- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- OLED TV topic
- Apple notebookok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung S90C: újabb QD-OLED tévét teszteltünk
- Videós, mozgóképes topik
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Projektor topic
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Akula
nagyúr
Motort bármikor lehet újat írni, viszont DirectX-et, Vulcant, akármilyen API-t nem írhat csak úgy egy kft. Illetve igen, csak épp sose lesz belőle szabvány. Most a DX11 >> DX12-nél valami olyan van, mintha a C++ kód helyett ASM-et kéne írni. Elméletileg gyorsabb _lehet_, ha nagyon penge májerek írják, de többnyire nem azok fogják. Valamint több macera, és mivel a játékokat (is) profitorientált cégek készítik, nem fognak azzal foglalkozni hogy szép legyen a kód, mert nem a dicsőségre hajtanak, nem scene demót készítenek, hanem a pénzre. Amit minél kevesebb munkával a legjobb megkeresni. Ha rájuk bízzák az SLI támogatást, akkor kb. el is lehet azt felejteni. Egy új Windowsnál se írnak mindent újra, sokminden ctrl+c, ctrl+v, mert úgy egyszerűbb, gyorsabb, meg nem mondta senki hogy azt is újra kéne írni, tehát marad. Csak amit nagyon muszáj. ezért van az hogy felfedeznek valami súlyos sérülékenységet, aztán kiderül hogy már az XP-ben is megvolt. Ja, hát ctrl+c, ctrl+v-vel jött át a többibe is.
"Native DX12 es nativ Vulkan talan meg fogja teremtetni ra az elmeleti lehetoseget mar ha lesz hardver."
Hát ez az hogy csak az elméletit. Egy elméleti +100% sokkal kevesebbet ér mint egy gyakorlati +10%."A jatek fejlesztok kertek mind a Vulkan-t mind DX12-ot. A DX11 es elodei korlatai miat."
Ezt tudom, de nem biztos hogy a legjobb megoldást kapták. Lehet hogy a szabványkészítőknek egyszerűbb volt azt mondani hogy itt van nesztek, szopjatok mostantól ti vele, de a programozók is azt fogják mondani hogy mi ugyan nem fogunk, akkor nem lesz és kész, úgyse érint mindenkit, cserébe hamarabb kész a kód, hamarabb beugrik a lóvé a zsebbe."Abbol, hogy a 9xx es 10xx sorozat a DX12 bekapcsolasa eseten drasztikusan belassul a DX11-hez kepest. Van par kivetel pl az uj Tomb Raider."
Lehet, de nem mindegy melyik honnan indult. Többnyire az Nvidia drasztikusan belassulva is több fps-t produkál mint az AMD alig belassulva. A vásárlókat meg csak a végeredmény, az fps érdekli, nem az hogy ezt milyen elegáns úton érik el."Ha szeretnel rendes fizikat es ray tracinget meg SLI/CF-et akkor remeled, hogy minnel elobb mainstream legyen."
Erre mondtam azt hogy ingyen jöhet. Ingyen bármi jöhet. Viszont a raytracing sztem kicsit korai, most a 4K korában vissza kell venni fullHD-ra hogy ne diavetítés legyen, és még így is azt mondják hogy csökkenteni kéne a poligonszámot, holott pont hogy részletesebb modellek kellenének. Hiszen nem mindegy hogy az a raytrace tükröződés min fog megjelenni, egy minecraft kockafejen, vagy valami emberihez hasonlón. Minecraftba felesleges a raytrace. Ha meg választani kell hogy raytrace vagy több poligon, akkor inkább az utóbbi."Consumer gaming eseten az SLI Bridge elonye elhanyagolhato, profeszionalis teruleten pedig elege komoly elony"
Akkor az AMD minek hagyott fel a CF-el? Nekik is biztos ugyanolyan jó lenne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte GA-H110-S2H TESZTELETLEN
- Garanciális ASUS ROG STRIX Z790-H GAMING WIFI Alaplap
- Beszámítás! Gigabyte GA-H81M-HD3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Asrock alaplapok jóárasítva, B660, H670, Z690 Frissítve 2024.04.21
- Beszámítás! MSI Z370M Gaming PRO AC alaplap garanciával hibátlan működéssel