Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • priti

    addikt

    válasz lenox #909 üzenetére

    A vsync-nek se sok értelme van.
    Az eltört képen a két frame között (amiből egy képen látsz egyidőben 1-1 részletet) eltelt idővel arányosan nő a törésvonal mentén a látható különbség mozgóképet feltételezve, így maga a képtörés eleve csak alacsony FPS-nél igazán látványos, zavaró, észrevehető há nem? Há de. Én nem hiszem, hogy 70 vagy 55 FPS-nél bárki ki tudja szúrni szabad szemmel. Azért nekem elég gyakran leesik 60 alá, gyakran van 50 körüli FPS-em és sosem látok, veszek észre képtörést szabad szemmel.
    Ha lenne az átlag 50FPS mellett egy 15FPS-es minimumom, akkor az esés pillanatában már inkább lenne esélyem látni szabad szemmel józan paraszti ésszel nem? Pláne egy TN-en ami 2-5ms alatt kialszik, hogy veszem már észre másképpen ha még a képfrissítési frekit is feltolom és a VGA-m meg hányja az FPS-t akár 100 fölött? Akkor meg amikor már kvázi akad a játék meg már majdnem mindegy mi lesz a képen, hogy egy teljes képernyőn összefüggő kép áll meg diavetítésben (akár a monitornak hála), vagy egy eltört, így is - úgy is szar. Én egy percig sem kardoskodom amellett, hogy van értelme a monitoron belül bármit is tenni ezzel növelve az input lagot, sőt. Inkább ne, mert csak a reakcióidőm növelik vele, de szerintem ennek a vsync-nek sincs semmi értelme, gyakorlati haszna. Szerintem egy erős VGA kell ami hányja magából az FPS-t és annyi.
    Amikor valaki HC gamer és nagyon rákattan egy játékra 100%, hogy a magas FPS-t kezdi erölteti és nem 60-ra fixál. Azért csak van ennek oka. Mindenki csak nem lehet már egyformán hülye. Ráadásul pl. egy időmérő körversenyen az óra nem hazudik. Ezredmásodpercre ott van, hogy mit vezettél.

    Hardverlesen

Új hozzászólás Aktív témák