- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Plasticbomb
addikt
válasz Plasticbomb #1287 üzenetére
OKé, közben csak rájöttem. Bekapcsoltam a motor brake-t, és működik is, szóval sikerült.
Másra is felfigyeltem. Angle módban, a 3-4 motor egyre nagyopbb gázt kap. Nem teljesen egyenes az asztalom....
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #1287 üzenetére
Igazából mi a kérdés? Az ESC-ket szerintem azért kell kalibrálni, hogy jó legyen a motorszinkron. Milyen ESC és milyen FC program a kombináció?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Pikachu24
aktív tag
válasz Plasticbomb #1525 üzenetére
Mit akarsz te a vevővel(mármint az rx-el)?
-
faresz5
senior tag
válasz Plasticbomb #1720 üzenetére
Kezdem az elejétől, mutatok mindent.
Gép:
[link]
Ebben halott volt a naze 32, kicseréltem egy ilyenre.
[link]Ezen van ugye a sokeres kábel
Ebből az első kábelt ami 3 eres, rákötöttem a következőre,a CH1-re(megnyomva 2sec.ig a mód váltó gomb, lilán világít így a doksi szerint sbus módban van, a táv látja is a vezérlőt..) Természetesen az aksi rádugva a gépre, motorok forognak, ha cleanflightban húzom a csúszkát.(de a reciver rézben nem mozog semmit)
Majd armoltam, gáz jobb le,bal le semmi.(kapcsolóra kirakásnak utána nézek majd)
Clean flightban a következőket állítottam:
[link]
[link]Még sok minden kínai,ami lehet,hogy nektek már egyértelmű,ezért is nehezebb a dolgom.
AETR módról nem találtam semmi infót a doksiban.
Köszönöm a segítséget.[ Szerkesztve ]
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Plasticbomb #1724 üzenetére
Az alaplap helyere sztem nem kell nagyon semmit vagatni, mert az NH280 egy tobbe-kevesbe standard zmr / qav 280 vaz, igy egy zmr / qav 280 bottom plate is megteszi. Persze nem probaltam, de mennie kene. Amugy 5 colos, nem bullnose propokkal siman megy 4S-en is, meglehetosen furge. De en nyugodtabb szivvel hajtom a 180-as Falcont 4S-en, mert kevesebbet nyom, kevesbe is erzi meg a vaz, ha elkapsz valamit.
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
faresz5
senior tag
válasz Plasticbomb #1778 üzenetére
végigpróbáltam ch1-ch9 i,ill már mindegyik tüskén. Több ötletem nincsen, de már visszakötöttem pwmbe, majd este ha ráérek akkor majd szarakodok vele, beállítom a távon amit kell, ha minden igaz megvan hol kell.
-
mgy
senior tag
válasz Plasticbomb #1988 üzenetére
nem szeretik ott ezt a témát, aki meg épít, az úgyis itt van.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Plasticbomb #1988 üzenetére
Hmm, most a BlHeli firmware-rol kerdezel, vagy azt akarnad h ajanljunk konkret ESC-et?
Ha utobbi, es kibirod damped light nelkul, akkor egy 20A-os Flycolor Fairy megteszi egy MT2204 2300kv motor melle. Igy nagyjabol a gep elropkod 4S-en. Meretben 180-280 raceren gondolkozhatsz.En azt mondom, h egy BNF Falcon jo alap. Ha meg ugy erzed h kinotted, akkor johet valami magad altal osszerakott gep.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Allien
veterán
válasz Plasticbomb #1988 üzenetére
Mivel mindegykit kérdezel, én mint szagértő válaszolok. Én speciel úgy választottam, hogy találtam egy jónak kinéző akciót a hobby kingen (Quanum NEON 250 V2 Carbon Race Frame Kit With LEDs), 14 dolcsi volt házhoz szállítva. De ez csak váz. Ehhez szintén HK- "akció", az LDPOWER D250-2 Multicopter Power System 2206-1900kv , és ugye ma is akciós, ergo, valszeg ez a normál ára (kb EU44.31 pusz szállítás). A többi része már BG-s, és még persze össze se raktam, de nevezz csak profDrMesternek.
Valszeg, vannak, akik nálam sokkal ügyetlenebbek, és mondjuk a HK-s propeller akcióban berendeltek 100 garnitúra semmiresejó proppot, és ahhoz vesznek motort, majd esc-t, és úgy vázat.
Tehát, ha jól megnézed, sikerült egy olyan vázat vennem, ami már nem is kapható, de már eleve benne van, hogy törni fog, és onnan kuka a váz. De legalább vettem hozzá szééép kék távtartót: [link]
kék színben, és azt kell mondjam, hogy nagggyon jól néz ki.Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Plasticbomb
addikt
válasz Plasticbomb #1988 üzenetére
No, nem voltam elég részletes.
Ügyi voltam, és elbacarintottam az NHmat, így most fogtam magam, és rendeltem egy másikhoz váz alkatrészeket. Mivel nekem nagyon tetszik a strapabírósága, ezért ez a váz az alap. VIszont nem feltétlen az eredeti elektronika.
FCból a BrainFPV RE1-el szemezgetek, eléggé jól fel van szerelve és elég erős a kicsike. Okulva az utóbbi hibámból, nem ártana, ha tudna kezelni gps-t rth-t és ehhez ez az FC elég erős. (Plusz veszek hozzá gps trackert, már van egy két jelöltem, de még semmi konkrét. Viszont fontos, hogy vízálló ház legyen hozzá/vízálló legyen, illetve saját akksis legyen.) Szóval a váz, és az FC kb adott, ezeket "szeretném". Ami inkább fontosabb, hogy nem a leggagyibb legolcsóbb darabokat keresem, amolyan közép felső kategória környékén nézelődöm, mintegy megcélozva a jobb minőségű termékeket, illetve azokat a gyártókat, akik ténylegesen fejlesztenek, nem csak copy/paste móka megy náluk. Amit néztem eddig ESC az pl EMAX LIGHTNING_S 35A ESC, vagy Sunrise Cicada 8BB ESCs, vagy Hobbywing XRotor Pro 40A ESC. Illetve EMAX 2204-2208 motorok (eléggé hasonló méretek mennek az NH vázra és a Totem Q450 vázra).Szóval nem keresem a legolcsóbb megoldást. Minek? Időben és pénzben úgyis ugyanott leszek, amikor párszor elfüstölt már pár fc/esc/motor...
Plusz, említettétek, és jó ötletnek találom, hogy llehetőleg úgy vásárolni egyforma alkatrészeket, amiket több gépen is fogunk/tudunk használni. NH lenne szórakozásnak, a 450 lenne az első próbálkozás összerakni egy "kamera platformot", amiről később kompletten átszerelnék mindent az igazi kamera platformra, miután látom az irányt/ határokat. Szóval a Q450 hexa váz később megy a levesbe/akárhova, és az alkatrészek mennek a véglegesre. Kamera platformban PixHawk vezérlőre kacsingatok, és oda mindenképpen veszek egy Taranis távot, viszont az NHhoz még nem tudom. Elvileg PPMben flysky vevő megy a BrainFPV RE1-el, sőt, egy fórumon említik az IBUS-t is.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
mgy
senior tag
válasz Plasticbomb #2011 üzenetére
Nem gondolom, hogy mindenkinek ugyanolyan géppel/FC-vel/firmware-rel kell repülnie, de vannak jól bevált, cserébe gyorsan fejlődő utak, amiket kár elhagyni. Ez az FC speckó szerint nem rossz, igen az F4-es proc. menő, de a saját firmware, hát, nehéz eset. Tudom, ott van a Kiss is, amit nagyon szeretnek a tulajok, és azzal szemben a Brain fw-je open source, de a Cleanflight-féle fw fejlődésének tempójával nehéz a lépést tartani.
Nem, nem próbáltam még ilyet, sőt nem is láttam élőben, csak ez ugrott be az adatlapját átfutva. -
Teréz Atya
senior tag
válasz Plasticbomb #2011 üzenetére
Jahogy burzsujkodunk.
EMAX RS2205 motor azert elegge faja, kajal is, 4S-en eleg gyors is a gep, es nagyon gyorsan tavolodik. Ha ki akarod hasznalni, akkor FPV szemuveg kell, vagy be kell szallni a sasszem osztagba. Nemtom, te hogy vagy vele, de NH rohogve kiviszi a 60km/h-t 3S-en, ami 16 m/s. Tehat egy masodperc alatt mar atrepultel egy csaladi hazat.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Pikachu24
aktív tag
válasz Plasticbomb #2016 üzenetére
2017!
-
Patics
tag
válasz Plasticbomb #2011 üzenetére
Én is hasonlóképpen gondolkodtam és nem bántam meg...Mindenből a "közepesnél jobbat" vettem, igaz kúszot is felfelé a végösszeg. Többen írták, "nem fogod tudni uralni a nagy erőt". Szerintem nincs ilyen gondom... Emax RS2205-2600kv motor, 30A ESC. Nem adok nagy gázt.. ha mégis, 2mp mulva fordulnom kell, mert elveszítem szem elől... Ugyanez, függőleges emelkedéskor is... És még csak 3S az aksi...
Idáig akinek mutattam egy kis sebességdemontstrációt, csak azt tudta mondani: "Hú b@azd meg!"
Azért várom már, hogy eljussak odáig, hogy nyálgázon merjek repülni, de az még bizonyára soká lesz. Ilyen szempontból tényleg jobb egy gyengébb gép. Na, meg ha törik, drágábbak az alkatrészek. Bár idáig még szinte semmi nem tört nekem, ami lényeges lett volna. A zártszelvénydugó lábak nagyon beváltak, azlokból naponta cserélek, de ingyé vannak... Ami elromlott, az nem törés hanem saját hiba miatt volt...
Szóval nem értek egyet azzal, hogy elsőre egy gyenge-olcsó gép, aztán egy jobb. Nem is tervezek másikat építeni, ezzel jól elleszek 1-2 évig. Vagy nem ...majd kiderül.
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
foka
aktív tag
válasz Plasticbomb #2056 üzenetére
Gondolom helikopáterekhez. Amik már méter fölötti méretűek, de még elektronyosak.
Ja és 6S aksikkal mennek, egy vagy két darab és néha 10.000 feletti a kapacitás is. Van belőle kettőm isszacsee, mgy: Hajrá, hajrá!
[ Szerkesztve ]
Üdv: Fóka
-
foka
aktív tag
válasz Plasticbomb #2068 üzenetére
Amikor már napok óta (később meg már hónapok óta) ezt csinálod, akkor rántott be a hobbid.
Nekem a jobb vállam kezd el égni.[ Szerkesztve ]
Üdv: Fóka
-
foka
aktív tag
válasz Plasticbomb #2070 üzenetére
Idei mérlegem:
ebay: 292 rendelés
banggood: 38 rendelés (de van amelyik 5 termék volt)
aliexpress: 41 rendelés
Nem mind kopteres, mert volt benne telefon, tablet, pendrive, kártya, női ruha és sminkcucc is, de kb 75%-a azzal kapcsolatos.Ami elrepült az mi volt pontosan?
Üdv: Fóka
-
szacsee
nagyúr
válasz Plasticbomb #2097 üzenetére
/ motor 23 A
Akksi c értéke 4 motorra vonatkozik -
foka
aktív tag
válasz Plasticbomb #2109 üzenetére
Ahogy az eddigi verziót olvasgattam a 2600-as inkább a kisebb gépek (180-as quadok) motorja 4"-os propokhoz. Lehet 5-össel operálni, de nem 5-ös háromlapátossal. Legalább is ez az ajánlás. De mivel ezeknek a motoroknak 30%-kal jobb a hűtése (minden máshoz viszonyítva), lehet kísérletezni.
Üdv: Fóka
-
foka
aktív tag
válasz Plasticbomb #2113 üzenetére
Csak éppen a 30/40-es ESC-mel meg merjem-e kockáztatni a 32A-t?
Üdv: Fóka
-
foka
aktív tag
válasz Plasticbomb #2113 üzenetére
Oscar Liang és a Mini Quad Test Bench is próbálgatta az előző verziót, nem vagyok meggyőzve a 2600-as létjogosultságáról. Legalább is nagyobb propokkal.
Volt ott 72A-os csúcsérték is.
Most ahogy nézem érdekesek az eredmények, ugyanott a 2300-as motor, az új S-es már 1450g-ot tol, viszont a csúcsáram már 88A 32A átlag melett.
Hogy kellene értelmezni a Max és AVG Max értékeket tolóerőnél és áramerősségnél. Valamint az is durva, hogy 2 db 5200 Turnigy Multistarral etették a motorokat. Gondolom, hogy tartós teszt lehessen.
Akkor sorjában a táblázatok az Emax RS2205 motorokról:
RS2205 2300KV és az összefoglaló
RS2205 2600KV és az összefoglaló
RS2205S 2300KV és az összefoglalóÜdv: Fóka
-
fape
senior tag
válasz Plasticbomb #2215 üzenetére
A sima i6-ból is lehet 10 csatornásat csinálni. Valamint ibus-in is lesz hamarosan telemetria.
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
Allien
veterán
válasz Plasticbomb #2215 üzenetére
Annyi bizti, hogy nem akarok tákolni, arra ott a devo 7E. Habár, antenna modot shimán bevállalom. De, ésszerűen, nekem NEM lesz taranisom 200 dolcsi felett. Max amit hajlandó lennék kiadni távért kb 100 dodó. De a lényeg, a HK-s I6S-t NEM szabad megvenni, mert NEm lehet rá rakni más firmware-t, CSAK a Turnigy-ét. Legalábbis, a második review ezt írja. Ergo, felejtős.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #2219 üzenetére
Repültem I10-el, az I6 után, nos ég és föld, már az irányítókarok érzékenysége is sokkal jobb, de szerintem így sem éri meg a több mint 3x árat.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Allien
veterán
válasz Plasticbomb #2225 üzenetére
Azért az egyértelmű, hogy távvezérlő között óriási a különbség. Van pl egy RC autóm, igaziból ingyé volt. Egyszer ha kipróbáltam talán. Szép nagy, de ennyi. Egy hulladék. Az autó még csak-csak, mert gurul. De a táv. Az irányváltás nem fokozatmentes, hanem van a jobbra (de akkor full elcsapja a kereket abba az irányba), vagy ballra (szintén egyből végállásra), gáz-fék dettó. Ez nemélmény még nekem se. Egy gyereknek főleg nem...
Miközben van egy wltoys alap kicsi rc autóm, ami igaz, nem túl nagy, de remek szórakozás, mert full kontrollálható. Ugyan ez a helikopter/quadcopter vonal...
Nézzük meg a távokat. A gyerek méretű kis távok számomra borzalmasak, még ha el is vagyok velük, de nem élvezem igaziból. Aztán, ott van az XK X260 formatervezett távja. Az is vicc, de anyagminőségre totál más. Az MJX család is hasonló. Az X800-t az X600 távjával nyomtam, mert az egy jó érzés volt. Aztán, kézbe veszem a Devo 7E-t, és azt kérdem, mi a manóért szenvedek a többi gagyival? Valszeg, a felsőbb kategória is hasonló. Sokkal precízebb irányítás, beállítás egybe. És igen is MEGÉR akár 3x-s árat is! Csak nekem sincsen rá keretem...
De Neked ONE! Ja nem, sorry, VAN![ Szerkesztve ]
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Plasticbomb #2225 üzenetére
Hat igazabol annyi a taranis elonye, hogy gizi bemondja a feszt a telemetrian keresztul ha nem tudtad atloni FPV szemuvegre. En azert maradok FlySky vonalon, mert az elegge koltseghatekony es nem tul gagyi.
Valahogy nincs kedvem egy valag penzt beleolni, h 20-bol a 11. legyek egy versenyen. Ahhoz, meg hogy jol erezzem magam inkabb batorsag kell. Egy draga gepet az ember nem mer odaverni. Ha van 2 olcso, a kutyat nem erdekli.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #2232 üzenetére
Mgy szerint igen. Ő elég sok mindent kipróbált mostanában, szóval én hiszek neki. Az Infinity Graphene/Dinogy 65C/Multistar 65C is jó, ha kevesebb a pínzed, ezek is elég jól mennek, lényeg 65C alá nincs értelme menni, ha akarsz jó teljesítményt, de inkább minél feljebb
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #2235 üzenetére
65-130 pl. a Nanotech, tehát az alja annyi
Mgy: nyilván, csak azt írtam le, amit tapasztaltál(tunk). Azért egy Tattu-t pl. kipróbálnék.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #2277 üzenetére
Most olvastam csak, aktuális még?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #2295 üzenetére
Tegnap este szétszedtem a JJRC Tarantulát és kicseréltem a rohadt fogaskereket benne, de valami sajtolásos technikával van rányomva a fogaskerék a motor tengelyére és még levenni csak-csak le lehet, na de a feltétel hehe Egy ilyen 5 mm széles fogaskereket kellene rányomni egy 2 mm-es tengelyre, ami "alig" szorul csak. Nagy nehezen felvergődtem úgy félig az egyiket, mondom kiviszem a konyhába aztán ránehezedek egy vágódeszkán, hogy végre helyre menjen.
Meg is történt az akció, de ahelyett hogy a fogaskerék lejjebb ment volna 3mm-t, az egész motortengely lefele kiszakadt a picsába az alján
Cselesek ezek a kínaiak, hogy egy 2 ft-os réz fogaskerékért megvetetnek veled egy motort...
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
kimista
aktív tag
válasz Plasticbomb #2335 üzenetére
izmos
mondjuk 'csak' 18.000 mah, nem tudom miért írnak rá 70ezret..Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
Plasticbomb
addikt
válasz Plasticbomb #2341 üzenetére
Update: Jött válasz a brainfpv-s srácoktól, az mPB elvileg simán bír 150A-t, csak a current kijelzés áll meg 130Anál. És októberre tervezik a gps modult is kihozni hozzá, amikorra várható a következő nagy dronin frissítés is, de ha akarom, addig is felnyomhatok rá kétfajta chippel szerelt típust, csak a developer dronin kell hozzá, hogy használja is.
Runcam 2 meg érdekes dolgot produkált. Elvileg használható akár webkamként is, viszont a gépre hiába dugtam fel, nem jelent meg, csak az audio rész. Aztán az rcgroupson találtam tippet, hogy valami ikitiki akármi néven fut ilyenkor az usb vezérlőknél, és onnan kell rollbackelni a divert, ami egyből helyrepofozza, és megjelenik mint webcam. Ki is próbáltam, a gép 1080p 60fpsnél 18MBs-el rögzítette a videót (a cam maga 30MBps-re van állítva, szóval több mint elég? ), és csak a szokásos. Nekem 32" megjelenítőn zajosnak tűnik a képe.(kamera által rögzítve is az.) Ez szerintem a szenzor lesz. Másik része, hogy zavar a látoszöge, illetve az abból eredő meghajolnak az egyenesek a kép széle felé, kéne valami lencsét találni, ami normálisan küldi be a fényt.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Márton
nagyúr
válasz Plasticbomb #2386 üzenetére
de miért nem prop nélkül van az első teszt?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Plasticbomb #2388 üzenetére
nem értem, ha always arm-on volt, akkor prop nélkül is összedugáskor fullon kellett volna járni a motoroknak, nem? Azt csak észrevenni, hogy kisebb gázállásnal lassabban visítanak a motorok, nagyobbon már jobban, vagy fordítva mert invertálva van a gáz. Mondjuk nekem eleve az ESC nem pörgeti a motrot, ha full gáz jelet kap összedugáskor. Úgy lehet ugyanis kalibrálni: full gáz, csipogás, aztán zéró gáz, majd nyugtázza.
De nem akarok okoskodni, inkább tanácsot adok a kezdőknek:
én még azzal is pórul jártam a hexámmal, hogy nem X hanem + elrendezésre volt konfigurálva. Így felpörögtek a motorok, alapjárat, kis gázadásra még mindig normálisan viselkedett, de amikor jobban vízszintbe akarta hozni magát dobott egy hátastEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
foka
aktív tag
válasz Plasticbomb #2388 üzenetére
ESC hiba lehet, volt egy motorom ami elfüstölt, rendeltem újat, bekötöttem, rögtön elfüstölt (hittem én). Másik motor is rögtön eregette, átrakva másik esc-re nem. Kiderült az elfüstölt motor nem füstölt el, az esc okozta a hibát. Mondjuk azért hittem a motort hibásnak mert 1: füstölt, 2: kattogott és rángatózott, mindeközben az esc hűvös maradt. Másik esc-re kötve az elfüstöltnek hitt motor is hibátlanul működik azóta is. Azt az esc-t azóta bec-nek használom szereléshez.
Nem lehet, hogy a már üzemmeleg motort az esc hibája tovább fűti/megfőzi?Márton: Amikor az APM-et átraktam a hexából a quadba, az is meg volt bolondulva. Hexaként még egy korbbi Mission Planner-rel programoztam fel, utána verziófrissités és átépítettem a quad-ba. Na akkor az is imbolygott, billeget, a sarkán egyensúlyozott, hanyatt vágta magát. Kézben tartva az irányok össze voltak kavarodva. Konkrétan az előre-hátra, oldalra és forgás irányok helyett a sarkai fele dőlt, és oldalra billent, gázadásra általában hátast dobott. Kiderült egy újabb MP verziófrissítés után az utolsó, Messages fülön lévő aláírásból, hogy még mindig hexának hiszi magát, de a progiban quadnak mutatja. újra kelett a lefrisebb MP alatt programozni az alapoktól, akkorra lett csak jó.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Fóka
-
WARZ
tag
válasz Plasticbomb #2393 üzenetére
Az aux1 egy kétállású kapcsolon van. Mikor elvileg ahogy a képen is armon van akkor van az 1-re billentve mikor disarm akkor meg a 0-ra!
-
WARZ
tag
válasz Plasticbomb #2395 üzenetére
Azt tudom mikor hol áll én tettem direkt így hogy van egy kétállású kapcsoló azon van az arm és disarm. A másik 3 állásún meg angle, horizon meg az air!
A nagy baj az, hogy egyszerre az akksit és az usbét nem lehet csatlakoztatni, mert haza vágja a r. vezérlőt!
Hiába kapcsolgatom és teszem más kapcsolókra ezeket a funkciókat nem akar világítani az arms és disarm ikon fenn se és oldalt se!
A távon az alap quadkopter beállítások vannak amit ad a spektrum, ezt már egyszerer teljesen elállítgattam de akkor se változott semmi! Most reseteltem inkább maradok az alap beállításnál! Sajnos ehez a részéhez nem találtam semmi leírást, hogy kéne felprogramozni ehez a vezérlőhöz -
Saccco
nagyúr
válasz Plasticbomb #2528 üzenetére
Karbon vázra szigetelés nélkül?
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
kimista
aktív tag
válasz Plasticbomb #2528 üzenetére
enyém speciel 3-3 kötegelővel van mind a négy karon.. nem túl erősen, de pont annyira h ne tudjon mozogni
Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz Plasticbomb #2528 üzenetére
Szigetelő szalag.
-
Saccco
nagyúr
válasz Plasticbomb #2531 üzenetére
Vastag zsugorcsővel is lehetne.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Allien
veterán
válasz Plasticbomb #2531 üzenetére
Namost, akkor Nálad mi volt a bibi? Elpattant egy vezeték, vagy mi?
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Allien
veterán
válasz Plasticbomb #2536 üzenetére
Azért NE szídd magadat. Rengeteg helyen van így megcsinálva, GYÁRILAG! Lásd Falcon 180. Megkaptam, és kötegelővel. Igaz, még semmit se csináltam, de ez jó példa. Én a másik gépemen, igaz, ideiglenesen, de sima vezetékkel kötegeltem le. Nem túl erősen, még amúgy se fog felszállni.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
fape
senior tag
válasz Plasticbomb #2708 üzenetére
Na jó ez igaz, de nekem az már a saját build kategória
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
fape
senior tag
-
nagyúr
válasz Plasticbomb #2807 üzenetére
Köszi. Itt találtam táblázatot is. Most rámértem(gondolom nem a csupasz kábelt(1,8) kell, hanem a borítással együtt[2,60]) milyen van az én ESC-men akkor 18-20AWG között van, érdekes, mert az max 20A-t bír ha a 18-ast nézzük. Az ESC is continously 20A, de 30A a instantaneous. Akkor meg nem bírná el a kábel. Szerintem ha mindenhova 14AWG-set veszek gondot nem okozhat, ha nagyobb. Csak súlytöbblet.
+1: Itthon mondjuk Lomex-be kapok vajon 3S akksinak való balance csatit? Sajnos ledaráltam a legutóbbi alkalommal.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Plasticbomb #2809 üzenetére
Ez ugye gyárilag így jött a gép. Tehát ha az ESC max 30-t tud 1-1 pillanatra, akkor ugye a motor sem vehető többet fel, mert leég az ESC. Azért gondoltam, hogy 14AWG-t veszek, mert az ugye 60A-t tud, na most ha esetleg valamikor csere lesz 30A-es ESC-re, ami pillanatnyira tud 40-et, akkor is bőven benne vagyok, az nem lehet szűk keresztmetszet.
Jól emlékszel(jobban mint én), de azóta sem került elő a projekt, pedig megvan minden hozzá, valahol...
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #2866 üzenetére
Nem adták még ki? Sebaj van 30/40A-s verzió, assze, 4.2 gramm volt.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #2933 üzenetére
Nem én hajtottam ki, hanem akivel együtt rendeltük. Valamilyen háromágú, megkérdezem.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #2942 üzenetére
Nem tudtam megmérni, mert sajna nem itt van a gép, de dolgozunk a padon Kap egy új, hűtőbordás 50/60A-s ESC-t, meg kell valami védelem, addig tuti nem állunk át 4S-re, mert már így is veszélyes a dolog egyrészt mert ha elrepül a propeller, az ingyen szájsebészet, másik meg 4S-en már a 20/30A esc kevés lesz. Szóval előbb kell egy árammérő is, mert úgy az izgi.
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Fimi drónok
● Drón topik
● DJI topic