- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen széket vegyek?
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
macy
addikt
válasz Iron Funeral #6350 üzenetére
Mit vettél? GTR2, Race07, GTR EVO? Nekem Race07+EVO van.
-
proof88
addikt
Visszatértem
-
proof88
addikt
amahardsztájlplaja
-
Stirlitz
senior tag
Ervin merre vagy?
21en vagyunk, 8an hiányoznak időmérő elején.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Bocsi mindenkitől, de örökké nem lehet restart. kaotikus rajt volt, az biztos. Az üzemanyagra figyeljetek, rosszul méri a program ezen a pályán és nem elég!!! Hiába marad 13 körre, lehet h előbb kell jönni, nekem ki is fogyott sajna.
-
cila1
aktív tag
Tomax bocsi.Ez egy szemét húzás volt töllem. Szégyelem magam.
[ Szerkesztve ]
-
cila1
aktív tag
válasz Tomax_89 #6360 üzenetére
Én 4. lettem de felajánlom neked
Az üzemanyagot valóban nem jól méri mert nekem 13 körre volt benne és a 10. kör végén a box bejáratba leállt az autó.Onnantól gurultam a boxba nem járt a motor.A tankolócső elött 2 méterrel megállt az autó.Röhögtem eggyet és már majdnem kikapcsoltam a gépet.A lányom mondta hogy lépjek a gázra.Ráléptem és tovább gurult az autó és megtankoltam (a motor nem járt).Szerintem ez elég érdekes Mégegyszer bocsi Tomax.[ Szerkesztve ]
-
-
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #6364 üzenetére
2 körrel előbb ki kellett állnom
-
Iron Funeral
őstag
Nem cink engem a rajtrácsnál is visszarakott mert folyamatosan gurult előre az autó
(#6365) JColee: Ja ja nagy szopás volt, mentem "nyugodtan" megláttam, hogy mennyi benzin van a kocsiban mondom m14f4z5, ki is csúsztam akkora sokk ért
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
ervin33
tag
valami gáz van a pályával tuti mert nekem a real fell plugin teljesen meg van bolondulva ezen a pályán 2 napja. addig van jo eröhatás amig kimegyek a box bol utánna menet közben teljesen eltünik és összvissza reagál az ffb. ha megállok akkor jo megint. viszont ha elindulok akor rossz megint. más pályán jol müküdik meg már a drivert is ujra raktam, és ujra kalibráltam a kormányt mindent ugy állitotam ahogy volt elötte. szoval a kormány jo nincs baja.
-
proof88
addikt
válasz ervin33 #6367 üzenetére
nekem jól megy a real feel itt is. Viszont emlékszem, egyszer valamelyik pályán elromlott, azóta megint negatívra kellett raknom az erőhatásokat. Mert ugye alapjáraton a játékban negatív értéket kell beállítani, ha Logitech kormányod van. A RealFeel-lel viszont pozitív értéket kellett. Na egyszer ez "elromlott" csak úgy magától, és azóta RealFeel-lel is negatív van beállítva.
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #6368 üzenetére
csao. lehet hogy elvan nyomkodva. nem tudod melyik a hotkey?
-
ervin33
tag
-
Sub-S
senior tag
Este lesz valami?
PROOF: úgy látom csak elmaradt.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Büntetések
A következő emberek nem kapnak büntetést: Sub-S, ervin.
- Frenky
időbüntetés: 5 mp 10 levágásért- PR00F
időbüntetés: 1 mp 2 levágásért- Farkas
időbüntetés: 1 mp 2 levágásért- LaCeeN
időbüntetés: 4 mp 8 levágásért- Szabesz
időbüntetés: 1 mp 2 levágásért- Stirlitz
időbüntetés: 2 mp 4 levágásért- Speedg
időbüntetés: 11 mp 2 levágásért és rESET-ben való károkozás miatt (11. kör 13. kanyar)- woody
időbüntetés: 12 mp 24 levágásért- cila
időbüntetés: 20 mp: 4 mp 8 vágásért, 6 mp a boxbejáratnál a nagy sebességért, 10 mp a boxkijáratnál a fehér vonalért- JColee
időbüntetés a következő futamra: 10 mp az 1. kör 11. kanyarnál Sub-S-szel történt incidens miatt, és további 10 mp a 12. körben 13. kanyarnál történt incidens miatt, így összesen 20 mp a következő futamra.- Tomax
időbüntetés a következő futamra: 10 mp rESET sóderbe taszításáért.Két kérdés:
- Speedg, sérültél, amikor rESET beléd ment a 13. kanyarnál?
- ervin, miután ace beléd ment a felvezető alatt, és elvesztetted a hátsó szárnyadat, még elmentél a boxig. Mit tapasztaltál a hátsó felfüggesztésekkel kapcsolatban, milyen volt az autó, ill. miért adtad fel a versenyt ott?A versenyen szerzett pozíciókat a büntetések nem módosították.
A következő futamra vonatkozó időbüntetések a futam végeredményéhez lennének hozzáadva.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Sub-S ha vagy, akkor lécci szavazz igennel, mert áll a szerver.
-
Speedg
csendes tag
válasz proof88 #6374 üzenetére
Nem tudom hogy sérültem-e,mert az a futam maga volt a pokol Ez már látszott az időmérőn elért eredményemből is, pedig annyit gyakoroltam amilyen sokat tudtam Érzésre nem volt egy tiszta köröm sem mert nagyon csúszkáltam,úgyhogy lehet azt sem éreztem volna ha három keréken érek a célba. Bár abban sem voltam biztos hogy beérek Szerintem állapodjunk meg abban hogy nem sérültem és én gyorsan elfelejtem ezt a futamot.És igérem máskor nem fogok a füvön sem rajtolni
Ui:Minden vádpontban bűnösnek találom magamat,és elfogadom a büntetést
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
Stirlitz
senior tag
Na, a home made nas szervertől kicsit megfeküdtem, de nem adom fel. Sajnos ezt a gyöngyszemet nem sikerült eredetiben linkelnem, ezért csak bemásolom ide:
Disznóölés szavakban:
Félnégy, klozet, mosdó, tea, mikádó, gumicsizma, kutya, kapunyitás,
térvilágítás, haverok.Malac, ezbazmegdekurvanagy, nemjönki, vigyázzonnanmajdén, holakötél,
öntsdlevízzel, holakábító, mostszúrjad, addatálat, mégegyet, navégre.Palack, perzselõ, kapa, lapát, Pepe, tegyükfelarácsra,
kurvanehézbazmeg, jöhetavíz, holakefe, majdénkaparom,
elégfehérJózsikám, ittafüle.Akkorigyunkegyet, megmégegyet, hasítodvagymajdén, holabárd,
holafûrész, holamalac, belit kimossátok, nincsazapénz, kutyáké.Akkoregészség, miezszilva, barackbazmeg, egészség.
Készavér, üljetekmárle, neállvaegyünk, ittakenyér.
Sonkamarad, lapockaszalámiba, nemdaráljuk, késselvágjuk,
ilyetseláttammég, karajmarad, többikolbász, majdéndarálok,
tokaszalonna abálóba, jóélesezakés, látomazujjadon, kötözdbebazmeg,
egészség.Miez, lócomb, minek, szaláminak, oszteztígyhogy, megfõzzük, micsoda,
netörõggyvele, lapockafelitis, cukorminek, kellbele, nabazmeg.Sütödazsírt, majdén, Lacisüsse, ittafakanál, Lacikámpirosra,
netanítsálbazmeg, jóvanna, nemkellbeletej, tepertõtsüssél,
nemtejbegrízez, többithurkába, áztasdbealbelet, másikfélétis,
majdéngyúromakolbászt, egészség.Miez, hurkatöltõ, ilyetseláttammég, kölcsönbevan, ipari, aztlátom,
keményrehagymenjen, miez, lóbélteddle.Borsmerrevan, nemkellbele, hogyhogy, mert nem, hátakkor, erõspaprika,
zsemlyeminek, tüdõshurkába, ilyetseláttammég, namostlátol, egészség.Sajtotmajdén, holaringa, micsoda, kétnyelûkés, jaez, borsotebbese, nabazmeg.
Kolbásztkarikába, vagyszálba, szálba, szalonnátebbesózzad,
kolozsváritebbe, sonkátmajdén, szedjétekkiazabálót.Holareceháj, hátezmi, cigánka, ilyetseláttammég, pedigjó,
majdmeglátjuk, egészség.Májashurka, véreshurka, tüdõshurka, svábhurkába pirítottzsemlét,
nabazmeg, vastagbélbe, hogynézmánezki, netörõggyvele.Fiúk, készapecsenye, csapassunkmárelõttebarackot, holakenyér,
ittasavanyú, egykisbort, pogácsát, mikorleszkészakáposzta,
rétesislesz, nabazmeg, bangladesbenmegéheznek, eriggyémá.Zsírtabödönbe, kolbásztrúdra, hurkátkaréjba, sajtra téglákat,
kiszúrkáltad, ezittenmegyfüstre, ezmegysózóba, miezalé, sonkapác,
nemsózódelõtte, bennevanasó, készvagyunkemberek, egészségünkre.Asztalhozemberek, holavécé, igyunkmárelõttekicsit, orjaleves,
toroskáposzta, pecsenye, kishurkakiskolbász, almásrétes,
kidurranokbazmeg, énis, csapassunkegykisbort.Kóstolótnehogyitthagyd, hagyadmámiez, leszakadafüle, köszmégegyszer.
Aztán laza tizenkétórás epegörcs.
-
proof88
addikt
A héten újabb szabálymódosítások lesznek!
Három dolog fog változni.- ervin javaslatára a fő gyakorló futamok újraindítási rendjén változtatnánk. Én úgy gondoltam, hogy a fő gyakorlón mégis lenne 2 db rajtgyak, felvezető nélkül, 1 kör. Ezután felvezetővel verseny, ahol legfeljebb 1 újraindítás lehetséges az 1. körben, amit bárki kérhet.
- a felvezető körös baleset okozáshoz annyi módosítás menne, hogy a sértett(ek)nek kötelező lenne boxolni akkor is, ha komoly a sérülés, pl leszakadt hátsó szárny és a boxból rajtolva az 1. körben megbizonyosodni az autó állapotáról. Mert most pl ervinnél volt 1 egyenes vége, ami alatt nem nagyon tudta kipróbálni a kocsit, és hátsó szárny nélkül a kanyarodást sem lehet tesztelni, hogy a futóművel mi a helyzet, mert hátsó szárny nélkül a kifogástalan futóművel is megforog az autó. Tehát kötelező lenne kimenni az 1. körre a boxból és ott lehetne feladni a versenyt, ha mégsem akarja végigvinni így.
- időmérőn legfeljebb 20 próbálkozás lehetséges, ezt úgy kell érteni, amit a program is kiír a pilóta neve mellett a listában.
Mit szóltok?
A kanadai büntetésekhez kiegészítésképpen: az elhangzott vélemények alapján rESET nem kap büntetést, ace a közepes sérülés okozása miatt a felvezető körben 5 mp-es büntetést kap a következő futamra.
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz proof88 #6384 üzenetére
- a felvezető körös baleset okozáshoz annyi módosítás menne, hogy a sértett(ek)nek kötelező lenne boxolni akkor is, ha komoly a sérülés, pl leszakadt hátsó szárny és a boxból rajtolva az 1. körben megbizonyosodni az autó állapotáról. Mert most pl ervinnél volt 1 egyenes vége, ami alatt nem nagyon tudta kipróbálni a kocsit, és hátsó szárny nélkül a kanyarodást sem lehet tesztelni, hogy a futóművel mi a helyzet, mert hátsó szárny nélkül a kifogástalan futóművel is megforog az autó. Tehát kötelező lenne kimenni az 1. körre a boxból és ott lehetne feladni a versenyt, ha mégsem akarja végigvinni így.
- időmérőn legfeljebb 20 próbálkozás lehetséges, ezt úgy kell érteni, amit a program is kiír a pilóta neve mellett a listában.
-szerintem felesleges itt bonyolítani a szabályokat
-ez meg totál hülyeség szvsz, tegnap is 14 kört csesztem el (15. körben sikerült körbeérnem), fele feltartás stb, másik fele meg a rázókövek miatt, szóval ezt kár lenne limitálni[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
Van frissített Setup guide Addon.
-
-
cila1
aktív tag
Szerintem Proof arra gondolt a szabályváltoztatásnál hogy eleget tesztel mindenki a 2 hét alatt és ne az időmérőn tesztelgessen az illető hanem addigra már kész setuppal érkezzen meg.Én álltalába 3-4 kör alatt megcsinálom az időmérőt és a boxba várom a verseny kezdetét kb20 percig.
-
proof88
addikt
15 perc túl kevés, eredetileg is valahogy így volt és utólag lett hosszúra állítva. 1 gyors kör is kevés. Mert ha véletlenül pl rárakod a fűre a kereket és azon akarsz fékezni, akkor oda is lesz a köröd.
JColee: nem azért hozunk szabályokat, hogy történjen valami. A felvezető körös szabályt azért akartam felhozni, mert jelen esetben ervin nem folytatta a versenyt, pedig folytathatta volna. Nem az ő hibája volt a baleset, viszont szerintem jobb lett volna, ha boxolás után mond véleményt a kocsiról. Persze mindenki saját döntése... de lehet, hogy más véleménye lett volna, ha megjavíttatja. Mondjuk ace is mehetett volna a versenyen, őt kevésbé értem, miért adta fel. Mert ugye a jelenlegi szabály szerint, felvezető körös baleset okozásánál 3 büntetés lehet: 2 mp (boxolást nem igénylő sérülés esetén), 5 mp (boxolást igénylő sérülésnél), kizárás (ha a sértettnek fel kell adnia a versenyt). Mivel ervin nem vesztett el 1 kereket sem, ezért az 5 mp-es osztályba tartozik ace büntetése. Mert ervin folytathatta a versenyt, de nem folytatta. Miért, mert úgy ítélte meg a hátsó felfüggesztés sérülését, hogy szenvedés lett volna. Na de akkor ace büntetése inkább a 3. kategóriába tartozna ... de most ervin véleménye alapján büntessen az ember szigorúbban? Nem volt hátsó szárnya, olyankor az ember nem ítélheti meg a hátsó felfüggesztés sérülését. Ezért lenne jó legalább 1. körre kimenni a boxból. Mert ha akkor azt mondja, hogy szenvedés a verseny, mert bár megvan mind a 4 kereke, és javítva lett a kocsi, de pl a felfüggesztés hátul olyan maradt, hogy egyik kereke 90°-kal el van fordulva , akkor jogosan követelhetné, hogy ace kapjon nagyobb büntetést. Igaza is lenne. Bár ervin ezt nem kéri, de később bárkivel előfordulhat, hogy valaki felvezető körön nekimegy, és nem veszti el egyik kerekét sem, de úgy sérül a hátsó felfüggesztése, hogy gyakorlatilag nem lehet a pályán körbemenni a kocsival, vagy ha igen, az is percekig tart. Vagy akkor nem lenne kötelező ez a dolog, de akkor ne lehessen erősebb büntit kérni... Szóval azért szorgalmaztam ezt, mert nem tiszta így ez a szabály.Az időmérős szabályozás meg úgy van, mint a box utca sebesség limitesnél, ott Farkassal mi nagyobb időbüntetést terveztünk, ha sok lett volna. De mivel nagyon ritka a sebesség átlépés, hagytuk így. Itt is csak bevezetjük a 20 próbálkozást, hogy legyen, aztán majd később csak csökkenteni kell. A később az lehet, hogy következő szezon.
szerk.: cila viszont én időmérő közepén szoktam kimenni, szóval elején várok kicsit, és utána kicsit. Azért kell egy kis izgalom időmérőre is. Kell több körös lehetőség, mert pl most a francia futamnál is nagyon szoros eredmények lesznek, szóval azért nem árt, ha tud az ember 1 tizedet javítani. Te is tegyél úgy, mint én: egyél és igyál közben. Menedzseld a csapattársad.
szerk2.: ráadásul nálam a kanadai időmérőn rendszerint 2-3. körre érték el a gumik azt a hőmérsékletet, amikor már jó időt lehetett velük menni. Meg én úgy szoktam, hogy megtankolom 19 körre, megyek 2 mért kört. Aztán ha kell javítanom, megint kimegyek 2 mért körre. Így durván marad 13-14 körre a versenyre és javítási lehetőségem is volt.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
de itt nem az a lényeg, hogy 3 kerékkel ne rajtoljon, hanem ha valaki feladja a versenyt, mert úgy ítéli meg, hogy használhatatlan a kocsi, akkor legalább boxoljon, utána lehet szó büntetés szigorításról, ha kéri, egyébként nem kérhet szigorítást.
Egyébként nem árt, ha le vannak írva a dolgok. A kezdő tagok a szabálykönyvből sok mindent megtanulhatnak. Kevesebb dolgot kell leírni nekik chaten.macy: köszi, bár ebben is mindenhol a lágyabb rugókat a nagyobb értékekkel azonosítja... ez ugye a raceralex-es írás magyarosítva. Megnéztem azt, ott nincs így. Példa:
"Ezért kezdetben érdemes puha rugókat állítani (nagyobb értéket), hogy minél nagyon erőhatást képesek legyenek elnyelni.", az eredeti angol verzióban: "For this reason, I’m going with softer springs to allow the suspension to have enough travel to deal with the bumps effectively."aztán
A fenti képen nagyon jól látható a puhább rugók hatása. A szürke referencia körben puhább első rugók esetén nagyobb az első magasság, míg a keményebb rugóknál alacsonyabb és 7 helyen is eléri a nullát vagy ha úgy tetszik, a betonhoz ér.
angol:
In the above trace you can see how the front is bottoming at seven distinct points during the lap. This will require raising the front ride height slightly.ennél azt nem értem, hogy miért a puhább rugóknál nagyobb a magasság, mikor ezt egyáltalán nem így tapasztalom, hanem fordítva. Ha keményebbre rakom, akkor magasabban lesz a kocsi, ezért a magasságból lehet csökkenteni.
A bajom továbbra is az, hogy a magyar fordítás a lágyabb rugókat a nagyobb értékekre írja. Pedig én továbbra is úgy állok a dolgokhoz, hogy a lágyabb rugó a kisebb értékeket jelenti. Teljesen fordítva. Ezt támasztja alá az is, hogy ha az alap beállításoknál a rugózást keményre rakom, akkor nagy értékeket állít be a rugóknak. De már arra is gondoltam, hogy a keményebb rugózás = lágy rugók, és a lágy rugózás = kemény rugók. Szóval tényleg nem értem, hogy most mi mit jelent. A 3. rugókhoz meg sosem nyúl hozzá, pedig elvileg azt is kéne ilyenkor módosítani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Gyúrósok ide!
- NVIDIA® driverek topikja
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LEGO klub
- További aktív témák...
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen