Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz .OM. #38 üzenetére

    A DX11 módhoz képest biztosan, hiszen minden felesleges többletterhelés ki van műtve belőle. Kb. olyan a hatékonysága, mint PC-n a Mantle módnak. Ezért használja az EA ezeket a low-level API-kat, mert DX11-ben a processzoridő nagy része teljesen szükségtelen számításokra megy el.

    A konzolt is így programozzák már az EA-nél. Azért képes a Hardline-ban 1080p-re 60 fps-re a Frostbite új verziója. Ami történik, hogy az EA most kapta meg a lehetőséget a sokkal jobb optimalizálásra PC-n és az Almára. A PC-n már kihasználták, míg az Apple most van terítéken.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák