- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ViZion
félisten
Elég nagy lenne a baj, ha ilyen egérmozin kellene FPS-t játszani...
Inkább arra figyeljenek, h a PC verzió jó legyen.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
-
aram01
nagyúr
csak átszaladtam rajta, érintéssel célzol? mert az pokoli nagy előny lenne
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
-
Zedz
addikt
Akár mondhatni azt is, hogy ez a PC-re nézve szégyen?
-
Zedz
addikt
válasz Ivy.4.Ever #11 üzenetére
Sok más miatt is értem. Azért majd ha egy tablet elbírja a BF4 enyhén butított verzióját, akkor nem is tudom miket kellene tudniuk futtatni a mai gépeknek gond nélkül...
-
iMaverick
addikt
Idézet a hírből:
Fontos kiemelni, hogy ezt nem érdemes a PC-s terheléshez hasonlítani, mivel ezen a platformon a fejlesztők saját bevallása szerint is a processzoridő 70-80%-át a nem megfelelő technológiai alap, illetve a grafikus meghajtó viszi el olyan számításokra, amelyek jelentős részére igazából nincs is szükség, csak az elavult API-k túl nagy többletterhelést jelentenek a mai PC-s hardvereknek.Mondjuk ez a Mantle elég biztató próbálkozásnak tűnik, de vastagon nem kiforrott a dolog.
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
PetX
aktív tag
Ezek után felvetem a kérdést, ha most itt tartunk, akkor van-e értelme a konzoloknak? Egy smart TV-t már nem kihívás összelőni egy okostelóval, e mellé egy vezetéknélküli gamepad és...
Minek iszol és vezetsz, ha szívhatsz és repülhetsz!?
-
InterFox
senior tag
Ez nekem három dolgot mond.
1. A mobil platform fejlődési tempója nem normális.
2. Az aktuális konzolok grafikai színvonalával, nem hogy baj van vagy lesz, de már most az elégedetlen kategóriába esnek.
3. A PC potenciál 95%-ra le van szedálva, mert az az ENGINE, amit ki lehetne hozni, egy i7-esre és egy mai GPU-ra, az köszönő viszonyban sincs egy Frostbite 3 vagy Cryengine3 esetleg egy Unreal4-el.
Ezek ma már mobil engineknek számítanak.PSN ID: interfoxthedead
-
MineFox54
őstag
Még i3GS-em van, de gondolkozom egy újabbon.. (No, I am not an iFan, csak nincs kedvem visszatérni droidra, meg amúgy is, alap a JB (no warez)). Akkor viszont nem lenne rossz egy ilyen.
-
arn
félisten
hihetetlen, hogy abunak egy metalos cikkbe is sikerult nemi mantamantrat csempeszni
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
sok tvnek nincs akkora felbontasa, mint az ipadnek mar a masfel evvel ezelotti socok is kb a 7800/7900 (2006) szintjen voltak, es akkor is jatszottunk vmivel.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
DemonDani
addikt
Nincs itt semmi meglepő, teljesen egyértelmű már egy ideje, hogy a következő lépcsőfok a PC és a konzol mellett a mobil. És mivel 2020-ig a mostani konzolok kitartanak (ki kell nekik tartani), a mobilos platformok viszont elképesztően gyorsan fejlődnek, valszeg a két iparág a grafika tekintetében hasonló szintre fog érni. Persze ekkor jönnek majd az új konzolok, de ez akkor is nagyon komoly dolog.
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
blade zte
őstag
Elismerésem, ha a frostbite egyedülálló cég lenne, még ki is adnák 2 hónap múlva. Kár hogy kísérletnek szánják, és még ha lenne is, az EA üzletpolitikája borítaná az egészet, free to play, éves késés, direkt butítás.
No persze csak nem landol kukában, lesz is bf mobilra, természetesen egy filléres free to play trágyagrafós bf heroes féle mellékverza, hogy éreztessék velünk, hogy a mobilok piaca csak az ilyen sz*roknak van. Persze ez is csak 2 év múlva legkorábban, akkor is IOS exluzívan.
Demondani: Esélytelen történet, ha grafikai teljesítményben nézzük. Már most mindig sem megy a lassan alapnak számító fullhd, meg a 60fps.
[ Szerkesztve ]
Oppo find 7 astro black
-
CsonkaImo
addikt
Nem semmi teljesítmény. Viszont jobban örülnék ha a nagy platformokra fejlesztenének egy új engine-t, ami eddig nem látott robolbatóságot tesz lehetővé, illetve grafikailag is lehetne nagy előrelépés (mint anno a 3). Ettől függetlenül kíváncsian várom a Go-s játékokat mobilra\tabletre.
-
.OM.
aktív tag
Komolyan 70-80%-kal hatékonyabb iOS Metal alatt a BF4-es kód, mint PC-n?
Nem értek hozzá, de ez egy kicsit túlzásnak hat számomra - vagy nagyon el van tévedve a PC-s programozás.
Tehát szabványosítással és egy rendes OS / Motor / akármi bevezetésével mire lenne képes egy mai gamer PC?
Illetve amit itt más is felvetett: Ha ilyen erő van az almában, minek venni konzolt?
..vagy most ferdítenek, vagy eddig voltak direkt hülyék?
ex .Oldman.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX11 módhoz képest biztosan, hiszen minden felesleges többletterhelés ki van műtve belőle. Kb. olyan a hatékonysága, mint PC-n a Mantle módnak. Ezért használja az EA ezeket a low-level API-kat, mert DX11-ben a processzoridő nagy része teljesen szükségtelen számításokra megy el.
A konzolt is így programozzák már az EA-nél. Azért képes a Hardline-ban 1080p-re 60 fps-re a Frostbite új verziója. Ami történik, hogy az EA most kapta meg a lehetőséget a sokkal jobb optimalizálásra PC-n és az Almára. A PC-n már kihasználták, míg az Apple most van terítéken.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Agrippa22
tag
Kulcsmondat a cikkben: "...a Frostbite 3-nak eleve van egy Mantle API-t használó verziója, ahonnan elég egyszerű a Metal API-ra portolni, hiszen az alapkoncepció tekintetében a két API nagyon hasonló."
@PetX: Ezt én már meg akartam csinálni Androidos tablettel - csak aztán iPad lett belőle . Vannak már nagyon profi bluetooth gamepadek (Moga), és slimport adapterrel ki lehet lőni 1:1-ben a tablet képét tv-re. Már tavaly arról beszélgettünk haverokkal, hogy a konzolgyártók lassan kezdhetnek kapaszkodni a nadrágjukba, plusz amellett ugye folyamatosan pletykálnak arról, hogy a következő Macbook Air már nem Intel procit kap, hanem A8X-et...
-
n.p
csendes tag
-
blade zte
őstag
válasz Döglött Róka #36 üzenetére
Addig légyszíves hanyagold e fórumok nokedlivadászatát, amíg nem sikerült az ötperces szerkesztéslimit elhagyásra felkérni az fórum szerkesztőit. Ameddig van, addig annyi felesleges hsz jön tőled, ami nem ad hozzá a témához.
Más: Amúgy tényleg nincs tökéletesen megoldva. Jobb lenne egy szerkesztette xy időpontban kiírás, vagy hogy a szerkesztést 5 perccel később már csak alá, lehet írni EDIT néven.
Oppo find 7 astro black
-
A`rpi
addikt
Egyszerű a történet, mobil piac még nincsen kiaknázva, többi piaci szegmensen többé kevésbé rendben vannak az eladások, némi ráncfellvarrás után a jónép megveszi szorgosan minden évben az új cimkét, szóval megy a szekér, a többi meg nem számít.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Például egy olyan processzoron, mint az Apple A8X. Az kb. olyasmi, mint egy olcsó négymagos, és ott lényegében duplázza-triplázza a teljesítményt a low-level elérés még single alatt is.
Az EA sem fog örökké költeni arra, hogy agyonoptimalizálják a PC-s portot, hogy beférjen a 2000 rajzolásra. Ez borzalmasan költséges dolog, mert teljesen más modelleket kell a PC-re szállítani, mint a konzolra. A hosszútávú cél egyértelműen az, hogy a PC és a konzol is ugyanazt a tartalmat kapja, mert jelenleg durva többletköltség a PC-re átdolgozni a konzolos verzió eredeti modelljeit és textúráit. Minőségváltozás nélkül egy csomó pénzt dobnak ki az ablakon, amit például oda lehetne adni a konzolos tartalmat készítőknek és akkor jobb lenne a játék általános minősége.
Ez a low-level API imádat az iparág részéről valójában az egyes platformok megmentéséről szól, mert ma rengeteg pénz megy el a PC-re és a mobilra igazából olyan problémák megoldására, amit elavult szoftveres alap okoz. Jobb helye is van annak a pénznek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, de itt nem ez a lényeg. Más low-level API is ugyanarra az alapelvre épül. A fő tényező a teljesen független parancspuffer kreálás mellett az, hogy a GPU parancsok egyszerűek legyenek, vagyis nagyrészt csak pár DWORD beírása legyen az egész a parancspufferbe. Ez a processzoridőben is csak pár ciklus lesz. A DirectX 11 ebben a tekintetben majdnem tízmilliószor lassabb annál, amire a mai low-level API-k képesek. Egyszerűen a GPU parancsok parancspufferbe írása sokmillió ciklust visz el, és nem is párhuzamosítható, ami nagyobb baj.
Ez az egyik legjobb előadás a problémák megértésére: [link] - és ez nem csak az AMD-re vonatkozik, hanem az összes készülő és elkészült low-level API ezt a célt szolgálja.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
F34R
nagyúr
Hogy a francba lehet tableten rendesen jatszani ezt? en mar a dead triggerel sem tudtam.
-
M@trixfan
addikt
Ebben az a durva, hogy ezt sem Nvidia chipset-ű tabletre csinálták, hanem az új iPad-re. Baromi nagy profit vár még az Apple-re TV fronton. Ezk az új rendszerek a7-től fölfelé brutálisak. Egy esetleges új Apple TV konkrétan rombolni tudna a piacon. Én csak azt nem szeretem, hogy bizonyos kvalitásaiban egyeduralkodó az Apple, nem bírja a többi gyártó átlépni azt a minőségi szintet amit belépési korlátnak állít. Ezért tud bizonyos dolgokban önkényesen dönteni és ez nem mindig jó a felhasználóknak. Notebook piac ugyanez. Felső kategóriában drágábban kellett most szétnéznem segítségből és körülbelül siralmas a helyzet.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ott lesz a DirectX 12. Az ugyanezeket a megoldásokat kínálja, ötlet szintjén mindenképp. Az, hogy DirectX a neve maximum csak rossz emlék lesz. A teljesítménye egészen új szintet üt majd meg.
(#52) Cool Face: Az abszolút. A legkritikusabb gondokat az összes új low-level API megoldja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ALLAT001
senior tag
Én most csak azt nem látom át, hogy miért beszél mindenki CPU használati időről, amikor a DX-et a GPU-nak kell tudnia? Vagy ezt se tudom jól?
Gondolom a legnagyobb gond a visszafelé kompatibilitással van. Mert ok h kidobják a régi API-t (ami lényegében már egy tákolmány), de akkor az új hardware-en hogy fog futni minden előző generációs program?
-
Ivy.4.Ever
őstag
Mi pc-sek viszont FIFA 15-ben az ea ignite engine-t élvezhetjük amihez a minimum processzor egy quad-core. Eddig az i3 meg bőven elég volt
Valami ilyesmiről van szó szerintem[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
"A Frostbite Team érdekes projektbe kezdett, amely megalapozhatja a mobil játékok jövőjét."
A forgalomban levo keszulekek hany %-an dut ios operacios rendszer?
Arrol nem is beszelve, hogy egy barverre optimalizalni eddig sem volt nagy csoda. Irja meg ugy hogy az szeles bardver kornyezetbe is fusson. Inkabb marketing ez. Pc re sem ment eddig az optimalizalas, Igaz az eddigi dx - ek nem is adtak hozza tul sok lehetoseget. Meglatjuk dx 12 vel mit tud a motor.[ Szerkesztve ]
-
ALLAT001
senior tag
Szerinted a DX8-ban írt játékok hogy futnak?
Hát gondolom úgy, hogy a következő DX-ek tartalmazzák a régi kódot is.
Kompatibilitási módban
Tehát a DX12 is tartalmazná a régi kódot, de mellette egy teljesen újat is? Ergo az új API-ra írt fejlesztések sokkal gyorsabbak lesznek, ellenben a régiek semmit nem gyorsulnak? (Mondjuk ha nem így lenne dúrván elvágnák maguk alatt a fát, mert ki lehetne dobni az összes piacon lévő VGA-t )
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Óriási hatása van a gyakorlatban. A Microsoftnak van egy saját tesztje, amiben a DX12 kód 8x gyorsabb a DX11-nél. És ez a teszt az új generációt reprezentálja, vagyis egy komplex jelenetről szól, ahol minden eddiginél komplexebb fizikai és AI számítás van jelen. Ráadásul ez az előny a processzormagok számának emelésével folyamatosan nő, míg DX11 módban a sebesség stagnál.
Attól függ mi az átlagos PC. Zömében csak a Stardock adatai vannak, de a CEO már mondta, hogy nagyjából 5-6x-os gyorsulást kínál majd a low-level elérés az érkező játékaikban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De az API parancsokat valaminek elő kell állítani, és nem mindegy, hogy az a parancs csak pár DWORD beírása a parancspufferbe, vagy sokmillió ciklusig tartó hitelesítési procedúra eredménye, ami mondjuk soktízezer parancsnál a mai processzorok teljesítményének 70-80%-át, és megakadályozza a párhuzamosítást. A fejlesztők a következő generációban már nem ilyen puritán AI, fizika, gameplay szimulációban gondolkodnak, de amíg a processzoridő több mint fele felesleges számításokra megy el, addig nem lehet ténylegesen előrelépni.
Nem kell kidobni a régi API-t. Azt hagyni kell a fenébe. A régi programoknak fel kell telepíteni a rendszert és kész.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ALLAT001
senior tag
már nem ilyen puritán AI, fizika, gameplay szimulációban gondolkodnak
Hanem milyen?
Ha ekkora lesz a gyorsulás, akkor azt lehet úgy is érteni, hogy kiválóak lesznek a régi prosszorok, csak kell melléjük egy brand new VGA? Ill. mikor lesznek forgalomban ilyen kártyák sac/kb ?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A régi procik csak egy ideig jók lesznek jók, mert ami bennük van számítási teljesítmény idővel kihasználják. Nagyon fontos, hogy nem azért nincsenek kihasználva a többmagos procik, mert béna mindenki, hanem azért, mert az aktuális API-k megakadályozzák ezt. Ha ez a korlát eltűnik, akkor a bennük rejlő teljesítményt elköltik jobb AI-ra, fizikára, szimulációkra, stb.
(#65) arn: A Mantle is pontosan ugyanazokra az alapokra építkezik, amire a DX12 és a Metal. Ebből a szempontból az előny is ugyanaz lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Cool Face
aktív tag
Ha netalántán úgy döntök, hogy beruházok egy GTX 970-re akkor az is képes lesz a DX12-t kezelni vagy megint új hardver kell hozzá? mert pont most akarok váltani a 6 éves 4870x2-met és nem szeretnék még egy évet a padon ülve eltölteni
[ Szerkesztve ]
-
shiftac
aktív tag
Érdekes terv...
Xiaomi Mi 9 SE (LineageOS 21 - Android 14), Jabra Elite 3
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210