- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- 3D nyomtatás
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autóhifi
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Androidos tablet topic
- Projektor topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX11 módhoz képest biztosan, hiszen minden felesleges többletterhelés ki van műtve belőle. Kb. olyan a hatékonysága, mint PC-n a Mantle módnak. Ezért használja az EA ezeket a low-level API-kat, mert DX11-ben a processzoridő nagy része teljesen szükségtelen számításokra megy el.
A konzolt is így programozzák már az EA-nél. Azért képes a Hardline-ban 1080p-re 60 fps-re a Frostbite új verziója. Ami történik, hogy az EA most kapta meg a lehetőséget a sokkal jobb optimalizálásra PC-n és az Almára. A PC-n már kihasználták, míg az Apple most van terítéken.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.