- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
SylverR
senior tag
Szerintem meg pont, hogy tévedsz. A DX12 lényege az eddigi korlátok ledöntése, és nem az FPS növelése. DX11 alatt, ha gondolod összedobhatsz egy olyan motort ami megjelenít 2 fps mellett 1 millió egységet. De a legtöbb engine csak kifagy, befagy, stb. Ez az a korlát, amit igyekeznénk eltörölni. Ezen felül másod körben írtam neked, hogy MI, fizika, térhangzás. Ezeknek semmi közük az FPS-hez.
Azaz a játékélmény hajhászása a cél.
[ Szerkesztve ]
Nem!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest