Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz h_143570 #40 üzenetére

    Motort bármikor lehet újat írni, viszont DirectX-et, Vulcant, akármilyen API-t nem írhat csak úgy egy kft. Illetve igen, csak épp sose lesz belőle szabvány. Most a DX11 >> DX12-nél valami olyan van, mintha a C++ kód helyett ASM-et kéne írni. Elméletileg gyorsabb _lehet_, ha nagyon penge májerek írják, de többnyire nem azok fogják. Valamint több macera, és mivel a játékokat (is) profitorientált cégek készítik, nem fognak azzal foglalkozni hogy szép legyen a kód, mert nem a dicsőségre hajtanak, nem scene demót készítenek, hanem a pénzre. Amit minél kevesebb munkával a legjobb megkeresni. Ha rájuk bízzák az SLI támogatást, akkor kb. el is lehet azt felejteni. Egy új Windowsnál se írnak mindent újra, sokminden ctrl+c, ctrl+v, mert úgy egyszerűbb, gyorsabb, meg nem mondta senki hogy azt is újra kéne írni, tehát marad. Csak amit nagyon muszáj. ezért van az hogy felfedeznek valami súlyos sérülékenységet, aztán kiderül hogy már az XP-ben is megvolt. Ja, hát ctrl+c, ctrl+v-vel jött át a többibe is.

    "Native DX12 es nativ Vulkan talan meg fogja teremtetni ra az elmeleti lehetoseget mar ha lesz hardver."
    Hát ez az hogy csak az elméletit. Egy elméleti +100% sokkal kevesebbet ér mint egy gyakorlati +10%.

    "A jatek fejlesztok kertek mind a Vulkan-t mind DX12-ot. A DX11 es elodei korlatai miat."
    Ezt tudom, de nem biztos hogy a legjobb megoldást kapták. Lehet hogy a szabványkészítőknek egyszerűbb volt azt mondani hogy itt van nesztek, szopjatok mostantól ti vele, de a programozók is azt fogják mondani hogy mi ugyan nem fogunk, akkor nem lesz és kész, úgyse érint mindenkit, cserébe hamarabb kész a kód, hamarabb beugrik a lóvé a zsebbe.

    "Abbol, hogy a 9xx es 10xx sorozat a DX12 bekapcsolasa eseten drasztikusan belassul a DX11-hez kepest. Van par kivetel pl az uj Tomb Raider."
    Lehet, de nem mindegy melyik honnan indult. Többnyire az Nvidia drasztikusan belassulva is több fps-t produkál mint az AMD alig belassulva. A vásárlókat meg csak a végeredmény, az fps érdekli, nem az hogy ezt milyen elegáns úton érik el.

    "Ha szeretnel rendes fizikat es ray tracinget meg SLI/CF-et akkor remeled, hogy minnel elobb mainstream legyen."
    Erre mondtam azt hogy ingyen jöhet. :) Ingyen bármi jöhet. Viszont a raytracing sztem kicsit korai, most a 4K korában vissza kell venni fullHD-ra hogy ne diavetítés legyen, és még így is azt mondják hogy csökkenteni kéne a poligonszámot, holott pont hogy részletesebb modellek kellenének. Hiszen nem mindegy hogy az a raytrace tükröződés min fog megjelenni, egy minecraft kockafejen, vagy valami emberihez hasonlón. Minecraftba felesleges a raytrace. Ha meg választani kell hogy raytrace vagy több poligon, akkor inkább az utóbbi.

    "Consumer gaming eseten az SLI Bridge elonye elhanyagolhato, profeszionalis teruleten pedig elege komoly elony"
    Akkor az AMD minek hagyott fel a CF-el? Nekik is biztos ugyanolyan jó lenne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák