Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #45 üzenetére

    Például egy olyan processzoron, mint az Apple A8X. Az kb. olyasmi, mint egy olcsó négymagos, és ott lényegében duplázza-triplázza a teljesítményt a low-level elérés még single alatt is.

    Az EA sem fog örökké költeni arra, hogy agyonoptimalizálják a PC-s portot, hogy beférjen a 2000 rajzolásra. Ez borzalmasan költséges dolog, mert teljesen más modelleket kell a PC-re szállítani, mint a konzolra. A hosszútávú cél egyértelműen az, hogy a PC és a konzol is ugyanazt a tartalmat kapja, mert jelenleg durva többletköltség a PC-re átdolgozni a konzolos verzió eredeti modelljeit és textúráit. Minőségváltozás nélkül egy csomó pénzt dobnak ki az ablakon, amit például oda lehetne adni a konzolos tartalmat készítőknek és akkor jobb lenne a játék általános minősége.
    Ez a low-level API imádat az iparág részéről valójában az egyes platformok megmentéséről szól, mert ma rengeteg pénz megy el a PC-re és a mobilra igazából olyan problémák megoldására, amit elavult szoftveres alap okoz. Jobb helye is van annak a pénznek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #47 üzenetére

    Igen, de itt nem ez a lényeg. Más low-level API is ugyanarra az alapelvre épül. A fő tényező a teljesen független parancspuffer kreálás mellett az, hogy a GPU parancsok egyszerűek legyenek, vagyis nagyrészt csak pár DWORD beírása legyen az egész a parancspufferbe. Ez a processzoridőben is csak pár ciklus lesz. A DirectX 11 ebben a tekintetben majdnem tízmilliószor lassabb annál, amire a mai low-level API-k képesek. Egyszerűen a GPU parancsok parancspufferbe írása sokmillió ciklust visz el, és nem is párhuzamosítható, ami nagyobb baj.

    Ez az egyik legjobb előadás a problémák megértésére: [link] - és ez nem csak az AMD-re vonatkozik, hanem az összes készülő és elkészült low-level API ezt a célt szolgálja.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #55 üzenetére

    Óriási hatása van a gyakorlatban. A Microsoftnak van egy saját tesztje, amiben a DX12 kód 8x gyorsabb a DX11-nél. És ez a teszt az új generációt reprezentálja, vagyis egy komplex jelenetről szól, ahol minden eddiginél komplexebb fizikai és AI számítás van jelen. Ráadásul ez az előny a processzormagok számának emelésével folyamatosan nő, míg DX11 módban a sebesség stagnál.

    Attól függ mi az átlagos PC. Zömében csak a Stardock adatai vannak, de a CEO már mondta, hogy nagyjából 5-6x-os gyorsulást kínál majd a low-level elérés az érkező játékaikban.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák