentős részére igazából nincs is szükség, csak az elavult API-k túl nagy többletterhelést jelentenek a mai PC-s hardvereknek.Mondjuk ez a Mantle elég biztató próbálkozásnak tűnik, de vastagon nem kiforrott a dolog.
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
PetX
aktív tag
Ezek után felvetem a kérdést, ha most itt tartunk, akkor van-e értelme a konzoloknak? Egy smart TV-t már nem kihívás összelőni egy okostelóval, e mellé egy vezetéknélküli gamepad és...
Minek iszol és vezetsz, ha szívhatsz és repülhetsz!?
-
InterFox
senior tag
Ez nekem három dolgot mond.
1. A mobil platform fejlődési tempója nem normális.
2. Az aktuális konzolok grafikai színvonalával, nem hogy baj van vagy lesz, de már most az elégedetlen kategóriába esnek.
3. A PC potenciál 95%-ra le van szedálva, mert az az ENGINE, amit ki lehetne hozni, egy i7-esre és egy mai GPU-ra, az köszönő viszonyban sincs egy Frostbite 3 vagy Cryengine3 esetleg egy Unreal4-el.
Ezek ma már mobil engineknek számítanak.PSN ID: interfoxthedead
-
MineFox54
őstag
Még i3GS-em van, de gondolkozom egy újabbon.. (No, I am not an iFan, csak nincs kedvem visszatérni droidra, meg amúgy is, alap a JB (no warez)). Akkor viszont nem lenne rossz egy ilyen.
-
arn
félisten
hihetetlen, hogy abunak egy metalos cikkbe is sikerult nemi mantamantrat csempeszni
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
sok tvnek nincs akkora felbontasa, mint az ipadnek mar a masfel evvel ezelotti socok is kb a 7800/7900 (2006) szintjen voltak, es akkor is jatszottunk vmivel.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
DemonDani
addikt
Nincs itt semmi meglepő, teljesen egyértelmű már egy ideje, hogy a következő lépcsőfok a PC és a konzol mellett a mobil. És mivel 2020-ig a mostani konzolok kitartanak (ki kell nekik tartani), a mobilos platformok viszont elképesztően gyorsan fejlődnek, valszeg a két iparág a grafika tekintetében hasonló szintre fog érni. Persze ekkor jönnek majd az új konzolok, de ez akkor is nagyon komoly dolog.
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
blade zte
őstag
Elismerésem, ha a frostbite egyedülálló cég lenne, még ki is adnák 2 hónap múlva. Kár hogy kísérletnek szánják, és még ha lenne is, az EA üzletpolitikája borítaná az egészet, free to play, éves késés, direkt butítás.
No persze csak nem landol kukában, lesz is bf mobilra, természetesen egy filléres free to play trágyagrafós bf heroes féle mellékverza, hogy éreztessék velünk, hogy a mobilok piaca csak az ilyen sz*roknak van. Persze ez is csak 2 év múlva legkorábban, akkor is IOS exluzívan.
Demondani: Esélytelen történet, ha grafikai teljesítményben nézzük. Már most mindig sem megy a lassan alapnak számító fullhd, meg a 60fps.
[ Szerkesztve ]
Oppo find 7 astro black
-
CsonkaImo
addikt
Nem semmi teljesítmény. Viszont jobban örülnék ha a nagy platformokra fejlesztenének egy új engine-t, ami eddig nem látott robolbatóságot tesz lehetővé, illetve grafikailag is lehetne nagy előrelépés (mint anno a 3). Ettől függetlenül kíváncsian várom a Go-s játékokat mobilra\tabletre.
-
.OM.
aktív tag
Komolyan 70-80%-kal hatékonyabb iOS Metal alatt a BF4-es kód, mint PC-n?
Nem értek hozzá, de ez egy kicsit túlzásnak hat számomra - vagy nagyon el van tévedve a PC-s programozás.
Tehát szabványosítással és egy rendes OS / Motor / akármi bevezetésével mire lenne képes egy mai gamer PC?
Illetve amit itt más is felvetett: Ha ilyen erő van az almában, minek venni konzolt?
..vagy most ferdítenek, vagy eddig voltak direkt hülyék?
ex .Oldman.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX11 módhoz képest biztosan, hiszen minden felesleges többletterhelés ki van műtve belőle. Kb. olyan a hatékonysága, mint PC-n a Mantle módnak. Ezért használja az EA ezeket a low-level API-kat, mert DX11-ben a processzoridő nagy része teljesen szükségtelen számításokra megy el.
A konzolt is így programozzák már az EA-nél. Azért képes a Hardline-ban 1080p-re 60 fps-re a Frostbite új verziója. Ami történik, hogy az EA most kapta meg a lehetőséget a sokkal jobb optimalizálásra PC-n és az Almára. A PC-n már kihasználták, míg az Apple most van terítéken.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Agrippa22
tag
Kulcsmondat a cikkben: "...a Frostbite 3-nak eleve van egy Mantle API-t használó verziója, ahonnan elég egyszerű a Metal API-ra portolni, hiszen az alapkoncepció tekintetében a két API nagyon hasonló."
@PetX: Ezt én már meg akartam csinálni Androidos tablettel - csak aztán iPad lett belőle . Vannak már nagyon profi bluetooth gamepadek (Moga), és slimport adapterrel ki lehet lőni 1:1-ben a tablet képét tv-re. Már tavaly arról beszélgettünk haverokkal, hogy a konzolgyártók lassan kezdhetnek kapaszkodni a nadrágjukba, plusz amellett ugye folyamatosan pletykálnak arról, hogy a következő Macbook Air már nem Intel procit kap, hanem A8X-et...
-
n.p
csendes tag
-
blade zte
őstag
válasz Döglött Róka #36 üzenetére
Addig légyszíves hanyagold e fórumok nokedlivadászatát, amíg nem sikerült az ötperces szerkesztéslimit elhagyásra felkérni az fórum szerkesztőit. Ameddig van, addig annyi felesleges hsz jön tőled, ami nem ad hozzá a témához.
Más: Amúgy tényleg nincs tökéletesen megoldva. Jobb lenne egy szerkesztette xy időpontban kiírás, vagy hogy a szerkesztést 5 perccel később már csak alá, lehet írni EDIT néven.
Oppo find 7 astro black
-
A`rpi
addikt
Egyszerű a történet, mobil piac még nincsen kiaknázva, többi piaci szegmensen többé kevésbé rendben vannak az eladások, némi ráncfellvarrás után a jónép megveszi szorgosan minden évben az új cimkét, szóval megy a szekér, a többi meg nem számít.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Például egy olyan processzoron, mint az Apple A8X. Az kb. olyasmi, mint egy olcsó négymagos, és ott lényegében duplázza-triplázza a teljesítményt a low-level elérés még single alatt is.
Az EA sem fog örökké költeni arra, hogy agyonoptimalizálják a PC-s portot, hogy beférjen a 2000 rajzolásra. Ez borzalmasan költséges dolog, mert teljesen más modelleket kell a PC-re szállítani, mint a konzolra. A hosszútávú cél egyértelműen az, hogy a PC és a konzol is ugyanazt a tartalmat kapja, mert jelenleg durva többletköltség a PC-re átdolgozni a konzolos verzió eredeti modelljeit és textúráit. Minőségváltozás nélkül egy csomó pénzt dobnak ki az ablakon, amit például oda lehetne adni a konzolos tartalmat készítőknek és akkor jobb lenne a játék általános minősége.
Ez a low-level API imádat az iparág részéről valójában az egyes platformok megmentéséről szól, mert ma rengeteg pénz megy el a PC-re és a mobilra igazából olyan problémák megoldására, amit elavult szoftveres alap okoz. Jobb helye is van annak a pénznek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, de itt nem ez a lényeg. Más low-level API is ugyanarra az alapelvre épül. A fő tényező a teljesen független parancspuffer kreálás mellett az, hogy a GPU parancsok egyszerűek legyenek, vagyis nagyrészt csak pár DWORD beírása legyen az egész a parancspufferbe. Ez a processzoridőben is csak pár ciklus lesz. A DirectX 11 ebben a tekintetben majdnem tízmilliószor lassabb annál, amire a mai low-level API-k képesek. Egyszerűen a GPU parancsok parancspufferbe írása sokmillió ciklust visz el, és nem is párhuzamosítható, ami nagyobb baj.
Ez az egyik legjobb előadás a problémák megértésére: [link] - és ez nem csak az AMD-re vonatkozik, hanem az összes készülő és elkészült low-level API ezt a célt szolgálja.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
F34R
nagyúr
Hogy a francba lehet tableten rendesen jatszani ezt? en mar a dead triggerel sem tudtam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Steam Deck
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Razer DeathAdder
- Fujifilm X
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen