- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX11 módhoz képest biztosan, hiszen minden felesleges többletterhelés ki van műtve belőle. Kb. olyan a hatékonysága, mint PC-n a Mantle módnak. Ezért használja az EA ezeket a low-level API-kat, mert DX11-ben a processzoridő nagy része teljesen szükségtelen számításokra megy el.
A konzolt is így programozzák már az EA-nél. Azért képes a Hardline-ban 1080p-re 60 fps-re a Frostbite új verziója. Ami történik, hogy az EA most kapta meg a lehetőséget a sokkal jobb optimalizálásra PC-n és az Almára. A PC-n már kihasználták, míg az Apple most van terítéken.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
n.p
csendes tag