- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dell asztali gépek
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Asztrofotózás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
olyan dologról beszélsz amikről én nem beszéltem.Egyértelmű hogy nem hazudtak, ezzel én tisztában vagyok mint ahogy azzal is hogy az Unity engine és a DXR editor használja az RT magokat.
A probléma nem az editorral van vagy hogy kezdetleges, mert nem az, hanem hogy egy 3D studios munkára átültessem az egészet. ezzel szenvedek. Nagyon szépen működik az RT benne, szerintem szebb mint UEngine alatt, az eddigi legjobb ilyen eljárás szerintem
#22 azt látom, hogy nem érted mit írok. Nem írtam sehol, hogy ez gond lenne Az a gond, hogy olyan dolgot állítasz, ami nem igaz, hogy nem használja az RT gyorsítót.Ez az egyetlen problémám, semmi más, mert valójában használja...
Az eljárást egyértelmű, hogy erre fogják elterelni és kihasználni, mint ahogy Nvidia is igyekezett a mostani kezdetleges Dx12 RT-t is elérhetővé tenni a GTX kártyákon több kevesebb sikerrel. ( használhatatlan, max rednerképekre érhet valamit,de baromi sok idő, mire egy 1070 karin értékelhető framet tudsz produkálni amit aztán képként kimentesz és elmondatod, hogy megspóroltad a világítás beállítását vagy azt hogy tesztelgesd mi hogy néz ki különböző textúrákkal.) Ezzel szenvedek a legtöbbet egyébként, mert sokszor teljesen más eredmény születik egy bevitt textúra RT tükrözése után mondjuk 2 világításból, mint amit én elképzelek. 2060 karin ez lényegesen gyorsabb, összehasonlíthatatlan egy 1070 nel.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Dragon Age: Origins
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...