- Philips LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- DUNE médialejátszók topicja
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Dell notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
Hirdetés
-
Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
gp Több mint négy és fél év telt el az utolsó rész óta, szóval ideje lenne megkapni a folytatást.
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, de itt nem ez a lényeg. Más low-level API is ugyanarra az alapelvre épül. A fő tényező a teljesen független parancspuffer kreálás mellett az, hogy a GPU parancsok egyszerűek legyenek, vagyis nagyrészt csak pár DWORD beírása legyen az egész a parancspufferbe. Ez a processzoridőben is csak pár ciklus lesz. A DirectX 11 ebben a tekintetben majdnem tízmilliószor lassabb annál, amire a mai low-level API-k képesek. Egyszerűen a GPU parancsok parancspufferbe írása sokmillió ciklust visz el, és nem is párhuzamosítható, ami nagyobb baj.
Ez az egyik legjobb előadás a problémák megértésére: [link] - és ez nem csak az AMD-re vonatkozik, hanem az összes készülő és elkészült low-level API ezt a célt szolgálja.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- Sziasztok! Eladó az alábbi videokártya, nagyobbra váltás miatt: - Zotac márka - nVidia GeForce RTX
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK