Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
NandoXXL
senior tag
Hű ha, szurkolói csoportok cica harca kezdődik. A fantasztikus cím, jó be etető a ribi harchoz... Az AMD tegye rendbe a Crimson drivert, NV pedig írjon normális drivert egész évben, experience nélkül (volt ott is baj sajnos. Mind két részről kaptunk áldást, már akit érintettek a hibák ) utána beszélhetünk a közös problémákról
-
Miért kell mindig belelátni olyat, ami nincs ott? Ez nem sorok között olvasás, hanem a paranoia. Aki mindenhol az ördögöt látja, az meg is érdemli. Itt egy AMD "fika" cikk, Abu tollából.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
veterán
btw én épp azon lepődtem meg, hogy mennyi nvidia-t mentegető kijelentést tett az utóbbi évben abu...
Ebben az "amd-vel nincs bajjal" pedig szerintem itt rengetegen nem értenek egyet. Legalábbis nem mondanának/írnának ilyet.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
Ahogy én visszaolvasom az utóbbi GF-teszteket (pl. 950), annyira azért nem szedték le a keresztvizet az Nvidia termékeiről, szóval olyan nagy részlehajlás azért nincsen itt.
(#244) pkornel + (#271) pkornel
Nagyon érdekes amit írsz. Ezek szerint más IT fórumokon Abu miatt nézik le a PH!-t? Mert ezzel azt sugallod, hogy szakmai körökben lejáratódik hőn szeretett honlapunk.Tudnál olyan thread-et linkelni, ahol a "másik IT oldal" szakmai gárdájának egy tagja fejti ki a szakmailag megalapozott véleményét a PH!-n megjelenő téveszmékkel kapcsolatban? Csak mert az oké, hogy a félanalfabéta vérpistikék hőzöngenek a fórumokon egy ízeset (ez mindig is így ment), de hogy a valóban hozzáértők is így nyilatkoznak?
Persze afelől nincs kétségem, hogy nyilván Te is pl. Fiery-hez hasonló háttérrel osztod itt a cikkírót, de azért kíváncsi lennék az általad említett, "más IT oldalak" jól megfogalmazott véleményére...
Ide a rozsdás bökőt, hogy a gyerek nem fog egy komolyan vehető hivatkozást sem linkelni, de hát próba cseresznye...
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
Lehet, de nekem pl. nemigen tűnik fel az elfogultsága, ill. a PH!-s tesztekben sem érzem a részlehajlást.
Mutass nekem egy 100%-ig semleges cikkírót / magazint / médiumot / embert.Ja, szvsz mindkét oldal tele van megfelelő ár/érték arányú kártyákkal, a fogyasztás az, amiben most az Nvidia vezet. De ha jól emlékszem, előtte meg pont fordítva volt a helyzet: HD5670, 5770, 6670, 6770, 7750, valaki?
(#277) pkornel
Már megijedtem, hogy komolyan vehető kritikát fogalmazott meg valaki a PH!-n megjelenő tartalmakkal kapcsolatban, de ezek szerint tényleg csak a szokásos hülyegyerekek nagyonmegmondásairól van szó.
Köszi az infót, megnyugodtam!(#287) Dilikutya
Régi szép idők, amikor választhattál, OpenGl vagy Glide, OpenGl vagy Direct3D... még lehet, hogy olyan is volt, amiben mindhárom elérhető volt.
Bizony, és rendszerint ezek közül (legalább) az egyik bugos volt.[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Az PS3 Cell-je is heterogén proci (kvázi APU) volt. A konzolgyártóknak az volt a lényeg, hogy APU legyen, hisz a PS3 már bizonyított, s az AMD kívül akkoriban senkinek sem volt ilyenje.
Avatarról annyit, hogy nemrég néztem meg újra, s csodálkoztam is, hogy annyira már nem nagy durranás grafikailag, a mai játékok meglepően közel vannak hozzá.
2 éve vannak konzolok. Még van jópár év hátra, bármi lehet, egyelőre csak most kezdtek el beszélni pl a GPU-s AI-ról, ami sehol sincs. Lassan fejlődik, ez van.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
A hardver és a szoftver két külön dolog. Majd kiderül, hogy mennyire van még erőforrás ebben az AMD APU-ban. Miért ne hasonlítsuk a cellhez? Miért hasonlítod mégis össze?
Nem kéne úgy interpretálni, hogy azonnal beteljesedik a prófécia. Minden idő. Ha majd 2 év múlva a konzol tényleg röhejes lesz a PC mellett, akkor lesz értelme beszélni erről, de jelenleg nem, hisz a jövőről van szó. Majd lesz. Vagy nem. De egyelőre még nincs vége a konzolok életciklusának, így nem érdemes elhamarkodottan ítélkezni, s nyomni a mantrát, hogy minden ki van használva, ennyit tud, szar és kész.
(#371) morgyi: Na erről van szó.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Mivel tök más a koncepció. Kis CPU, nagy GPU. Az más kérdés, hogy ez az implementáció jelenleg mennyire működik. Visszafejlődésnek nem nevezném, max zsákutcának. Bár sok lehetőség nincs. A CPU-k alig lépnek előre, a GPU-k meg szépen fejlődnek. Amit lehet, előbb-utóbb GPU-n kell futtatni, vagy FPGA-n, vagy akármin.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
cskamacska
addikt
Azért néznek furán rád, mert a "CPU rész"-be beleveszed a SPE-ket is, pedig a "CPU rész" a Cellben az az egy magos két szálas Power Processing Element, egy 3,2GHz-es egyszerűsített PowerPC proci, ami egyébként 3 magos változatban a X360-ban is landolt "CPU rész"-ként. Na most ez a 8 Jaguár maghoz képest sehol sincs teljesítményben, ahogy az SPE SIMD magok sincsenek az APU számolóegységeihez képest.
Az API-t lehet szidni bármeddig, de a fő gond 8 "gyenge" procira programozni, miközben amit lehet GPU-ra kell dobálni, lehetőleg mindent, az elég macerás. Ugye PC-n rettenetesen szenvednek a 4-8 magos optimalizálással is, de PC-n még mindig megtehetik hogy csuklógyakorlattal mindent 2 magra dobálnak, a mérhetetlen mennyiségű Core i3(/mobil i3-i5) miatt nem fogja leharapni a fejüket senki, esetleg az alacsony IPC-jű AMD tulajok morognak kicsit, de velük ki törődik ugye. Viszont annál nagyobb morcogás lesz abból a mérhetetlen mennyiségű Core i3(/mobil i3-i5) tulaj részéről, ha véletlenül sikerül több magra megírni a kódot, és ezt el is várja a játék. Szóval PC-n effektíve díjazva van a lusta kódolás.
Assassins Creed: Unity-nél ki is fakadtak a fejlesztők: "Technically we're CPU-bound," he said. "The GPUs are really powerful, obviously the graphics look pretty good, but it's the CPU [that] has to process the AI, the number of NPCs we have on screen, all these systems running in parallel."
Na hát ez a gond, az AI-t, a fizikát, minden lehetséges dolgot a GPU feldolgozóival kellene számoltatni amivel megizzadnak hogy szinkronban maradjon az egész API-tól függetlenül.Egyébként az egész Future is Fusion AMD jövőkép is erre épült, és emiatt buktak be mára. Proci fejlesztésre nem volt sok pénzük, viszont volt egy erős GPU gyártó a kezükben, hát kigondolták, hogy a jövő PC/konzol/csodamasinájában lesz egy gyengébb, de sokmagos proci(lásd olcsó 2-4 "modulos" CMT Bulldozer procik 2011-ben, amiből kispórolták az FPU-t azzal, hogy majd a GPU helyettesíti úgyis), meg egy erős multifunkciós GPU egység(2012-es GCN architektúra általános számításra kihegyezve), amit APU-ba egybe csomagolva nem hogy versenyképesek, de piacvezetők és úttörők lehetnek.
A hogyant megmutatták az OpenCL, HSA, meg Mantle nyomatásával, de hogy erre a cuccra ki fog programozni, nna arra már nem gondoltak, végül is jobban jártak volna, ha nem újabb termékvonalakat mutatnak be, hanem programozók olyan új generációját klónozzák le és küldik csatába, amelyek már kenik-vágják a heterogén programozást.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Dilikutya
félisten
Ez nem jelenti azt, hogy később sem lesz. PC-n sincs meg az a szint, bár hozzáteszem, mai szemmel az Avatar sem akkora durranás. Én nem láttam 2009-ben, csak pár hónapja néztem meg először, és nem ültem seggre tőle, a sztori is lapos volt.
Ne felejtsd el, hogy az Xbox360/PS3 játékok sem úgy néztek ki a konzol ciklusának elején, mint manapság. Nyilván egy komoly PC többre is képes lenne, mint a konzolok.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
hugo chávez
aktív tag
Nekem egyik sem, viszont az látszik, hogy te tényleg egyáltalán nem érted. A Cell CPU része a PPE. Pont. Ha hozzáveszed az SPE-k elméleti számítási teljesítményét, akkor a PS4 APU-jánál is hozzá kell venned a GCN CU-két.
Három módon lehet összehasonlítani a két APU-t (Igen, a Cell is APU).1. az egy darab PPE vs. a 8 Jaguar mag (ez a CPU-rész) teljesítménye
2. az SPE-k vs. a GCN CU-k teljesítménye
3. Mindkét APU összesített teljesítményétLeírom még egyszer, hátha. Az SPE-k nem a Cell CPU része, hanem speciális végrehajtók, ugyanúgy, mint a PS4 APU-jában a GCN CU-k.
"Ezzel a felülettel egy CPU(APU-val)+DGPU jobban működhetne jelenleg az én értelmezésem szerint."
A legideálisabb felépítés az APU+dGPU lenne. De egy normálisabb dGPU beépítésével mind az ár, mind a TDP nagyon megszaladt volna, ezért kértek a gyártók inkább egy szimpla APU-t,. És azért nem sima CPU+dGPU kombót, mert úgy azonos TDP (és ár) esetén gyengébb lett volna és persze az APU speciális képességei által elérhető lehetőségeket is szerették volna használni. Így lehetett relatív olcsó a két konzol.
(#436) b.
"Pont ez a buktatója a PS4 nek szerintem, amit te is írtál meg én is. hogy alul-futtatott CPU magok próbálják kiszolgálni és segíteni a nagy teljesítményű GPU részeket. PS3 nál meg fordítva volt, hogy a túlméretezett magas frekin futó cell próbálta levenni a gyenge DGPU ról a feladatokat."
A PS4 "buktatója" ugyanaz, mint a Cell-é. Ott sem tudták nagyon sokáig kihasználni az SPE-ket, pont ezért is kellett bele dGPU. A PS4 esetén azért valamivel jobb a helyzet, mert azóta rengeteget tanultak a heterogén felépítésről (nagymértékben a Cell alapján). És nem a Cell próbálta levenni a feladatokat a dGPU-ról, hanem a dGPU-t rakták bele vészforgatókönyvként, azért, mert sokáig nem tudtak a Cell-re megfelelő, vagyis azt a felépítést kihasználni tudó kódot írni. A PS4-nél is, ahogy telik az idő, majd egyre jobban hozzányúlnak a GCN CU-k általános számítási képességeihez. És igen, ebben sok szerepe van a low level API-nak (sőt, a még ennél is alacsonyabb szintű kódolásnak) és az ez által elérhető nagyon komoly optimalizációnak. De ez ugyanúgy a PS3 esetén is kellett, hogy ki tudják használni a Cell képességeit.Ez egy tanulási folyamat, ami az adott konzol életciklusát végigkíséri.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
hugo chávez
aktív tag
A PC már más tészta. Pl. a PS4 ugyan nagyon komoly előrelépés volt a PS3-hoz képest, viszont egy mai erősebb gamer PC nyers teljesítménye is már többszöröse a konzolokénak. Ami a konzolok mellett szól jelenleg, az az, hogy képesek pár olyan dologra, amire a PC-k (még) nem, vagy csak pont a jelentősen nagyobb teljesítményű hardverek miatt a komolyabb gépek úgy-ahogy. De ahová a nyers teljesítmény kell, ott már most is jobbak a PC-k. A PC-s explicit API-kkal pedig még inkább így lesz. És mivel PC-n is már elterjedtek az SVM-képes APU-k, ezért az olló ezen része is záródik. A memóriaelérés adatátviteli sebességének kérdését a HBM megoldja, ha majd rápakolják az APU-kra és már ez sem lesz az esetlegesen szűk keresztmetszet. Innentől pedig semmiben nem fognak többet tudni a konzolok a PC-nél és egyedüli "előnyük" a fix hardver miatti könnyebb optimalizáció lesz (a PC-nél nem lehet végletekig optimalizálni, mert ezerféle, eltérő teljesítményű és generációjú CPU/APU és dGPU van, ráadásul folyamatosan jönnek az újabbak is), de ezt az előnyt a PC-k erősebb hardvere simán lenyomja bármikor. Viszont az új konzolokat nem is szánták csúcsgépeknek, hanem low-budget, széles tömegek számára elérhető, profittermelő eszköznek. Igazából nem is versenyez közvetlenül a PC-vel, mert eléggé eltérő a filozófia a két terület mögött.
Tehát a PC már most lelépte pár területen a konzolokat és a többin is le fogja.
A VR ugyan megkavarta kicsit a dolgokat most, de egyelőre jól, vagyis nagyon jól fogynak a konzolok, szóval amíg a gyártók eleget el tudnak belőlük adni (meg a rájuk készült játékokat a kiadók), addig szerintem nem fognak új konzolokat kiadni (azért egy adott konzolgeneráció hosszú távú befektetés, pl. a konkrét architektúrákra történő játékmotor-optimalizálásoknak meg kell térülniük és ez évek kérdése).
Szóval hiába lesz akár jelentősen rosszabb a konzolos minőség, de amíg a tömegek megveszik ennek ellenére a konzolokat és pláne rájuk a játékokat, addig a gyártóknak megfelel ez a generáció is és nem fogják magukat pluszkiadásokba verni.[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Abszolút nem. A PS4-nek nincs ilyen problémája, mert a libGNM a valaha készült leggyorsabb API, és már eleve úgy van tervezve, hogy egy parancs beírása a parancspufferbe csak három órajel. A probléma az, hogy sokan még nem ezt az API-t használják, hanem a sokkal lassabb libGNMX-et, ahol ugyanez a művelet majdnem hárommillió órajel, vagyis effektíve egymilliószor lassabb.
Aztán vannak trükkök a libGNM-ben, mint a multi-draw indirect, amivel radikálisan csökkenthető a parancsok, illetve a PS4 SDK-nak készül egy olyan verziója, amely a libGNM-et kiegészíti a GCN egy speciális képességével, amit még egyetlen API sem használ. Az S_SETPC utasítással jönnek az önmódosító shaderek és a processzorhasználat nélküli bekötés. Ez az API verzió már kihasználja, hogy a GCN egy Von Neumann architektúra.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD elkészítette a megrendelt hardvert. Ennyi. Valójában a konzol szoftveres fejlesztésében minimális szerepet vállalnak. Vannak bizonyos problémák, amelyeket a Sony és az MS nem tud megoldani nélkülük, de amúgy nem kérnek segítséget.
Természetesen azért került mindkét konzolba APU, mert a Cell önmagában jó ötlet volt, csak nem működött. Az APU ugyanaz az alapötlet csak immáron működő formában, meg persze 1+ TFLOPS teljesítménnyel, így grafikára sem kell külön lapka.
A PC-nek az elsődleges gondja az API volt, de mivel elkészült egy Mantle, és ennek az alapjaira készült egy D3D12 és Vulkan, így ez a gond már nem létezik. Van másik gond is, de azokra is érkeznek megoldások. Hardver már van, van WDDM 2 is, a többi pedig alakul: SYCL és HSA szabványok. Ebben a formában a PC jövője kedvező.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az, hogy 2020 előtt nem ideális az új generáció nem jóslás. Nagyon egyszerűen levezethető. A Sony és az MS bár sikernek értékeli ezt a generációt a beszállítónak 5-7x többet fizetnek, mint a korábbi generációkban. Ezt elfogadták egy körre, de hosszabb távon nem jó. Ha ez a generáció nem tud legalább 8 évig a piacon maradni, akkor az azt jelenti, hogy nem lehet visszatermelni befektetést, vagyis ha váltani kell, akkor mindenképp egy olyan kényszerhelyzet alakul ki, hogy a kompatibilitást valamilyen szinten megőrizzék, hogy a lehető legtöbb kód tovább vihető legyen. Ez az irány azt jelenti, hogy az AMD megnyerte a következő kört. Ez színtiszta üzlet. És két generációnyi full AMD-s konzolcsomag után már rohadt nehéz bárkinek is visszakapaszkodni. Ez pedig a konzolgyártóknak hátrányos.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hugo chávez
aktív tag
"Már mindenhol keringenek a pletykák, hogy előbb jön az új generáció, nem lesz 10 éves ciklus."
Az a 10 éves ciklus szerintem félre lett értve, mert nem feltétlenül azt jelentette, hogy annál hamarabb nem jön új konzol, hanem inkább csak egyszerűen azt, hogy ~10 évig biztosan törődni fognak a kiadók ezzel a generációval, vagyis jönnek rájuk is az új játékok.
Az előző két generációból (is) kiindulva vagy 2020, vagy 2021 ősze a valószínű időpont az új konzolok kiadására, vagyis úgy durván 5 év múlva várhatóak.[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Döglött Róka
veterán
"mert nagyjából a világ profibb felhasználóközönsége közt ugyan ez a csalódottság jön vissza fórumokról" - önmagát profinak képzelő felhasználóközönsége inkább... én azt látom, hogy ezek a "profik" nem értik mi az a low level API.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
Jólvan, akkor te sem fogod fel, nyilván ezért én égtem be Kellemes trollkodást!
@Kopi31415: Szóval direkt nem kell felfogni mi az a low level API és a hozzá készült engine. A hatásfok meg valami hülyeség lehet Ezek szerint itt egyesek kifejezetten élvezik a write-only módot...
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Zeratul
addikt
SD és Full HD közötti pixel arány 1:4 azaz 4x annyi pixel van full HDn mint SD-n. Ehhez legalább 5x teljesítmény kell. A XBOX és PS4 grafikai nyers ereje 8-10x az elődöknek. Ha Full HD 60 fps igényelsz az pont a 8-10 grafikai teljesítményt igényli, 4Khoz alaphangon 32-40X grafikai teljesítmény igényeltetik.
-
Zeratul
addikt
b. : Ha a pixelek száma 4X nő akkor sima ökölszabály szerint is 4X a pixelkitöltési igényt kell kiszolgálni és akkor valóban nem beszéltünk még egyéb minőségbeli követelményekről, ami további teljesítményt igényel (háromszög motor, shader, stb). A PS3 RSX grafikus processzora finoman fogalmazva se felelt meg már akkor sem kor követelményeinek, főleg nem a XBOX Xenos GPUval összehasonlítva. Szarul megírt szoftverrel a legbikább GPUt is ki lehet fektetni akár SD felbontásban is.
[ Szerkesztve ]
-
Döglött Róka
veterán
Nincsenek irreálisan magas elvárásaim a pénzemért. Amíg egy felső kategóriás VGA kitesz két konzolt árban, addig nem várhatok el felső kategóriás grafikát egy konzoltól. Az hogy egy jóval erősebb pc-s középkategóriás gép többre képes a jelenlegi motorokkal mint egy nála papíron gyengébb konzol a generáció első felében, teljesen normális, így volt ez a ps3-x360 érában, csak senki nem akar rá emlékezni. Az a baj, hogy mivel az architektúrák azonosak most, mindenki délibábokat lát...
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Yutani
nagyúr
80%-os részesedéssel az NV azt csinálhat, amit csak akar. És azt is csinálja. Míg az AMD a saját válságából a jövőbe próbál menekülni, addig az NV nagy ráérősen csinálgatja a dolgait, mert látja, hogy az AMD iránya bár jó, oltári lassan lesz belőle eredmény. És mire lesz, az NV is eljut oda kényelmesen. Csóró AMD meg próbálja meggyőzni a(z NV párti) vásárlókat, de nem megy neki.
#tarcsad
-
Zeratul
addikt
Az X86 mennyit fejlődött a megjelenése óta, mégis kompatibilis vissza fele. Lényeg az hogy ne legyenek radikálisan eltérő architektúrák, mert akkor úgy járnak mint nV tulajok hogy 2 generációval régebbi már csak diavetítésre képes az új motorokkal. Előbb utóbb a fix funkciós egységeket ki fogják dobálni a GPU-kból, akkor nem fog ártani ha kompatibilisek egymással.
-
nagyúr
Bárkitől kérdeztem, aki így gondolja
Van itt egy alapvető probléma a gondolkodásban (sokaknál) - az van bevésődve, hogy a GCN a "jó" architektúra, a Maxwell meg a "rossz". A helyzet ennél bonyolultabb. A GCN egy programozhatóságra és rugalmasságra kigyúrt architektúra, a Maxwell pedig teljesítmény-hatékonyságra és órajelekre. Ha ki akarjuk jelenteni, hogy melyik jobb, akkor először azt is le kellene tűzni, hogy mire jobb. DX11-re egyértelműen jobb a Maxwell, ugyanis az egységnyi tranzisztorra / mm2-re vetített teljesítménye sokkal magasabb (AMD-s játékokban is), míg az ugyanilyen fogyasztása még valamivel jobb is.
DX12-re minden bizonnyal a GCN lesz jobb, talán még akkor is, ha kivesszük a képből az aszinkron shaderes mókát - muszáj is, hiszen a design-filozófia pont erre megy ki. Egyelőre szerintem az a fontos, hogy az AMD visszanyerjen egy kis piaci részt - ha ez megtörtént, akkor ráérünk azon aggódni, hogy milyen fejlődési akadályokat jelent ez a jövőben. Ráadásul, ha az nVidiának lesz valami forradalmi architektúrája, akkor ott fognak minden nagyobb fejlesztőnél nyüzsögni, hogy ezzel élni is tudjanak...Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Zeratul
addikt
Tökéletesen fusson = oltári nagy bugok javítása.
Megsülő GPU: Egész véletlenül a dupla Fermi GPU-s nV volt ami terhelésre elpukkantotta a VRMjét, illetve szintén FX 5xxx sorozat ami képernyővédő alatt levette a venti fordulatszámot és sorozatban megsült. Illetve ne feledkezzünk meg a sorozatban lehaló nForce laptop chipsetekről sem.
[ Szerkesztve ]
-
Zeratul
addikt
Öreg az FXxxx sorozat DX9 es volt. Az nV szokás szerint nem tudta az API maradéktalanul magévá tenni. A crimson drivertől nem égett le semmi mert nem tud, a hadveres védelem visszalassítja és elég kevés konfigot érintett, a nV driver probléma viszont általános volt, mint ahogy a nForce chipset hőingás miatti BGA leválása is. HD 4xxx óta teljesen hadveres a mag és VRM kontrol a radeonokon.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
Erre sem paran irtak rengeteg forumon tema volt.
A par embert meg arra irtam, hogy a crimsonnal sincs(ahogy a korabbi ilyen hiru driverekkel) tomeges kartyaelhullas.
Osszefoglalva par evente mindket oldalnak van ilyen elszurt drivere, es altalaban mindegyiknek nagyobb a hirverese mint a valos kar. Most a crimson a soros, ezzel foglalkoznak. Ennyi.
-
Zeratul
addikt
Látszik annyit értesz hozzá mint tyúk az ABChez. A thermal throttling éppen hűtésmeghibásodás okozta károk megelőzésére találták ki. És ha utánanéztél volna a Crismson driver bugnak, nem általánosan jellemezte a kártyákat, hanem volt olyan ahol jelentkezett és kizárólag az OVERDRIVE alkalmazása esetén. Az Overdrive mindennek nevezhető csak nem általános használatnak.
Csak neked szeretettel [GTX 590 VRM PUKK]
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest