Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #27 üzenetére

    Kiemelem a lényeget:
    "It is perfectly possible for a Vulkan implementation to expose multiple GPUs. What Vulkan currently can’t do is allow resource sharing between them."
    Tehát megcsinálhatod rá a támogatást, mert képes a rendszer több GPU-t detektálni, csak azokat különállóként kell kezelni. De ha csinálsz rá egy implementációt, akkor különálló GPU-ként azt számolnak amit akarsz.
    Amit a Vulkan 1.1 hoz az olyasmi rendszer, ami van a DX12-ben.

    Az már egyébként értelmezési kérdés, hogy mikortól tekintünk egy API-t multi GPU-t támogató API-nak. Elég ha képes több eszközerőforrást kreálni vagy ezek között kell az erőforrások megosztása is. Előbbi alapvetően elég, míg utóbbival sokkal könnyebb dolgozni, hiszen az egyik GPU elérheti a másik memóriáját, és nem kell szinkronizálni, illetve másolgatni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák