- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- OLED TV topic
- Házi hangfal építés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- iPad topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
A linket elolvastad?Ott van leírva,nekik én jobban hiszek.
"There is no multiple GPU support in version 1.0. That was unfortunately a feature Khronos had to cut in order to preserve schedule. It is expected to be near the top of the list for Vulkan 1.1. It is perfectly possible for a Vulkan implementation to expose multiple GPUs. What Vulkan currently can’t do is allow resource sharing between them. So from a point of view of, for example, a Windows system manager, its possible to recognize multiple ways to render to a surface and then use operating system hooks to transfer that to the screen. What Vulkan doesn’t have is the ability to share a texture or a render target between multiple GPUs."
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Igen csak az nem multiGPU support játékos szempontból,mint ahogy az első mondat állítja...tehát nincs!Pont...
Az hogy az api detektálja,önmagában egyértelműen kevés ha nem lehetséges az erőforrások megosztása.Az hogy te egyszerre két különböző dolgot tudsz számoltatni az nem MGPU support,azzal játékokban nem sokra mész...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Tehát akkor kijelenthetjük,hogy ezen a téren a dx11 szintjén van az api,direkt nem írtam AFR támogatást hanem MGPU-t...egyébként abban sem vagyok biztos,hogy az AFR lehetséges,gyakorlati példa éppen nulla van erre...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Én már azt szeretném látni,hogy ezekben az új apikban (DX12,Vulkan) működik már végre az MGPU,összeadódik a VRAM,működik a közös erőforrás kezelés stb és be is van végre építve valahol megmutatva azt hogy ez mennyivel jobb megoldás mint az AFR DX11ben...-ha -fog -lehetséges nélkül...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
julius666
addikt
míg a Vulkan a Mantle kódjára épül.
API-król beszélünk, kód nem nagyon van mögötte. Ez egy interfész.
Az meg oké, hogy a Vulkan API-ja nagyrészt a Mantle-ből lett "nyúlva", átnevezgetve, de pl. az egész lelke, a SPIR-V, az nagyon nem.
Illetve érdemes megjegyezni, hogy az általad leírtak ha igazak, az AMD-s implementáció már évekkel ezelőtt működőképes, demózható állapotban volt. Ehhez képest lásd a Mantle-ös csúszást, a release-t, vagy azt, hogy Linuxon a mai napig nincs rendes Vulkan driver pl. AMD oldalon, beelőzte mind a NVIDIA, mind az Intel.
[ Szerkesztve ]