- Apple notebookok
- Vaku topic
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Androidos tablet topic
- Ülésezik a hardveregylet
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ott lesz a DirectX 12. Az ugyanezeket a megoldásokat kínálja, ötlet szintjén mindenképp. Az, hogy DirectX a neve maximum csak rossz emlék lesz. A teljesítménye egészen új szintet üt majd meg.
(#52) Cool Face: Az abszolút. A legkritikusabb gondokat az összes új low-level API megoldja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De az API parancsokat valaminek elő kell állítani, és nem mindegy, hogy az a parancs csak pár DWORD beírása a parancspufferbe, vagy sokmillió ciklusig tartó hitelesítési procedúra eredménye, ami mondjuk soktízezer parancsnál a mai processzorok teljesítményének 70-80%-át, és megakadályozza a párhuzamosítást. A fejlesztők a következő generációban már nem ilyen puritán AI, fizika, gameplay szimulációban gondolkodnak, de amíg a processzoridő több mint fele felesleges számításokra megy el, addig nem lehet ténylegesen előrelépni.
Nem kell kidobni a régi API-t. Azt hagyni kell a fenébe. A régi programoknak fel kell telepíteni a rendszert és kész.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A régi procik csak egy ideig jók lesznek jók, mert ami bennük van számítási teljesítmény idővel kihasználják. Nagyon fontos, hogy nem azért nincsenek kihasználva a többmagos procik, mert béna mindenki, hanem azért, mert az aktuális API-k megakadályozzák ezt. Ha ez a korlát eltűnik, akkor a bennük rejlő teljesítményt elköltik jobb AI-ra, fizikára, szimulációkra, stb.
(#65) arn: A Mantle is pontosan ugyanazokra az alapokra építkezik, amire a DX12 és a Metal. Ebből a szempontból az előny is ugyanaz lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.