- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen TV-t vegyek?
- Tárhelykirály SD memóriakártyát prezentált a Western Digital
- Milyen monitort vegyek?
- Androidos tablet topic
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Apple notebookok
- Samsung LCD és LED TV-k
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
Hirdetés
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Furcsa processzorrészt kap a Lunar Lake
ph Az Intel látványosan az AI-ra fókuszál, ami nem feltétlenül baj.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
3 év múlva megveszem 25k-ért.
-
proci985
MODERÁTOR
köszi a megerősítést.
crysisnek volt 64bites exéje (nem véletlenül), én azzal használtam. később, 8g rammal láttam 3,5gigányi foglalt memóriát is vele.
priti én három hetente takarítom, de ez az alulról szellőző ház átka. poén, hogy valamennyi por még így is bejut, pedig átálltam neutrális szellőztetésre időközben (alulnyomással még az ajtó résein is elég levegő mozgott, hogy az 5.25ös takarók porosodjanak).
egyébként 200Wos vidkarihoz jól szellőző ház kell. annál meg jön a por. ezekután szerintem siralmas, hogy milyen házakat adnak "csúcs"konfigokhoz.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
KAMELOT
titán
Szép kis teszt lett. Minden a helyén van. GTX680 + teljes rendszer maxon terhelve 269W.
Az már szép kis telejsítmény.
Ára kemény MSI N680GTX-PM2D2GD5 140 000ft ami persze a boltban a legolcsóbb.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kpal
veterán
Mikor jön a 680 Matrix ,infó van??
-
sith-hun
csendes tag
Szép, részletes teszt!
Köszönöm! -
- = Zk = -
félisten
Grid 2 alá kéne Mesterem?
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
kpal
veterán
válasz - = Zk = - #858 üzenetére
Grid2 röl infó nem tudsz barátom ?
-
- = Zk = -
félisten
én Bf3 alá vettem a 6950-et, viszonylag elfogadható, de van ennél jobb is ...
részletkérdés.... meg az is, hoyg a legutóbbi patch-csel elb.szták a játékomat -.-Grid2:
semmit az ég egy adta világon
Te voltál a reményem, hátha van vmi szaftos infód..." Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
kpal
veterán
válasz - = Zk = - #861 üzenetére
Jó oda aza karid Lesem állandóan netet mert csak a Grid 2 érdekel régóta nincs egy játék sem ami úgy lekötne amint a Grid azért várom nagyon .
-
- = Zk = -
félisten
én a Run-nal próbálkoztam, de...
- Bf3 jobban leköt
- most vmiért nem akaródzik elindúlni.." Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Jack@l
veterán
Valakinek a teljesítmény kell, nem értem a nagy összesugdosást, meg hülye volt kifejelzéseket...
Megtzehette, megvette, használja, jól megy. Nekem se kéne 60 fps-nél több, mert ennyit visz a monitor. Ha megvan, nem rohadt mind1 hogy mi pakolja alá? De tegyük fel kijön később egy BF3x2 garfikájú játék, mit fogtok csinélni az i7-el, mert neki ugyanezzel a procival is jobban fog menni jóval, mint a felső középkategórás vga-tokkal...A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz hugo chávez #835 üzenetére
Luxmark mindkettővel számol (ezért is olyan lassú):
Converting float to double will incur a huge speed penalty. We only use double when float has accuracy issues that cannot be overcome with algorithm tweaking.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
kabanka
aktív tag
Nekem volt atim is és nvidia is jelenleg nvidia van, folyamatosan azt látom hogy mindenki versenyezteti eleve az hogy nem egyidőben jelennek meg a felek kártyái ezért folyamatosan valaki Válaszol a konkurencia kártyáira viszont ne feledjétek azt el hogy ati ide vagy ooda ha játszol vegyél atit és több mindent csinálsz és költséghatékonyságot nézel nvidia, hogy miért? Mert ott a Cuda ami verhetetlen és nem kis dolgok épülnek rá megkönnyítve grafikai munkákat számításokat miegymás akár egy jóval olcsóbb kártyánál is mint egy csúcskártya... Ezért váltottam Atiról nv-re mert többet kínált hasonló árkategóriában. Ráadásul az Atinál sok volt a driverhiba.... meg mindenhez a folyamatos hotfixek...nemáár.
Az nvidia bizonyíték arra hogy a vga nem csak játékra használható, habár vannak az amdnek is kezdeményezései viszont jópár évvel le van maradva ilyen szinten és támogatottságban is.
kabankaWorks - Esküvők és rendezvények filmezése!
-
-
kabanka
aktív tag
Örülök hogy ezt szűrted le ebből Amúgy van ati kártyám is és teljesen meg vagyok elégedve vele ha van normál driver de az jó sebességben is eltér de hiába vennék újabb atit ha nem tudja azt amit az nv és itt most nem arról beszélek hogy az egyiknek zöld a színe a másiknak piros... remélem már leesett. Játékra mindegyik alkalmas nem? De azon felül mit kapsz a pénzedért?
[ Szerkesztve ]
kabankaWorks - Esküvők és rendezvények filmezése!
-
"Valójában legyen szó Adaptive Vsyncről vagy hagyományos vertikális szinkronról, rég rossz, ha a program futtatási sebessége a kijelző frissítése alatt van."
Számomra ez volt a cikk egyik leglényegesebb kulcsmondata, ami szent igaz. Én valamiért nem látom értelmét ennek az Adaptive V-sync-nek, mivel egyrészt normálisan megírt játékok alapból tartalmaznak saját V-Sync megoldást, a másik ok pedig, hogy ha a játék sebessége a monitor frissítésének sebessége alá esik, még úgyis csúnyán tud törni a kép. Mivel én azon felhasználók közé tartozom, akik semmilyen formában nem tolerálják a képtörés jelenségét, így én mindig, minden játék alatt bekapcsolom a V-Sync opciót.
Egy dolog még nem világos ezzel az új featue-rel kapcsolatban:
Ha a driver-ben aktiváljuk ezt az Adaptive V-Sync-et és a játékban pedig aktiváljuk a saját megoldást, akkor az Adaptive így is ki tudja kapcsolni a játék belső megoldását? Melyik lesz az erősebb?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
Az előző hozzászólásban elfejtettem megemlíteni egy dolgot:
Oliverda, Abu: Lehet róla szó, hogy a jövőben a tesztekben feltüntetitek a játékok pontod verziószámát is? EZ fontos volna, hiszen sok játéknál az utólagos javítófoltok akár komoly sebességtöbbletet is képesek előcsalni a játékból. Ezt csak azért mondom, mert van olyan külföldi csapat (most nem nevezném meg őket), akik valamilyen oknál fogva nem frissítik a játékokat, vagy pedig nem frissítik a táblázatot, de ez mindenképp trehányságra utal. Remélem ti nem estek ebbe a hibába és mindig a játékok legfrissebb verzióit tesztelitek. Ezt jó lenne valahol jelezni a cikkekben, hogy melyik játékprogram melyik verzión volt a teszt alatt. Ez csak egy javaslat a jövőbeni cikkek minőségének javítására.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
SylverR
senior tag
Onnan szűrte le, hogy butaságot beszélsz. Az AMD drivereivel legutoljára 2002 körül volt baj. Azóta rengeteget fejlődtek... A jelenlegi driverek minőségét ugyan saját kézből nem tudom, de csak hozzá nem értőktől hallok rá panaszt. Cuda nélkül is lehet grafikai számításokat végezni, és az esetek többségében energiahatékonyság terén, pont, hogy az AMD jár élen. Most fordult a kocka kivételesen, mert a 680 jobb. De valszeg a 256 bites memóriavezérlő miatt...
[ Szerkesztve ]
Nem!
-
04ahgy
nagyúr
-
nagyúr
válasz huskydog17 #869 üzenetére
ez nagyon egyénfüggő. én pl. jobban viselem a tearinget, mint azt, hogy a vsync miatt duplán jelennek meg egyes frame-ek. konkrétan a double bufferinges megoldástól golyózik a szemem. ezért nálam van értelme az adaptív vsync-nek.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #878 üzenetére
Szarjon süncsaládot az a fejlesztő, aki nem rak ilyet bele egy mai programba. A TB-nél nincs jobb alternatíva a problémára. Meg eleve nincs lehetőség ezt driverből felülírni egy DX11-es programnál a WDDM 1.1-es felületen belül. Az MS rengeteg dolgot megtiltott a WDDM-mel, amit az XPDM még engedett.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
na ja, de engem az nem vigasztal, ha ő üvölt sz***s közben, nekem meg rángat a game amúgy a triple buffer sem mindig megoldás, stabil 45fps körül pl. kitűnő microlag érzete van persze, az egyetlen tökéletes megoldás, ha fix 60fps felett van minden.
#878: de igen, de ugye nem csak AAA játékok vannak, és nem csak mostaniak.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Zeratul
addikt
-
Akkor jól gondoltam. Amúgy a Triple Buffert ahogy látom kizárólag OpenGL alatt lehet forszírozni a Catalystban. D3D esetében orbitális nagy gáz volna. Gondolom a mostani modern játékokban alapértelmezetten aktív ez a funkció, már ha van benne, mivel a TR-n kívül más játékban nem igazán láttam a beállítások menüben TB opciót.
Egyébként manapság a saját, belső V-Sync implementálásának a hiánya számomra A legnagyobb bűn. Amelyik fejlesztőgárda nem rak a játékába saját V-Sync-et, azt úgy szívesen elküldeném melegebb éghajlatra!gbors: Én TB nélkül tapasztalatok nagyon ronda szaggatásokat, erre az egyik legszebb példa a Tomb Raider 8. epizódja, azaz az Underworld. Ebben a játékban ha kikapcsolod a TB-t, akkor hiába kapsz 60 FPS-t, úgy akad, hogy csak na! Azonban ha bekapcsolod a TB-t, akkor gyönyörűen, folyékonyan megy 60-on.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
priti
addikt
Csak kiváncsiságból... mi "rángat" neked? Mert erről egy gém jutott eszembe:
"Van egy játékom. Idegennek hívom. Ráülök a kezemre és ha teljesen elzsibbadt kiköpülöm magam."
Viccet félretéve fogalmam sincs miről beszéltek. Nekem semmi gondom nincs egy 6870-el. Mellette a CPU egy i7860@4GHz. Ne kérdezzétek miért van a CPU húzva. Fogalmam sincs, miért kergetem. Megszokásból.
Viszont AMD feldobta a minap, hogy elérhető újabb, frissítsem a drivert. Erre feldobta a hetes sorozathoz készült drivert és apró kockás lett vele a játék, mintha ramhibás lenne a VGA, tehettem vissza a régit. Ez volt az első kibacás AMD-től kb. mittom vagy 2-3 éve, amúgy nekem soha semmi gondom nincs. Kizárásos alapon csak a hűtés lehet, mert nekem a VGA-kon is víz szokott lenni.
Volt 2x 5770, 460, most 6870, szóval ezen a teljesítményszinten rugózom egy ideje és mindegyik megoldás tök stresszmentes volt. A 460 volt egyedül lassabb, mint gondoltam. Egy 1GB-os Gigabyte Windforce hűtős kártya volt, de valahogy akármit csináltam vele lassabb volt, mint az 5770CFX vagy a 6870. Húzva is. Mindkettő veri OC-van a referencia 5870 teljesítményét. Igaz egyedül a 460-on maradt a léghűtés, mert kicsi volt a blokk a GPU-ra, de léggel is felment rendesen, de valahogy szerintem túrót nem ér annál a tuning, ott valami más a baj. Nem nagyon éreztem játékokban a különbséget.Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz McCartman #884 üzenetére
Vinni vitte, csak nem ment. Kiléptem a játékból, hogy szar a tuning vagy valami nem kerek, mondom megnézem már GPU-Z-ben, hogy tényleg átnyomta e az órajelet, mert annyira nem látszott semmi. Mondom biztos valami béta afterburnert szedtem le vagy mittommár mivel húztam, de egy pillanatra meggyőződésem volt, hogy tuti valami gáz lesz és ez a genyó kártya alapon megy.
Például Witcher2-őt ha gyári beállításon hagyod a telepítés után, akkor bekapcsolva van valami felesleges szar a grafikus menüben és emiatt a 6870-el alap GPU órajelen be-be lassul néha keményen, fogtam kiléptem, TRIXX, csúszka fel és egyből jó lett. Látszik, hogy állítottam. Persze aztán csak kikapcsoltam valamit a graf menüben (amiből semmi sem látszott a 40"-os fullHD TV-n,) már nemtom mi volt az, de utána alap GPU órajellel is repült az a szar, szóval tök felesleges húzni, amiatt se kell, csak furcsa, hogy az NV karival akármibe léptem be nem volt az az érzésem, hogy "na hogy meglökte az OC a VGA-t." Vinni vitte pedig az emelt órajelet és tutira nem az volt, hogy már a nagyon magas FPS miatt nem látszott a különbség, mert hát a 6870 se sokkal erősebb, mondjuk OC-val az enyém picit ráver a ref. 5870-re, nem sokat, de azért erősebb, mint a 460 volt tuningostúl.Hardverlesen
-
nagyúr
mint az lejjebb le lett írva, egyénfüggő a dolog. a rángatás alatt azt értem, hogy nem érzékelem folyamatosnak a játékot - nem szemmel is látható akadásról van szó (ami legalább 200-300ms), hanem sokkal rövidebbről. akkor igazán zavaró, ha amúgy nagyon folyamatos a játék (pl. F1 2010).
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
priti
addikt
Ja tom miről beszélsz, én G27-el tolom néha a dirt3-at, de nem akad, viszont ha alapon marad a gép, akkor néha csinálja ezt a mikrolagot vagy mi a szar ez, hiába van kismillió FPS. Fixáld a PCI-E frekit 100-ra meg a RAM-CPU arányt állítsd arra, ahol a legalacsonyabb órajellel indul a ram és abban az arányban találj valami egészséges órajelet. Lapozófájl meg szerintem egy meghajtóra bőven elég a többin tiltsd le, engem mindig az szivat, de valami nem kerek a tiltással se Windows téren, jó lenne tudni hol lehet azt rendesen megölni, mert hiába tiltom le x partíción hogy csak a C:\ -n legyen lapozófájl, ha 10% alá megy a szabad hely a másikon egyből érezni, pedig elvileg köze sincs ahhoz az adatpartícióhoz... és a mai világban a 10% kb. ~190GB hely a 2TB-os vinyón. A torrent meg melózik, szóval jön a cucc, de amikor már csak 50GB hely van a két teráson az már horror, pedig másik HDD-re van telepítve a win is meg a gém is, szóval tuti odalapoz a win arra a HDD-re vagy talán a defrag küzd ennyire, de könyörgöm 50GB nehogymár kevés legyen a defragnak... én nemtom mi a nyomora, de simán láthatóan szarabbul futnak a játékok, ha nem csinálsz minden meghajtón elég helyet. Ilyenkor sírom vissza a DOS-t. Azt még el tudtam dönteni annó, hogy himem.sys vagy emm386.exe legyen az indítómenüben, a hangkarit meg belőtte az ember kézzel oszt csá. Más gond nem volt. Itt meg találd ki, hogy mi a szar baja van, csak előtte tanulj meg VGA drivert, meg win7 kernelt írni, mer' az nem árthat, mielőtt elkezdesz nyomozni
Hardverlesen
-
KTTech
veterán
Háááát... a DOS jóval nagyobb szívás volt (PC-m 1992 óta van) + ott nem voltak igazán erőforrásigényes dolgok olyan szinten mint ma. Az 1.3GB-s HDD-men az olvasási sebesség volt 1.3MB/s körül, az írási alatta... Cserébe volt szívás a driverekkel, vagy éppen a nem létező driverekkel játékokon belül. Meg hogy épp mit támogatott az adott release és mit nem... vagy éppen miért nem indul, miért fagy le az AM386-on amikor az i386 gond nélkül viszi...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
priti
addikt
Szerintem annak semmi értelme, mert ha olyan a környezet, hogy pillanatokra akad, akkor vsync-el is akad meg anélkül is. A képszakadásról meg nem a VGA tehet. Szerintem nincs olyan konfig, ami tudja garantálni a fix 60FPS-t. Nem létezik, max akkor tudja relatíve tartósabban nyomni ha egyébként 200FPS-ed is simán lenne, csak szoftveresen limitálod, de akkor meg pláne felesleges szerintem limitálni, mert sokkal jobb az FPS tenger versenyezni, tehát a vsync az elmélet magasságában el is hal nálam. Meggyőződésem, hogy a tearing a monitor panel meghajtó elektronika hibája. (ha egyáltalán létezik még én már nagyon régen nem láttam)
Ha bekapcsolod a vsync-et azaz a folyamatos draw-ot elkezded blinkelni, rendszerszinten a folyamatosságot megszakítgatod abból szerintem nem lesz reccenésmentes végeredmény, max egy szar monitor kevesebbszer hibázik és kevesebb lesz a képtörés, de lesz helyette más baj.
Egyáltalán biztos vagy benne, hogy képtörést látsz és nem csak micro lag például valami háttérben futó szar okán induló HDD seek miatt?
Ha gyakran töri a képet neked akkor próbáld meg, hogy mindent kikapcsolsz a monitoron, ami a képpel bármit is csinál és a natív felbontásával kínáld meg annyi FPS-el amennyi csövön kifér. Ilyenkor az input lag-ot is csökkented a monitoron, ami meg versenyzésnél nem árt, mivel keményen benne van a reakcióidőben, amit a DB/TB viszont elméletben növel. Ha minden képjavítás vagy hasonló sallang kinyomása után a natív felbontásán töri a monitor a képet szerintem add el a csába vagy legalább próbálj ki más megjelenítőket is mielőtt megfeszülsz a géped beállításával.(#890) KTTech
Akkora HDD-d volt '92-ben? Mi volt az valami quantum? Nekem egy 212MB-os WD caviar volt egy 386DX40-ben. Soha semmi gondom nem volt, csak 4MB ramom volt és állandóan újra kellett indítani a gépet két játék között, mert hol az EMS volt kevés, hol az XMS, így indítómenüvel high-oltam meg umb-oltam ezerrel..
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
KTTech
veterán
Nem, '92-ben 240-es volt '95-ben vettem a 1.3GB-set (most meg összességében van 16,5TB, igaz ebből sok nem használható rész, a RAID5/ZFS tömbök miatt + a 160GB-s SSD) ... de a sebessége mai szemmel nézve mindkettőnek a nevetséges kategóriába esett. Igaz akkoriban ennyi is elég volt az akkori felhasználási körnek.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
priti
addikt
Á az a GTA4 olyan, mint egy folyó. Nem lehet kétszer ugyanabba a programba belépni. Szerintem már az sem tudja mit csinál az a szoftver, aki írta Olyan nálam még nem volt, hogy az a játék úgy fusson, ahogy én azt elképzeltem. Nagyon jó volt, mint játék, de mint szoftver... hááát aprónyit érdekesen korrelál a grafikus menü a valósággal... ennyi erővel azt is be lehetne ott állítani, hogy milyen ruhát veszel fel holnap.
Hardverlesen
-
Nem monitorhiba okozza a képtörés jelenségét, de ez a cikkben is egyértelműen le van írva a cikkben az extrák résznél:
"A monitorok állandó képfrissítéssel dolgoznak, miközben a képkockák számítása a program futtatása során közel sem állandó. A probléma ott keletkezik, amikor a frame bufferben található információ a kijelző frissítése közben változik, ugyanis ilyenkor a megjelenítő felső részében a régi, míg az alsó részében az új képkocka információja látható valahol egy töréssel a képen, ami esetenként igencsak zavaró lehet. Erre találták ki a vertikális szinkront, ami összehangolja a rendszer működését, így a kijelzőre kikerült tartalom mindig egy képkockáról származik."
A jelenséget egyébként bárki könnyedén észreveheti, csak nem mindenkit zavar, ezért mondom mindig, hogy a képtörés jelensége meglehetősen szubjektív dolog.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
BeLucZ
addikt
válasz huskydog17 #895 üzenetére
engem pl 1-2 kivételtől eltekintve nem zavar, oda se figyelek és észre se veszem, a beviteli input laggra jobban allergiás vagyok, ha késik az egér reakcio a v sync miatt, én szeretek 100 fps+ al játszani, sokkal dinamikusabb meg jó még a szar motor is elfogadható sok fpssel
[ Szerkesztve ]
-
-
SylverR
senior tag
válasz huskydog17 #897 üzenetére
Én éreztem ezt az input laggot. Még a 90-es években, mikor a Test Drive első két részével játszottam. De ott hozzálehetett szokni, és a játék részévé vált.
Nem!
-
priti
addikt
válasz huskydog17 #895 üzenetére
Hibáról senki nem beszél. Én sem. Az tény hogy aszinkron az FPS és a panelfrissítési freki. Ezt mindenki érti. Még én is. Csak szerintem onnan hogy a VGA kimenetén megjelenik egy frame már nem a VGA dönti el, hogy mikor és mivel frissüljön egy monitorban egy panel. Ez tipikusan az a meló amit mindkét oldalon meg lehet oldani, mert a VGA kimenete és a -mondjuk így- a panelmeghajtó elektronika is a panel előtt van és csak az a lényeg, hogy a panelre egy frame kerüljön. Valszeg fel lehet ezt ismerni. Nemtom hogy oldják meg konkrétan, de azért a monitor is benne van a pakliban erősen.
Akit ez komolyan zavar az inkább vegyen finom minőségű 120Hz-es monitort sas szeméhez, minthogy más megoldásokkal pöcsöljön, mert a monitort nézi, nem a VGA-t. Szerintem. de ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz. A vertikális szinkron ingyen van. Nekem nincs rá szükségem 60Hz-es képfrissítés mellett sem, de be lehet kapcsolni. huá
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
Szerintem a monitornak semmi köze a képtöréshez, mivel annak elektronikája azt a jelet rakja össze, amit a GPU küld neki. A kép pont a VGA-nál törik szét. Ezt a kijelző csak megjeleníti, hogy ezt az információt kapta. Az igaz, hogy nem vagyok jártas monitorok elektronikájában, ez csak az egyéni teóriám.
A 120 Hz-es függőleges frekvenciának pedig csak 3D tartalom esetén van értelme számomra és mivel én nem foglalkozom egyáltalán 3D tartalommal (nem is érdekel), így a 120 Hz-es monitorok számomra abszolút lényegtelenek, ráadásul horror áron vannak.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ