Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Kolbi_30 #363 üzenetére

    Az a baj, hogy az egy GPU-s szörnyek még nem elegek a 4K-hoz, az SLI/Crossfire pedig -akár két GPU-s kártya, akár két külön kártya- vagy működik, vagy nem, de nem hoz még 50%-os sebességnövekedést sem (és itt is túloztam szerintem), ráadásul ezt a teljesítményt egyetlen GPU-val is lehetne hozni, ha menne végre a hardver kihasználása, mivel most sincs a videókártya 30-40%-nál jobban terhelve. Iszonyú erőforráspazarlás megy ma a videójátékokban, kíváncsi vagyok, milyen előrelépést hoz a DirectX 12. Szerintem semmilyet, 1080p fölé ugyanúgy csúcskártya kell majd, a megfizethető kategória ugyanazokkal a kompromisszumokkal jár majd, nem fog eljönni a Kánaán. A Mantle sem reformálta meg az ipart, bár abban valószínűleg része van annak is, hogy azt csak a GCN támogatja, de úgy tudom, a DirectX 12 fejlesztésére is hatott, végülis nekünk mindegy, hogy Mantle-vel, vagy rajta keresztül a DirectX 12-vel lesz jobb.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák