- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Gaming notebook topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
gp Alig néhány hetet kell már csak várnunk és folytatódik az anime széria.
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
PROHARDVER!
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz
AuraSync #66065 üzenetére
Részben egyet is értek veled.
A souls like játékokba beleteszik a nehézségi fokozatokat, akkor állítólag elveszne a játékmechanika fontos pillére...ne kérdezd miért, ezt mondják a fejlesztők/játékosok is. Igazából nem értem miért lenne baj, ha nem egy-két csapástól halnék, hanem mondjuk tíztől...
Elfogadom, ez van, így nekem se kell költeni annyit.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!