Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Dr. Romano #7 üzenetére

    A megatextúrának egy szelete belekerül a RAM-ba. Ha nagyon nagy a megatextúra, akkor eleve kell egy kikódolás, hiszen GIF, JPEG, vagy PSD formátumban tárolják az adatokat, de a GPU-nak valami emészthető tömörítés kell. Az adattárolóról kikódolt szelet tehát bekerül a RAM-ban, és onnan a VRAM-ba már csak az szükséges texelek kerülnek át.

    (#8) mcwolf79: A hardcore gamereknél iszonyatosan bevált a többmonitoros irány. Nagyságrendekkel többen használnak ilyet, mint sztereó 3D-t. Nem véletlen, hogy a fejlesztők ennyire támogatják. Eleve multinál egy legális csalás, hiszen háromszoros lesz a látótered.

    (#6) ceaser: Igen, de inkább a featurelista miatt jobb a nextgen konzol.
    Az Intel sehogy sem tud ennek keresztbe tenni. Igazából nincs is miért. Csinálnak kompatibilis hardvert és örülnek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák