Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #47 üzenetére

    Igen, de itt nem ez a lényeg. Más low-level API is ugyanarra az alapelvre épül. A fő tényező a teljesen független parancspuffer kreálás mellett az, hogy a GPU parancsok egyszerűek legyenek, vagyis nagyrészt csak pár DWORD beírása legyen az egész a parancspufferbe. Ez a processzoridőben is csak pár ciklus lesz. A DirectX 11 ebben a tekintetben majdnem tízmilliószor lassabb annál, amire a mai low-level API-k képesek. Egyszerűen a GPU parancsok parancspufferbe írása sokmillió ciklust visz el, és nem is párhuzamosítható, ami nagyobb baj.

    Ez az egyik legjobb előadás a problémák megértésére: [link] - és ez nem csak az AMD-re vonatkozik, hanem az összes készülő és elkészült low-level API ezt a célt szolgálja.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák