- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen monitort vegyek?
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Projektor topic
- Milyen házat vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Phantom Fury
gp A minap végre elérhető lett a PC-s teljes kiadás, május végén konzolokra is megkapjuk a játékot.
-
Nagy mennyiségben is gyártja új V-NAND dizájnját a Samsung
ph A kilencedik generációs fejlesztősből egyelőre a TLC-s verzió érhető el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Max és Richard egy korábbi előadáson mondta, hogy a DX12 úgy született meg, hogy az AMD rágta az MS fülét, hogy ezt lehetne jobban is. Azután az MS erre azt mondta, hogy akkor csináljátok meg. Egy évvel később az AMD megmutatott egy prototípus API-t a Microsoftnak, és ezt elkértét. Erre épülő a DX12. Illetve ennek a prototípus API-nak az eredménye lett maga a Mantle, míg a Vulkan a Mantle kódjára épül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.