Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h_143570

    addikt

    válasz Dr. Akula #39 üzenetére

    "Jobban szeretem annál mintha egyik cég termékei SE futnának jól. Mert itt az alternatíva a semmi. Az a semmi amit a programozónak kéne leprogramozni, de nem fogja, tehát GARANTÁLTAN nem lesz SLI/CF."

    A jelenlegi grafikus motorok mukodese miat a jatekok Amdahl torvenye ala tartoznak. Emiat senki/semmi nem fogja tudni rendesen multi gpu kepese tenni a jatekokat, nem azert mert nem akarjak hanem mert nem megoldhato.

    Native DX12 es nativ Vulkan talan meg fogja teremtetni ra az elmeleti lehetoseget mar ha lesz hardver.

    Ha a motorokat attervezik (fugetlen parhuzamos work loadokra) es lesz rendes gyors es alacsony kesletetesu cache/memoria koherens kapcsolat a CPU es GPU-k kozott akkor talan.

    "De, nekem pont azzal van gondom, ugyanis a 12-ben bízzák a programozó jókedvére az SLI leprogramozását, amit nyilván nem fog megtenni. Ha neked felkínálják a melóban hogy ingyen túlórázhatsz, fogod vállalni?"

    A jatek fejlesztok kertek mind a Vulkan-t mind DX12-ot. A DX11 es elodei korlatai miat.

    "Az miből derül ki hogy nem szeretné? Abban is veri a Radeont."

    Abbol, hogy a 9xx es 10xx sorozat a DX12 bekapcsolasa eseten drasztikusan belassul a DX11-hez kepest. Van par kivetel pl az uj Tomb Raider.

    "Ettől nekem több fps-em lesz a GTA-ban?"

    Roviden sehogy. A fentebb emlitettektol igen, de az meg jopar ev.

    "Elhiszem, de mivel meg se próbálják, és mint látjuk meg tudják oldani a PCIE busz terhelése nélkül, akkor megint ott tartunk hogy minek gyorsítani, ha úgyse használják. "

    Nem hasznaljak mert nincs ertelme. A tul nagy kesleltetes miat tobbet vesztenek vele mint nyernek FPS-ben. Voltak probalkozasok pl Texture Streaming a Rage-ben es meg apr jatekban.

    "Jön a PCIE 4.0, tök gyors lesz meg minden, aztán továbbra se küld át a programozó semmi adatot a buszon, tehát volt értelme... :)"

    A PCIe 4 eseten nem csak sebbeseg novkedes van hanem kesletetes csokenes es cache coherens kapcsolatok lehetosege. Ha szeretnel rendes fizikat es ray tracinget meg SLI/CF-et akkor remeled, hogy minnel elobb mainstream legyen.

    " Nem emiatt gyorsabb az Nvidia, nem ezzel fogja utolérni az AMD."

    Ez a resz az NV SLI Brdige vs CF PCIe alapu osszekotesere vonatkozott profeszionalis felhasznalasi teruleten.

    "De gondolom az Nvidiának is pont ugyanannyit számít, tehát ők is használhatnák a PCIE-t, de mégis SLI hidaznak. Valszeg az "ami nem romlott el azt nem kell megjavítani" elvet követve nem nyúlnak ahhoz amihez nem muszáj."

    Consumer gaming eseten az SLI Bridge elonye elhanyagolhato, profeszionalis teruleten pedig elege komoly elony

    "Akkor miért hoztad fel az SLI-re? Ezek szerint nem előfeltétele a működésének."

    Nem az SLI-re hozam fel, hanem a DX11es jatekokban levo piac szemgentacios stragegiara. Ami a CPU-k es grafikus API-k stagnalasa mellet elege lejtose tete a piacot. Amit most nem teljesitmenyel aranyos ar novekedesevel halal meg a gyarto.

Új hozzászólás Aktív témák