Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #45 üzenetére

    Például egy olyan processzoron, mint az Apple A8X. Az kb. olyasmi, mint egy olcsó négymagos, és ott lényegében duplázza-triplázza a teljesítményt a low-level elérés még single alatt is.

    Az EA sem fog örökké költeni arra, hogy agyonoptimalizálják a PC-s portot, hogy beférjen a 2000 rajzolásra. Ez borzalmasan költséges dolog, mert teljesen más modelleket kell a PC-re szállítani, mint a konzolra. A hosszútávú cél egyértelműen az, hogy a PC és a konzol is ugyanazt a tartalmat kapja, mert jelenleg durva többletköltség a PC-re átdolgozni a konzolos verzió eredeti modelljeit és textúráit. Minőségváltozás nélkül egy csomó pénzt dobnak ki az ablakon, amit például oda lehetne adni a konzolos tartalmat készítőknek és akkor jobb lenne a játék általános minősége.
    Ez a low-level API imádat az iparág részéről valójában az egyes platformok megmentéséről szól, mert ma rengeteg pénz megy el a PC-re és a mobilra igazából olyan problémák megoldására, amit elavult szoftveres alap okoz. Jobb helye is van annak a pénznek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák