- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- SONY LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Steam Deck
- Egérpad topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
kwzatz
őstag
Igen, talán konzolon high beállítások vannak, nincs tessellation stb., de nem akartam úgy írni, mert nem vagyok 100%-ig biztos minden részletében. Ami biztos igaz rá, hogy "legalább konzol szint", és így is 35-40 fps, hogy videót készít róla. És ez az i3+750Ti kombó kb. kijön 150 ezer Ft-ból.
-
hugo chávez
aktív tag
A PC már más tészta. Pl. a PS4 ugyan nagyon komoly előrelépés volt a PS3-hoz képest, viszont egy mai erősebb gamer PC nyers teljesítménye is már többszöröse a konzolokénak. Ami a konzolok mellett szól jelenleg, az az, hogy képesek pár olyan dologra, amire a PC-k (még) nem, vagy csak pont a jelentősen nagyobb teljesítményű hardverek miatt a komolyabb gépek úgy-ahogy. De ahová a nyers teljesítmény kell, ott már most is jobbak a PC-k. A PC-s explicit API-kkal pedig még inkább így lesz. És mivel PC-n is már elterjedtek az SVM-képes APU-k, ezért az olló ezen része is záródik. A memóriaelérés adatátviteli sebességének kérdését a HBM megoldja, ha majd rápakolják az APU-kra és már ez sem lesz az esetlegesen szűk keresztmetszet. Innentől pedig semmiben nem fognak többet tudni a konzolok a PC-nél és egyedüli "előnyük" a fix hardver miatti könnyebb optimalizáció lesz (a PC-nél nem lehet végletekig optimalizálni, mert ezerféle, eltérő teljesítményű és generációjú CPU/APU és dGPU van, ráadásul folyamatosan jönnek az újabbak is), de ezt az előnyt a PC-k erősebb hardvere simán lenyomja bármikor. Viszont az új konzolokat nem is szánták csúcsgépeknek, hanem low-budget, széles tömegek számára elérhető, profittermelő eszköznek. Igazából nem is versenyez közvetlenül a PC-vel, mert eléggé eltérő a filozófia a két terület mögött.
Tehát a PC már most lelépte pár területen a konzolokat és a többin is le fogja.
A VR ugyan megkavarta kicsit a dolgokat most, de egyelőre jól, vagyis nagyon jól fogynak a konzolok, szóval amíg a gyártók eleget el tudnak belőlük adni (meg a rájuk készült játékokat a kiadók), addig szerintem nem fognak új konzolokat kiadni (azért egy adott konzolgeneráció hosszú távú befektetés, pl. a konkrét architektúrákra történő játékmotor-optimalizálásoknak meg kell térülniük és ez évek kérdése).
Szóval hiába lesz akár jelentősen rosszabb a konzolos minőség, de amíg a tömegek megveszik ennek ellenére a konzolokat és pláne rájuk a játékokat, addig a gyártóknak megfelel ez a generáció is és nem fogják magukat pluszkiadásokba verni.[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Solten
addikt
Ja 30 felett van, huha, OMG, vezetget, gyalogolgat, sehol egy jelenet ahol tobb auto van egy rakason esetleg robbanasok ami kicsit is megdolgoztatna a vasat... A Witcher 3 videojaban maris 30 ala esik, nagy elmeny 150e FT-ert...
(#453) xRagna: errol van szo. Pl. World of Tanks. A fejlesztok sz@rt se tesznek a csalokkal szemben, tele lett a pohar es hasznaltam hetekig egy-ket csalo modot (ellenfel toltesidejet jelzo mod, meg olyat ami jelzi a minimapon ha terepakadalyt rombol le mielott szpottolodna, az ujabbakon mar beepitett lezer mod is van...) proba celjabol hogy bannolnak-e vagy sem. Turot, egy rohadt figyelmeztetest se kaptam. Undorito az egesz.
Masreszt az XBOX verzioban van Havok, esti csatak esovel, a kornyezet el. A PC-s verzio egy oskuvulet sz@r hozza kepest, statikus idetlen diszletben manoverezel oskovulet jatekmotorral egy normalis fizikat se kepesek megoldani...[ Szerkesztve ]
Saor Alba
-
kwzatz
őstag
35-40, miközben felveszi a játékot (anélkül +5fps), és magasabb beállításokkal, mint konzolon. A konzolbeállításokkal lehet, hogy megvan 50+ is. A Witchernél meg egyértelműen magasabb beállításokkal játszik, mint amilyenek a konzolbeállítások, nem győzöm hangsúlyozni, hogy rögzíti a játékot, ami szintén pár fps plusz. Konzolbeállításokkal, rekord nélkül ott is megvan a 30fps simán.
Konzolon meg nem is esik 30 fps alá egy játék sem, ugye?
És akkor azt még nem említettük, hogy pc-n ezer más dolgot is csinálhat az ember, amit konzolon nem, olcsóbbak a játékok stb.
Én speciel nem látom a PS4 és az Xone létjogosultságát, csak akkor ha az exkluzív címekkel akar játszani az ember (Quantum Break pc-re pls). Persze ha vettem volna egy konzolt, én is biztosan megpróbálnék érvelni mellette, szóval nem is érdemes ezt tovább folytatni.[ Szerkesztve ]
-
carl18
addikt
Szép állom, majd meglátjuk ...
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Abszolút nem. A PS4-nek nincs ilyen problémája, mert a libGNM a valaha készült leggyorsabb API, és már eleve úgy van tervezve, hogy egy parancs beírása a parancspufferbe csak három órajel. A probléma az, hogy sokan még nem ezt az API-t használják, hanem a sokkal lassabb libGNMX-et, ahol ugyanez a művelet majdnem hárommillió órajel, vagyis effektíve egymilliószor lassabb.
Aztán vannak trükkök a libGNM-ben, mint a multi-draw indirect, amivel radikálisan csökkenthető a parancsok, illetve a PS4 SDK-nak készül egy olyan verziója, amely a libGNM-et kiegészíti a GCN egy speciális képességével, amit még egyetlen API sem használ. Az S_SETPC utasítással jönnek az önmódosító shaderek és a processzorhasználat nélküli bekötés. Ez az API verzió már kihasználja, hogy a GCN egy Von Neumann architektúra.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
sad_Vamp
őstag
minden tiszteletlenkedés nélkül:
Tudod mennyire érdekli ez a mezei user-t? Semennyire!
Az informáltabbak nagy részét az érdekli, hogy a valóságban mi a túróért nincs meg a 1080p/30(uram bocsá' 60)FPSA többi meg rizsa.
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sad_Vamp #459 üzenetére
Le van írva többször is. Ma még a legtöbb motor a magas szintű libGNMX hozzáférést használja. Például a Frostbite már nem, és az libGNN-en fut. Még a váltások legelején vagyunk, és a cégek többsége még mindig nem cserélte le az előző generációs motorokat. Ennek az oka, hogy túl sok pénzt emészt fel az átállás, Valószínű, hogy lesznek olyanok, akik a libGNM-ig sosem jutnak el, de a Vulkan API-t is támogatni fogja a PS4, ami a libGNM és a libGNMX közötti szint lesz. A libGNM ezért is fog specializálódni a GCN olyan képességeire, amelyek hasonló váltást hoznak, mint amikor a PS3-ra befutott a libGCM.
A 60 fps pedig sokszor nem cél, mert a legtöbb játékstílusnak bőven elég a 30 fps és inkább extra effekteket építenek be.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #32839680 #461 üzenetére
Nyilván ez egy GPU. Tehát olyan API nem lesz, ami minden alapfeltételnek megfelel, még akkor sem, ha képes lenne futtatni egy operációs rendszert. De az ALU és a CU megfelel a Von Neumann elvnek, és erre már megéri API-t építeni. Ezzel elhagyhatók a shaderek is, ami a PS4-re nagy hatással lehet, hiszen megint megcsinálja a Sony az innovációt, ahogy a PS3-nál megcsinálták a libGCM-et. És akkor ez lehet a következő generációs PC-s API-k alapja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezért írtam, hogy a sebesség a játékmenettől függ. Az FPS-eknél az EA 60 fps-t céloz, míg máshol 30 fps-t. Ez szimplán egy döntés, mintsem technikai probléma.
Szintén észben kell tartani a motorverziókat. Az EA stratégiája a főverziókra építkezik. Ezeket már nem számozzák, de mindig lesz egy stabil és agyonoptimalizált alapverzió, és közte érkeznek a kisebb frissítések, majd ezekre épül az új főverzió újra agyon optimalizálva. Ez megfigyelhető volt a PBR beépítésénél. A BF4-ben még nagyon alap volt, az új Dragon Age-ben már fejlettebb, és ennek a nagy továbbfejlesztése a Battlefront stabil és optimalizált főverzióval, teljes PBR-rel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yutani
nagyúr
válasz sad_Vamp #459 üzenetére
Ezzel a hozzászólással volt valami értelmes célod?
Tudod mennyire érdekli ez a mezei user-t? Semennyire!
A mezei user játszik és lesz@rja, hány FPS-e van, mivel azt sem tudja, mi az.Az informáltabbak nagy részét az érdekli, hogy a valóságban mi a túróért nincs meg a 1080p/30(uram bocsá' 60)FPS
A többi meg rizsa.
Pont azt próbálja Abu leírni, hogy miért nincs meg a fHD/30-60FPS. Ez érdekli az informáltabbakat szerinted is. Most akkor mi a rizsa?Ha csak simán kötekedni meg trollkodni akartál, akkor elnézést, hogy reagáltam.
#tarcsad
-
sad_Vamp
őstag
Elméletben mindent szépen meg lehet magyarázni és a nagyját le is lehet vezetni.
A gyakorlat meg gyakran különbözik az elmélettől. Arról hiába fognak papolni az Abu féle hozzáértő guruk, hogy de ezért, meg azért. Amikor a gyakorlatban -egyelőre?- az látható, hogy nem javulnak az állapotok:
A grafika megrekedt, az AI sem okosabb, a fizika sem jobb.... de az FPS droppol.És ha a valóság az, hogy az FPS droppol akkor bárki jogosan -előre is elnézést- kakálja le, hogy ennek mik az okai, ő igényük az teljesen jogosan az, hogy most adtak pénzt a konzolért-APUért-bármiért, most akarnak normális minőségben játszani (hisz ez lett nekik ígérve), nem 2-5-10 év múlva...
(elméletben a Beta-max is jobb volt a VHSnél; a minidisc is a CDnél... mégis kihalt mind, mert a gyakorlat más volt)Ennyi lett volna a mondandóm lényege, nem több, nem kevesebb.
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
#52815360
törölt tag
válasz sad_Vamp #475 üzenetére
Arról szól az egész, hogy nem érdekli sem a kiadókat, sem a studiókat. Nem fognak felette ülni +1 évet hogy optimalizálják. Kisirták maguknak az új felépitést, hogy még könnyebb dolguk legyen. A nyert időből meg csinálnak vagy 5 remastert meg 10 dlc -t. Az meg hogy nekem vagy neked nem tetszik, őket nem érdekli. Ez nem olyan mint a kenyér, hogy minden sarkon sütnek és válogathatsz. Vagy megveszed, vagy nem játszol és kereshetsz más hobbit. A játékosok kiszolgáltatott helyzetben vannak, ők meg tudják ezt és egyre pofátlanabbul állnak az egészhez.
-
sad_Vamp
őstag
válasz #32839680 #476 üzenetére
Mert az ilyen guruk viszik bele az egyszerűbb embereket a málnásba (szaklap ugye? ). Őszintén, miből tartana azt leírni, hogy: "gyerekek az irány jó, de valószínűleg túró se lesz belőle még 5 év múlva se, vegyétek az aktuális sh!tet mert az működik és még fog is biztosan 2-3 évig" ?
Azt term. mindenki tudja, hogy a játék ipar azóta megy lefele a lejtőn amióta az ipar a neve mögé került.
Amúgy mellette tetszik lenni az uraknak: Nincs új konzolom, AMD APU-m se, és egyre ritkábban játszom... ergo én már egy ideje a pénztárcámmal szavazom.A fejlesztőket ez esetben azért lehet okolni, hogy ők kérték a mostani konzolok felépítését, hogy ilyen legyen, és "valahogy" mégis a régi módszerrel fejlesztenek rájuk.
[ Szerkesztve ]
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sad_Vamp #478 üzenetére
Minden konzolnál eltelt 4-5 év, mire eljutott az összes fejlesztő oda, hogy a motorokat átírták az új irányra. Ebben semmi meglepő nincs. Általában mindenkinek a kezdőcíme még előző generációs alap. Aztán lesz egy új generációs, de optimalizálatlan, majd később már jön az optimalizálás.
Ezek mellett a játékosokat ez nem érdekli. A konzolt azért veszik, mert mentes minden PC-ben utált dologtól. Egyszerű berakod és működik elvű a rendszer, amire egyre nagyobb az igény. Utóbbi generációs eltérésekkel magyarázható. A most felnövő réteg ahhoz szokott hozzá, hogy berakja/letöltse és működjön.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cobra652 #483 üzenetére
Minden terméknél a profit a cél. A konzolpiac a gyártók számára eléggé nehéz, mert ha eltalálják, ami kell, akkor dől a lé, de ha nem, akkor csak a szívás van. Voltak jó generációk és rosszak. Például legutóbb a PS2 és a Wii volt jó sorozat, míg a többi, ami mellette jött bukás. A mostani konzolok megint jók. 2000-3000 dolláros konzolt viszont senki sem fog venni.
Nem mellesleg számos konzol létezik még a piacon. Lásd Shield Android TV, Razer Forge TV, Amazon Fire TV, stb. Ezeknek a hardvere sokkal gyengébb, mint amit az XO és a PS4 kapott.A ciklus rövidülésével már leírtam mi a baj. Ha ez rövidül, akkor muszáj megtartani az AMD-t, mint beszállítót, mert nem fogják a cégek kidobni a kutatásokat.
Azért egyelőre a PS4-re csinálnak olyan dolgokat, mint SVOGI vagy DFRT és nem a PC-re
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Peat;)
veterán
Persze, de ettől még nem lesz minden szép és jó konzolon. Ez a cikk is úgy indít hogy pc-n förtelmes címek vannak, miközben azok egy része konzolon is olyan amilyen. A véleménycikkek kizárólag pc-s címeknél születtek meg, adott esetben olyan címmel prezentálva a pc elmaradottságát ami ps4-en low-ban döcögött el. Ezért ugrik mindenki már egy ilyen cikknél, mert egyik oldalról azt taglalja a ph! hogy a gyakorlatban mi hogy megy, nyilván nem minden jól. A másik oldalról meg a prospektus kerül bemásolásra és hogy minden megmagyarázható. Mint ha pc-n nem lenne megmagyarázható minden technikai oldalról. Szerintem az a korrekt ha ugyanazok a kritériumok mentén kerülnek elbírálásra az azonos célra használatos eszközök. De lehet cáfolni ahol bemutatásra kerül hogy bizony ez meg az meg 5 másik nagy cím miért akad konzolon. Én sosem láttam itt ilyet, csak olyat hogy ez meg az meg amaz nagyon rossz port, közben ha jön egy konzolhír akkor hirtelen váltunk egy álomvilágra.
Ez kb olyan lenne mint ha a totalcar úgy tesztelne autót, hogy ami bmw ott a gyakorlati fogyasztást nézik városban, ami mercedes meg a papíron lévő átlagfogyasztást nézik. Számomra ez nonszensz és sokan ezért akadtak ki, az AMD vonal már csak vonulata a történteknek a cikkíró beállítottsága miatt(ugyanez megy amd-nvidia oldalon), nyilván ott ütik vágják ahol érik sokan ilyenkor, de én tényleg azt látom hogy ezért ő meg is dolgozott..sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz #32839680 #489 üzenetére
"Amire te gondolsz az a PREY 1995-ben kezdték el és 2006-ban jelent meg. Ott volt az, hogy az adott kor technológiáját sosem érezték jónak a játékhoz. Mikor megjelent elég jó értékeléseket is kapott."
Még így is méltatlanul alulértékelt játék szerintem. Ha valaki egy jó kis single player fps-re vágyik, ezt tudom ajánlani.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz #32839680 #482 üzenetére
Azt azért te sem gondolod komolyan hogy az AMD nem okolható semmiért.
Nézd meg a fent említett cikkeket, amiket pár száz hozzászólással ezelőtt belinkeltem. Amikor az AMD vezére Avatart emleget a meg nem jelent konzoloknál és arról beszél , hogy az általuk leszállított APU mekkora erőt rejt magában és mennyi potenciál marad a fizikára és a mesterséges Intelligenciára a jövőt megvátó grafika után. Közben meg olvasod itt az oldalon a cikkírótól, hogy a PC hatalmas gondban lesz mert nem lesz olyan hardver , ami felér a konzol tudásával.
Ki lehet ezt magyarázni, meg lehet mondani bármit ez igen is egy bullshit volt mind az itt megjelenő cikkekből, mind pedig az AMD től. A Sony és az MS soha nem hintett ilyen dolgokat,, pedig a saját konzoljukról volt szó. Igaz ők minden egyéb marketinget toltak, de az más tészta...Az , hogy majd 5 évre rá jönnek a játékok konzolra, mert addigra meglesz a grafikai vátás , senkit nem kárpótol, hisz akkor maximum eljutunk majd oda , hogy játszhatnak a konzlosok is stabil 30 FPS/ FHD játékokkal. Ha ez lesz a játékipar jövője akkor régen rossz. Ezt ha nem érted meg, szakmai oldalról akkor te nem felhasználóként tekintesz a konzolokra, ami hozzátenném, hogy hatalmas nagy hiba.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #32839680 #486 üzenetére
Messze voltak a csúcstól. Főleg a PS3. De általánosan jellemző volt, hogy mindkét gépnél nagyon ajánlott volt elkerülni az elágazásokat, főleg a ciklusokban. És ez óriási probléma egy programozónak. Ez volt mindkét cégnél az elsődleges indok arra, hogy ne folytassák a Power vonalat. Függetlenül attól, hogy az újabb Power dizájnok ebből a szempontból is jók már.
A GFLOPS értékek mindig nagyon csalókák, mert semmit sem mondanak el a hatékonyságról.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Konzolon lényegesen jobb a helyzet a rossz PC-s portokhoz képest. A Batman AK lényegesen jobban fut ott, mint PC-n és még olyan effektek is vannak rajta, amelyek hiányoznak a PC-s verzióból. Például az eső jobb megjelenítése a felületeken és a bokeh szűrő.
PC-n is meg van magyarázva, hogy miért. Egyszerű a probléma: API és zárt middleware. Nem véletlen, hogy idén mindkettőre jött megoldás!
Picit időzzünk el itt. Nem én mondtam az AMD-nek, hogy ők hozzák a megoldásokat. És azt sem én mondtam a többi gyártónak, hogy ne dolgozzanak saját megoldáson. Az, hogy a teljes iparág az AMD megoldásait veszi át, azért van, mert más a problémákat leszarta.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD elkészítette a megrendelt hardvert. Ennyi. Valójában a konzol szoftveres fejlesztésében minimális szerepet vállalnak. Vannak bizonyos problémák, amelyeket a Sony és az MS nem tud megoldani nélkülük, de amúgy nem kérnek segítséget.
Természetesen azért került mindkét konzolba APU, mert a Cell önmagában jó ötlet volt, csak nem működött. Az APU ugyanaz az alapötlet csak immáron működő formában, meg persze 1+ TFLOPS teljesítménnyel, így grafikára sem kell külön lapka.
A PC-nek az elsődleges gondja az API volt, de mivel elkészült egy Mantle, és ennek az alapjaira készült egy D3D12 és Vulkan, így ez a gond már nem létezik. Van másik gond is, de azokra is érkeznek megoldások. Hardver már van, van WDDM 2 is, a többi pedig alakul: SYCL és HSA szabványok. Ebben a formában a PC jövője kedvező.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#06658560
törölt tag
"Az AMD elkészítette a megrendelt hardvert. Ennyi."
Ez ebben a formájában tuti nem igaz. Minimum kellett bemutatniuk mit tudnak csinálni, milyen architektúrával, ami alapján meg tudta a sony és az MS rendelni a herdvert. A konfigurációkat is be kellett mutatni, mire képesek, mekkora helyen, mekkora TDP-vel. És legföképp, mennyiért.
-
félisten
Én ezeket a dolgokat nem vontam kétségbe. Mint írtam itt az AMD vezetőinek hintései és többek között a PH megjelent cikkei és hype volt a legnagyobb gáz és ebből jön ez a rengeteg csalódottság..Ehhez nincs köze a Sonynak és az MS-nek.Meg kellet volna mondani , hogy gyártunk egy olcsóbb népterméket amiben lesz egy olyan hardver amilyen. De amúgy a PH-t is kihagyhatnánk a dologból, mert nagyjából a világ profibb felhasználóközönsége közt ugyan ez a csalódottság jön vissza fórumokról, tehát ez nem éppen magyar specialitás.
Már mindenhol keringenek a pletykák, hogy előbb jön az új generáció, nem lesz 10 éves ciklus. Ha esetleg 8 ra jön az új gen, akkor tök jó lesz, hogy egy megjelent konzol utolsó 2 évében tudják kihasználni azt az APU-t ami nem éppen CELL nehézségű programozást igényel és x86 alapú. MI zajlik itt? mert még a exkluzív játékok is gáz módon futnak sokszor, kivéve pár címet.Ha elolvasod a hozzászólásomat ez a lényege.Persze így is rekordokat dönt az eladás, dől a lé mind2 cég számára és ez gondolom így is marad. sajnos ami a legnagyobb gond, hogy ez a minőség és szellemi leépülés fogja most akkor jellemezni a jövő játékait is. Ezt is sikerült tönkretenni. utolsó reményem még az új Nintendo. Talán ők még tudnak kiadni 10 Gb first day patch nélkül játékot bugok nélkül.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #497 üzenetére
A Sony-nál ez nem volt pályáztatva. Mark Cerny mondta régebben, hogy két opció volt: továbbvinni a Cellt, vagy menni x86-ra. Aztán megkérdezték, hogy mit akarnak a fejlesztők. A fejlesztők azt mondták, hogy egységes memóriát. Ezután megkérdezték az AMD-t, hogy tudnak-e ilyet csinálni. Az AMD azt mondta, hogy tudnak és megvolt a PS4.
Az Xbox One picit bonyolultabb volt. Ott az MS pályáztatott, de tudták, hogy a fejlesztők egységes memóriát akarnak. A pályázat első körén az AMD és az Imagination jutott tovább, és végül ebből maradt az AMD, mert az Imagination leghamarabb 2015-re szállította volna a cuccot.
Más eleve nem indult, mert feltétel volt a publikus hardverdokumentáció.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Óra topik
- Motoros topic
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Witcher topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-