Hirdetés
-
Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
it A Meta kiterjeszti az AI-képgeneráló ajánlatait a reklámok kapcsán.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Viszont a middleware kikapcsolása nem hozza vissza a middleware beépítéséhez szükséges optimalizálások kiszedését. Hiába kapcsolod ki, ha a nem kompatibilis optimalizálásokat eleve nem szállítják a programban. Ettől már rosszabb lesz az eredmény, mint amilyen lehetne optimalizálásokkal. Ez az igazi probléma, de szerencsére a 2015-ös év eleve arról szólt, hogy szinte az összes grafikai middleware kapott egy olyan licenckonstrukciót, amely lehetővé teszi a forráskód módosítását. A GameWorks nem, mivel ha kapna, akkor elvesztené az értelmét. Nem lehetne a gépigényeket mesterségesen magasan tartani.
A driveres visszafogás legenda az NV fórumán alakulhatott ki, valószínűleg azért, mert a Kepler tulajok elégedetlenek voltak azzal, hogy a 780-at pár TWIMTBP játékban elkezdte verni a 960.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
BlackDevil
aktív tag
Szerintem ez egy jó kezdeményezés. Ha működni fog rendesen és a játékokat normálisan tudják optimalizálni, akkor
»OΛKΞN« √ ツ Toborzás: https://goo.gl/bO5GhH <--- Star Citizen ---> https://goo.gl/ptspnT ¤ Steam ---> shorturl.at/NSVW1 | Social Club ---> http://goo.gl/nPIu51 | Hackthat: http://goo.gl/kAJnpV
-
Angel1981
veterán
Attól félek, egy újabb, n+1. próbálkozás az AMD részéről, amiből nem lesz SEMMI!
-
#06658560
törölt tag
válasz nonsen5e #193 üzenetére
"Sima számokat meg könnyű olyan módon feltornázni, hogy beteszik minden 80k-s laptopba a 920M-et, aminél a mezei Intel HD is jobban teljesít."
Ez fordítva is igaz, az én Acerem esetében.
"Nem tudhatjuk biztosan, hogy Magyarországon milyen az arányuk, a PH! tavaszi felméréséből (biztos Abu szavazott 10.000x...) ez jött le, nem hiszem, hogy azóta mindenki cserélt volna kártyát."
egyrészt a magyar piacon sem reprezentatív a PH, másrészt a felmérés sem fedi a PH-t sem teljesen- pl. nem s tudtam szavazni, mert akkor is, most is amit használok az egy NV mobil gpu WS notiban, intel integrált akármi egy öt éves notiban, mellette egy AMD akármi mobil GPU, harmadik notiban intel integrált, valamint egy az X2600 korszakból származó NV, sejtésem sincs milyen típus, de még APS csatolós. Hogy egy adott pillanatban az a több GPU-s opcióból melyik működik ,azt nem tudom.
-
kovsol
titán
válasz nonsen5e #193 üzenetére
Igen biztos nagyon örül az AMD-hogy a sok éves AMD kártyákkal rohangálnak itt a PH-n, mert olcsó használtan.
deicide az új széria eladásairól beszélt amiből ténylegesen van is pénze jelenleg a gyártóknak. Én elhiszem neki, hogy tényleg náluk ilyen arányban rendelnek kártyákat.May the Force be with you!
-
deicide
veterán
-
MaUser
addikt
válasz Dyingsoul #186 üzenetére
Konkrétan az elmondottak kapcsán mi nem nyilvánvaló kipróbálás nélkül is? Tényleg érdekelne...
Én elhiszem, hogy neked valami miatt szíved csücske a VR, de azért ha elmentél párszor egy tetszőleges OR bemutatóra (volt itthon is nem egy) akkor az első alkalom WOW faktora után erősen 3D effektus jön be. Elsőre azért jópáran szédülnek, másodikra meg már nyom a szemüveg. Ennek is lesz majd egy piaca biztos, de kb. ugyanazt a jövőt lehet neki jósolni, mint a 3D-nek vagy a Kinect-nek. Pedig ez utóbbi kapcsán is micsoda lelkesedés volt itt is és hát micsoda világmegváltás lett, ugye?
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
szabi80sz
tag
Tipikus..
"Héé! Mi itt az nVidiánál! Nézzétek milyen jó dolgot csinált az AMD! Alkalmazkodhatunk hozzájuk és jó lesz nekünk is!" Aki komolyan ezt várja az nagyon primitív... Az AMD-nek sem érdeke az nVidia mögé beállíni, és ez fordítva is igaz. Arra viszont jók az ilyen húzások, hogy a sok agyatlan a fórumokon hörögje, hogy "az nVidia az oka, hogy nem jó minden". Szánalmas.. -
nagyúr
Ez mind nagyon szép, de nem ad választ egyik felvetésemre sem. Örvendetes, hogy a Keplernél lehet fejlesztésekkel javítani az ALU-kihasználtságot és a register pressure-t, de a tesztek azt mutatják, hogy a Maxwellek erőssége elsősorban a pixel delivery terén van, amiben a legtöbb Kepler kártya elég gyenge. Ez persze nem tudna ilyen látványosan megmutatkozni, ha nem optimalizálnának rá durván a sávszélességre - de láthatóan teszik. Azt pedig érdemes lenne mérésekkel alátámasztani, hogy a Gameworks effektek bekapcsolása szélesíti a rést a Kepler és a Maxwell között, mert én eddig csak arra láttam példát, hogy ugyanazok maradnak az arányok.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
deicide
veterán
válasz nonsen5e #211 üzenetére
Van, igen. És benne vannak az AMD számai is a disztribútorok riportjaiból. Kapom hétről-hétre őket, de csak így százalékosan oszthatom meg őket, ennél konkrétabban nem.
Azt hozzá kell tenni, hogy ez csak a legális csatornán értékesített kártyák részaránya, a szürkegazdaságban gazdára találó kártyák más országok eladási statisztikáiban vannak benne, de az EMEA régió kb ugyanezen eloszlást mutatja.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
KKaresz45
senior tag
Elhiszem hogy kivettek a Witcher 3-ból GW-ös dolgokat, de szerintem így is elég szép, kár lett volna mondjuk egy WaweWorks miatt késleltetni a megjelenést. Nincs semmi baj a víz és a hullámok megjelenésével így sem. Vannak benne egyéb, nem Nvidia middleware-ek is pl. speedtree, szóval nem igaz az hogy minden ki lett irtva belőle és attól lett ilyen jó.
A HairWorks egyébként a W3-ban debütált, még kiforratlan technológia. Ahogy a cikkben is rámutattál, a Tress FX már 3.0-nál tart tehát nem túl fair dolog összehasonlítani a kettőt, persze azt is megértem hogy a usereket ez nem vigasztalja akiknek a HW-t hype-olták. Másrészt meg jócskán túl van lihegve ez a HW para is. Érdekes módon az én GTX 960-am bírja, min. 25, átlag 45 FPS-sel, ami számomra teljesen játszható és élvezhető (full HD-ban, Phenom 2 X6 1100T proci mellett). Ha több kellene akkor nyilván kikapcsolnám.
A middleware-ek nem az ördögtől valók, nagyon is megvan a helyük a fejlesztésben. A lényegük az, hogy az őket fejlesztő cég ismeri adott middleware kódját, az algoritmusait, ők tudják a legjobban optimalizálni. Az NV is optimalizálja a gameworks feature-öket folyamatosan. Teljesen normális hogy nem hagynak fejlesztőket más cégektől belepiszkálni, mert ahhoz már nem adhatnák a nevüket. Te sem örülnél ha valaki átírná a cikkeidet és megjelentetné a neveddel.
Cserébe a játékfejlesztőknek nem az effektek csiszolgatásával kell molyolni, hanem valóban a játékra koncentrálhatnak. Ezzel pénzt és időt spórol a játékfejlesztő cég, ez itt az alapgondolat. Az megint más kérdés hogy megfelelően kell használni ezeket a middleware-eket, a kész termékbe beleintegrálásuk szintén egy komoly kihívás, ebbe tört bele a bicska az említett játékoknál. Ebben nyilván több tapasztalatot kell gyűjtenie az NV-nek is meg a fejlesztőknek is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A problémát a GameWorks a Kepler esetében csak elmélyíti, de már eleve úgy érkezik egy csomó TWIMTBP játék, hogy a Maxwell optimalizálása számít, és ez eleve negatívan érinti a Keplert. A TWIMTBP-en belül nem alapvető cél, hogy a Kepler jól fusson. Viszont, ha megnézünk egy GE játékot, akkor a Kepler baromira jól elvan, mert ott cél, hogy jó legyen az optimalizálás.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Dilikutya
félisten
Ajándék a csúcskártya mellé. Vagy a következő mellé. Már nem emlékszem, melyik játék fejlesztői mondták, hogy a legmagasabb beállítások csak a jövő hardverein mennek jól. Azt mondta, az időtállóság miatt, valójában csak trehány munkát végeztek. Képzelem, mennyit tesztelhettek jövőbeli hardvereken.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz KKaresz45 #214 üzenetére
Szépnek szép, csak nem ez volt a 2014-es E3-on, és a Dragon Age Inquisition szebb maradt. De mindegy, a játék ettől még jó.
A HairWorks problémája nem a kiforratlanság. A hajszimulálás kulcsa az átlátszóság, az önárnyék és a speciális AA. Azért tud a TressFX úgy kinézni ahogy, mert a feldolgozásra szánt időbüdzsé 80%-át az előbbi három problémakor megoldása viszi el. A szimuláció és a geometria kidolgozása csak 20%-nyi terhelés. A HairWorks azért néz ki rosszul, mert annyit költ csak a szimulációra és a geometria kidolgozására, amennyi idő alatt a TressFX teljesen végez. A feldolgozásra szánt időbüdzséből tehát nem maradt több idő az átlátszóságra, az önárnyékra és a normális AA-ra. Helyette van MSAA, ami még tovább rontja a teljesítményt. Ez nem kiforratlanság, hanem rossz megközelítés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van szemüvegem. Ahol jobb a Dragon Age az a post-process pipeline, jobb a PBR, illetve a fénykezelés sokkal jobb.
(#220) Cobra652: Ez teljesen független a konzoloktól. A GPUOpen ugyan azokat sem veti meg, de csak a DirectX 12 és a Vulkan kódokra vonatkozóan. A nem szabványos DX12 mono és libGNM kódok nem jöhetnek. Valószínűleg ahhoz sincs köze, hogy a konzolok veszettül erős ünnepi szezont zártak, bár nyilván a PC szempontjából ez egy probléma, de nem jelentős. A GPUOpen célja, hogy jobbak legyenek a PC-s portok. Ne legyen több Batman AK, vagy Black Ops 3, vagy AC fiaskó. Ez alapvetően minden PC-s játékos érdeke!
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
KKaresz45
senior tag
Sajnos a DA: Inquisition-t még nem próbáltam, de most kíváncsivá tettél.
A HW-szel kapcsolatban amit írsz az szerintem nem mond ellent annak amit én írtam. Az hogy az időbüdzsével hogyan gazdálkodik az implementáció és mi fér még bele meg mi nem, az az algoritmusokon múlik, amiket lehet fejleszteni. Lehet hogy Tress FX 1.0 jobban sikerült mint a HW 1.0, de gondolom hogy jó feedback az NV-nek a W3 felháborodás és majd fejlesztik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezektől szebb. Technikailag is természetesen más kategória, de ez nagyrészt annak köszönhető, hogy a Frostbite lényegesen több pénzből készült, mint a REDengine.
(#223) KKaresz45: Ha az idővel lett volna probléma, akkor nem így nézne ki. Itt valószínűleg a kutatás csúszott el, vagy az sem kizárt, hogy nem is volt kutatás, és utóbbi esetben érhető, hogy miért lett teljesen félrefejlesztve.
Ez nem fejleszthető sajnos, mert a probléma azzal van, hogy teljesen hibás elkölteni a büdzsé 85%-át a geometria kidolgozására. Erre úgy gondolj, hogy a geometria a HairWorksnek 3-4 ms, de ez a TressFX-nek 0,3-0,4 ms. Ekkora különbséget optimalizálatlanság nem okoz, csak koncepciós eltérés. A HairWorks egyetlen előnye, hogy a haj/szőr kevés memóriát foglal, cserébe bűn ronda.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
A Gameworks teljesen zárt .
Ha nagyon jó lenne ez nem lenne baj de nem annyira nagyon jó
Sokszor tele túlzó 64 szeres tesszellálásokkal ami felesleges.
Nem nyújt lehetőséget optimalizációra aminek a játékosok látják kárát.
Viszont indokolttá teszi a másfél évente "gyenge a kártyád vegyél tőlünk újat" effektust.
Lásd haj effekt a Witcherben, vagy a glory ray a Fallout 4-ben.
Hogy mindent nyílttá tesznek AMD nél ez nekem kicsit megkökkentő
de valószinű valami nagy része amit még nem tudunk.
Ezzel egy baj van a játékipar jelenleg le van fizetve az Nvidia által.
SZinte minden nagy AAA s címben ott a nvidia supported felirat és vele a gameworks.
Mindaddig amíg ez így lesz és nem az a lényeg egy programozónak hogy gyors programot írjon hanem az hogy sok pénzt kapjon... addig toporogni fog az iparág. Látszik most is Nvidiának nincsenek direct x 12 t futtatni tudó kártyái , nem is jön be a direct x 12. Itt nagyon nagy cégérdekek nyomják agyon a program kódot.
A dolog attól nem fog változni hogy a programozóknak lehetősége lesz, attól fog ho a szűkülő PC piac miatt a Gameworks támogatottsága visszaszorul pénz híjján, és végre újra érdekes lesz a gyors forráskód. -
KKaresz45
senior tag
OK, értem hogy koncepcionálisan van elrontva, de ha látják hogy ez rossz akkor újraírhatják. Nem mondom hogy szerintem ez fog történni, csak azt mondom hogy most van nekik egy feedback ami alapján akár meg is csinálhatják. Építenek rá a marketingjükben, tehát elvileg lenne értelme belefektetni. De gondolom hogy te ebben nem hiszel. Meglátjuk.
(#226) Cobra652: Most már tényleg megnézem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
De hogyan mélyíti el, ha egyszer ugyanazok az FPS-arányok? Lelkileg?
A post többi részének már lényegesen több értelme van, mint az eddigi sátánozásnak. Azt lehet feszegetni, hogy a TWIMTBP-fejlesztők szándékosan Kepler-ellenesek-e - annyi biztos, hogy egy erős backend-oldali Maxwell-optimalizáció minden rossz szándék nélkül is ártalmas a Keplerre nézve, míg a GCN-re sokkal semlegesebb.[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz KKaresz45 #228 üzenetére
Akkor is láthatták, hogy rossz, amikor kiadták. Valószínűleg nem elvárás a minőség. A korábbi effektgyáros nagyágyuk (Timothy Lottes, Cass Everitt, John McDonald) ezért mehettek el. Ők ilyenhez már nem adják a nevüket. Ha ott lennének a régi szakemberek, akkor hinnék benne, hogy változás lesz.
(#229) gbors: A HW nyilván nem okoz gondot, mert az nem sokat számol. De a PostWorks dolgok igen. Más is rossz szándék nélkül csinálja és TWIMTBP logó nélkül megoldják a Kepler optimalizálását.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Smktrooper
senior tag
A föld országai kivezetik a valuta használatát. És csak programkód cserével lehet majd fizetni.
Reboot
-
truebaba8
tag
Először MIT license, aztan ha bevalik es mar uzleti erteket jelent, atrakjak GPL-re, vagy akarmire...
-
-
Raymond
félisten
LOL
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
nagyúr
Próbáljunk már meg konkrétabbnak lenni.. Eddig a Witcher 3 volt a sátán kénköves szerszáma, most mégsem? Akkor melyik játék, melyik effekt?
Nem tudom, hogy ki mire optimalizál pontosan, de ha az optimalizálás általános jellegű, és nincs kihegyezve a Maxwell sajátos pixel:bandwidth arányára, már attól jobban fog szerepelni a Kepler. Önmagában az nVidia rosszindulatában nem kételkednék, de igen furcsa lenne, ha ez jobban sújtaná a saját előző generációjukat, mint az "ellenséget". Márpedig a gyakorlatban ez látszik.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
veterán
-
veterán
válasz Cobra652 #241 üzenetére
Ha megnézem az UC4 karaktereit beszéd közben, és a Witcher3 mimikáját, az a kis túlzás már nem annyira kicsi. Értem én hogy Witcher 3 meg hűha (nekem sem a látványával volt bajom elsősorban), de azért nem kell eltúlozni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
pkornel
aktív tag
válasz Cobra652 #239 üzenetére
Hiába is linkelsz akármit , öt és a követőit semmi sem fogja meggyőzni. Erre is majd jön egy semmitmondó válasszal és annyi. Nem hiába ha linkelsz valamit egy másik magyar oldalon (Gamestar , gamer365...stb) és PH-s cikk hülyének néznek, mert mindenki Abu-val jön egyből....
-
félisten
válasz nonsen5e #193 üzenetére
Ott azért jóval nagyobb felhasználótáborról van szó.mint a PH. Ezen felmérés szerint minden 4. Steam felhasználó használ AMD GPU-t és AMD processzort. Üzleti felhasználásban ennél rosszabb a helyzet a vörösök számára, szerintem
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz szinesz.bob #112 üzenetére
Oldman...ő a PC Guru-nál volt "hardver tesztelő", nem? Arra emlékszem hogy elég komolyan elfogult volt az Intel irányába...bár ez még ma is így van a legtöbb tesztelő esetén. Képes volt egy kalap alá venni a böven százezer felett árult Intel procit a pár tízezres AMD-ssel azon filozófia mentén, hogy mindkét cég legerősebb CPU-ját kell összehasonlítani, majd ezzel fikázni a gyengébbet. Olyan tesztet talán sosem olvastam tőle, amiből az derült volna ki, hogy mindkét cégtől ugyanazon az áron futó procik hogy viszonyulnak egymáshoz.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Interceptor
addikt
Sokan szídják itt a GW-t, nyilván van is benne igazság, de ez link iszonyatosan jól sikerült. Aki játszott a KF2-vel nvidia karin az tudja miről beszélek, egy GTX970-en is szépen elfut, csontra húzott grafon full hd-ban. Ehhez hasonló featuret egy játékban sem láttam még(közelgő doom4-be is eltudnám viselni), persze ez miatt soha senki nem dícséri az NV-t, szídni mindig menőbb. Pedig készítenek jó dolgokat is.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
félisten
válasz Interceptor #247 üzenetére
Az ezen az oldalon nem divat. Dicsérni a sátánt? Hisz karácsony van.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
pkornel
aktív tag
válasz Interceptor #247 üzenetére
KF2 az melyik játék?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kés topik
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Tanks - MMO
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motoros topic
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen