Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #29 üzenetére

    Mint írtam ez tisztán értelmezés kérdése. De hogy tisztán lásd a működést ... ha úgy tekintjük, hogy a Vulkan nem támogat több GPU-t, mert kötelezőnek vesszük az erőforrások megoszthatóságát a több GPU-s módhoz, akkor az SLI és a CrossFire sem rakható bele a több GPU-s kategóriába, mert azokból is pont ez a képesség hiányzik. :) Ilyen értelmezéssel egyedül a DX12 explicit multiadapter az egyetlen több GPU-s rendszer.
    A legjobb egyébként ezt úgy leírni, hogy a Vulkan a jelen formájában nem tud standard AFR-nél jobb több GPU-s módot támogatni. De egy standard AFR-t bármikor tudsz rá implementálni, ha a motor működése ezt megengedi.

    Ha nem lehetséges az erőforrások megosztása, akkor azt kell tenni, hogy memóriát tükrözni kell, vagyis a két GPU-hoz tartozó memóriaterületben ugyanannak kell lennie. Ezt szinkronizálnia kell a programnak (copy). Ugyanígy működik az SLI és a Crossfire csak ott a driver csinálja ezt a feladatot, mert az vezérli a VRAM-ot. De a program is ugyanígy képes erre, ha a fejlesztő megírja rá a támogatást.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák