- Milyen NETbookot vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- ASUS ROG Ally
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
Hirdetés
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
it Egy nonprofit kriptoszervezet új politikai akcióbizottság keretében gyűjt jelentős pénzösszegeket a tagjaitól azért, hogy kriptobarát politikusok kerüljenek fontos pozíciókba az USA-ban. Nem egyedüliként.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz Csaby25 #196440 üzenetére
Octavia CFHC, Passat CFFB.
Én az elsőt venném inkább, Mágus leírta itt és itt, hogy mi a különbség köztük.(#196441) KMT:
2 féle motor, sima és a hengerlekapcsolásos(ACT) a felhozatal, német wikin meg tudod nézni őket.. Volt egy Euro5 -> Euro6 váltás, TSI szakértő biztos tudja mi változott pontosan, ami infót találtam, idézem: "pl megkapta a hengerfejbe integrált leömlőt" (#187381) molnarpeter írta.
Sima EU5 122 le motorral venném.
122 le 1.4 TSI motort 2005 óta reszelgeti a VAG, nem tudom milyen folytást tettek bele, hogy tudja az EU6 normát. Az ACTről olvastam brutális fogyasztást autópályán(sima TSIhez képest), a hengerlekapcsolás mennyire egészséges utána kell olvasni. -
grizlisandor
addikt
Octavia 3, Golf VII, Leon 3 mind MQB platform, gen 3 TSI motorok, szíjas vezérléssel.
122 le EU5, 125 le EU6, ezek 4 hengeres turbós motorok.
140 le EU5, 4 hengeres turbó+kompresszoros motor.
150 le ACT EU6 4 hengeres turbós motor.Olcsóbbak, mivel idősebb autókban találod, mivel 2014/04 hó után már EU6 motorral adták el ezeket.
(#196448) rbalint88:
Nem rég írta Mágus2, hogy szerelő is kell ezekhez a száraz DSG javításokhoz.
Rossz hírnevű száraz-, duplakuplungos váltóval szerelt autóba nem ugranék bele ennyi pénzért.
Persze úgy is fel lehet fogni, hogy amíg nálatok lesz, remélhetőleg nem lesz baja, csak eladáskor a rossz hírneve miatt, mennyi bukó lesz miatta. -
grizlisandor
addikt
válasz Kickass #196454 üzenetére
Ó te drága wikipedia.
Itt fel van sorolva, hogy a Golf VII milyen motorokkal jött ki, ha automata milyen automata váltó, hát nem egyszerű. -
grizlisandor
addikt
Nagyobb bódé miatt 1.4 TSI motorból a 140 le került bele szerintem, ami EU5. Ezt váltotta a 150 le EU6 motor.
(#196461) enddav:
Reméljuk elég lesz rá és még marad a kellemetlenség enyhítésére is.(#196462) Kickass:
Minek kellett agyonbonyolítani ezt.
VAG topikban TSI motorokról értekezünk egy ON téma. -
grizlisandor
addikt
válasz diablo1984 #196622 üzenetére
2.0 dízel két féle volt SDI 69 ló, PDTDI 140 ló a német wikipedia szerint.
Molnarpeter a nagy SDI tudó, szerintem itt a topikban leírta az általános tudnivalókat, vagy a milyen autót vegyek topikban is láttam már az információkat.(#196629) IntelKiller7:
Csak szűrőket meg olajakat rendeltem tőlük.
Ajánl hozzá lent az oldal egy vízpumpát is, azt is kellene cserélni a vezérléssel nem? -
grizlisandor
addikt
válasz TaylorPro #196759 üzenetére
Sárvédőcsere óta, én is szétnézek gyakran, hogy mi van a dobbetét mögött.
Hamarosan csináltatok egy alvázmosást és azon gondolkozom, hogy levetetem az összes dobbetétet és kimosatom.Ha már levelek, akkor nézz be a levéltálcához is egy porszívóval is, pár hónapja megcsináltam én is a videó láttán.
-
grizlisandor
addikt
300 ezernél vége a modern TDI Golfnak?(Vezess TV értékbecslő)
Jól tartja magát 1.6 crtdi száraz dsgvel, 300k km futásnál az autó.
Váltónál a bal oldali féltengelykihajtás szimeringje ereszti az olajat, meg a kettőstömegűt kellene cserélni.
Ezek az élő adatok se túl biztatónak tűnnek nekem, 1 és 3 henger között nagy különbségek vannak. Jól gondolom, hogy ez nem jó így?
Száraz DSGnél is kell olajat cserélni 60k kilométerenként. -
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
válasz BullKoxa #196920 üzenetére
Az 1.4 TSI 122 lóval kevesebb a probléma, főleg a biciklilánc vezérlés, esetleg a kox.
Ez az 1.8 TSI a hírhedt 1.8 TSI, nyugodtan olvass utána, de generál után jó az is.
Ebbe Passatba építettek 2.0 TFSI BWA motort is, gatyába kell majd rázni, utána stabil.Passatot főleg dízel motorral szokták ajánlani, részecskeszűrő nélküli 1.9/2.0 PDTDI, BKC, BLS, BXE(egy csapágycserével)/ BKD.
(#196925) Gomez1984:
Az első link rossz.
Olvastam már olyat, hogy ez ilyen, hidegen túldúsít a TSI.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz rasotamas #196963 üzenetére
Dukai Sanyit ajánlgatták anno, mikor követtem a TFSI Hungary FB csoportot, DS Performance Chip. FB oldalán vannak dízel + dsg optimalizálások, egy kérdést megér szerintem.
(#196949) slett27:
Ha ebből az évjáratból szeretnél vásárolni, inkább 1.4 TSI 122/125 ló lényegesen kevesebb a felmerülő probléma erősebb társaihoz képest. Ha kell a bugi, akkor 2.0 TFSI BWA motor, jobb motor, mint a korabeli 1.8 TSI, de erre is kell valószínűleg többet költeni.
-
grizlisandor
addikt
válasz slett27 #196974 üzenetére
Pedig az még az egyszerűbb motor volt, a Multiair nélküli?
(#196982) BullKoxa:
Cserélni kell mindent, más fórumokon sok sajnálkozást lehet olvasni, hogy most volt vezérlés cserélve és még mindig nem jó az autó, rákérdeznek mit cseréltek. Ja, hogy a okoskereket nem cseréltetek, lehet szétbontani és cserélni megint; hogy a fogaskereket(nem tudom pontosan mi a megnevezése) se cseréltétek, azt mondta a szerelő, hogy jó az még; kicserélték azt is és jó az autó.
Így néz ki, amit cserélni kell, anno átolvastam az 1.4 TSI topikot index fórumon. -
grizlisandor
addikt
válasz rasotamas #197009 üzenetére
Értem, kíváncsi vagyok, hogy működik a dolog, majd számolj be.
(#197012) BullKoxa:
1.6 8 szelepes motort ajánlani a Passatba, Alteát még megmozgatja, nehezebb Passatnál már kínlódik.
Régen igaz volt a biciklilánc, de már az utolsó cikkszámos gyári vezérlésen erősítettek és az már sokkal jobb.(#197007) gycs02:
Alvázszám alapján meg tudják mondani, hogy milyen a hátsó féked, kérd meg a szerelőt, vagy valamelyik VW szervizbe fáradj be, hogy legyenek kedvesek segíteni.
Vagy az ősi technika, le kell venni és megnézni a cikkszámokat(ha még látszódik rajta) /megmérni a tárcsát. -
grizlisandor
addikt
válasz HUTCHDB #197117 üzenetére
(#197108) slett27:
Add el a kocsit és vegyél inkább 1.4 TSI 122 ló vagy dpf nélkül 1.9 pd-t.
Vagy megszokod a dinamika hiányát.
Esetleg megcsináltathatod a chip-et; kérdeztem a szerelőt régebben, mesélte, hogy az egyik ügyfele megcsináltatta már az vag 1.6 benzines motorra, nagy csoda elmarad, de kicsit javít rajta.Én a megszokom a nyomatékszegénységet választottam.
A beépített spirálrugó nem belevaló így elmondás alapján.
Új lengéscsillapító, az igazodik valamennyit. Emlékszem néztem milyen telepjáró lett Piros hátsó lengéscsillapító csere után, meg a 16" felni kicsi ide, kell nagyobb, de elmúlt az érzés.(#197129) Asbee:
Xado cuccok is jók állítólag.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Asbee #197301 üzenetére
Ezt akartam írni.
(#197302) slett27:
Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja szerintem jobban elbírja az ilyeneket. -
grizlisandor
addikt
válasz BullKoxa #197389 üzenetére
Horror összeg az átalakítás, ha digi klímát szeretnél, akkor azzal felszereltet autót vegyél.
B6 Passat kombi 80 kilogrammal nehezebb, mint a Golf Plus, amit vezettem 1.4 TSI 122 le motorral, szerintem használható.
1.8 TSI ebben a generációban nem ajánlott, kivéve, ha valaki azt már előzőleg felújította. slett27 is ugyanerről a generációról kérdezett, le lettek írva a dolgok, olvass vissza nyugodtan. -
grizlisandor
addikt
válasz -Maci- #197425 üzenetére
TSI = TFSI, csak flancol az Audi.
Tökéletes leírást még sehol nem láttam, röviden megpróbálom összefoglalni. 3 generáció volt, az első két generációnál sok problémás motor volt, olaj és víz fogyasztással, módosított alkatrészekkel javították később, biciklilánc vezérlés, amit elég hamar "le tudta rúgni magáról", ma kapható gyári vezérlés már erősített, jobban bírja, meg közvetlen befecskendezés miatt kokszolódás tulajdonság. 122/125 ló 1.4 TSI ajánlott, kell rá egy erősített láncos vezérlés meg égéskimaradás esetén egy dióhéjas tisztítás a kokszmentesítésnek.
2012-től az MQB platformra épülő autókba mind 3. gen TSI motorokat építettek, ez már "kiforrott" vehető bármelyik, visszatértek a szíjas vezérléshez. Szokásos dolgok az ellenségei, mint a hasonló turbóbenzines autóknak: a 30 ezres olajcsere, a tartós alacsony fordulaton használat meg a rövidtávok.Bővebben a topikban elég sok infó le lett írva.
-
grizlisandor
addikt
válasz Sir Pocok #197458 üzenetére
Hidegindításnál figyelni a lánccsörgést, majd jönnek az ex és jelenleg 1.4 TSI tulajok, hogy milyen az a hang.
Ha nagyon csörög, akkor csere a gyári utolsó cikkszámos vezérlésre, az már erősített, cserélni kell mindent, okoskerekestül.
0w30 motorolaj(max 5w30), ami tudja a VW 502.00-t, valamelyik nagyobb márkától. Csere legkésőbb évente, de felhasználásfüggő, levegőszűrőcsere se legyen elhanyagolva, amúgy se, de ez egy turbós motor.
Szereti a jó minőségű üzemanyagot, gyújtógyertya cseréjét ne felejtsd el!
Ha égéskimaradásra dobál hibaüzeneteket, akkor kell neki egy dióhéjas szívóoldali tisztítás a közvetlen befecskendezés miatt.
Hidegen ne taposd, ne csak alacsony fordulaton közlekedj vele. Leállítás előtt hagyd járni picit, hogy vissza tudjon hűlni a turbó. -
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #197471 üzenetére
Még a nagynyomású szivattyú lehet problémás, van a gondtalan görgős és van a híres Cam Follower, aminek a cseréjét elfelejtik az emberek.Többiek segítenek kitalálni, melyik van a te autódban.
Szerk.:
Szerintem elektromos, de a saját 2004 évi autómból kiindulva mondom ezt.
Remélem a többiek jobban fogják tudni.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz napoleon2323 #197476 üzenetére
Kacérkodtam a gondolattal én is, de elég sok tartalék kell hozzá, így elengedtem a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #197511 üzenetére
VW ~2010 óta, a BMW ~2007 óta használ common rail dízel motorokat, ugyanarról a technikáról indulnak.
A BMW topikban H.Ezredes azt írta, hogy EGR OFF után is üzemelnek a DPF-ek.
Ha BMW-nél megy, akkor a VW-nél miért nem? Vagy ez nem ilyen egyszerű? -
grizlisandor
addikt
Nem a lemaradás ábrázolása lett volna a cél, hanem az azonos alapokról való indulás.
Sajnálom, hogy a PD-t kikukáztatták a környezetvédelmi normák. Valamelyik videóban mutogatta Sági service, hogy mennyit javítottak a típusbetegségein az utolsó szériára.
-
grizlisandor
addikt
válasz Reggie0 #197599 üzenetére
A Mann FP termékcsalád segíthet az ügyben.
Más:
MI AZ A PDTDI | VOLKSWAGEN GOLF 4 1.9PDTDI | REDPOWER AKADÉMIA | #VÖRÖSJENŐ(youtubealert)Egy PDTDi magyarázó, az a hőmérsékletjeladó tuning kemény a +10% teljesítménynövekedéssel.
Kuplung, váltó és féltengely élvezi a féktelen tuningot.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Reggie0 #197616 üzenetére
Ennyire nem mentem bele, de látom már miről beszélsz.
Bosch Cabin FILTER+ tudja a H13 szinten, de érzetre(büdösebb van a kocsiban) rosszabb, mint a Mann FP esetén.
-
grizlisandor
addikt
válasz Reggie0 #197621 üzenetére
Amit próbáltam, de nem jött be, a Filtron Protect+.
Ezek alapján, lehet jobban járok következő pollenszűrőcserénél, ha benevezek a Vasco B-IONIC pollenszűrőre, ami elvileg EPA12, 4k filterabcnél. Jobb Epa meg az ára is mellette szól, mert az Mann FP, már 7k.
Na majd végignézem jobban a kínálatot a nyáron. EPA12 tudó szűrőt lenne érdemes tenni, ha jól értem. -
grizlisandor
addikt
válasz bul07 #197635 üzenetére
Ezt fejtsd ki kérlek, mert lemaradtam!
Nem a TC lekérdezésre gondoltál?
-
grizlisandor
addikt
válasz KubanitoS #197665 üzenetére
Kértem tőlük ajánlatot nagyszervizre, elég nagy felárral dolgoznak, konkrétan 1,5x annyit kértek ugyanazért a munkáért, mint a debreceni Seat.
(#197664) K Norbi:
Ilyen alapon mit szerencsétlenkedsz még az "őskori szaroddal", vigyed a roncstelepre!
Ha nincs pénzed elektronyosra, vagy nincs lehetőséged tölteni így jártál... -
grizlisandor
addikt
Első körben meg kellene nézni milyen akksi van benne és található-e rajta BEM kód, ha igen, akkor kódolni kell.
Mondom ezt a kereső alapján.Márkából mehet Banner, Exide, Rocket, Varta pl.
B7 Passatban Varta AGM volt a gyári, szerintem te is Vartával fogsz találkozni. -
grizlisandor
addikt
Elvileg ilyen akkumulátorokkal a 2013 évi Toledókat PR kód alapján pontosan be tudnád határolni.
-
grizlisandor
addikt
válasz cross56 #197741 üzenetére
Ki lett írva az EGR, le is lett falazva, vagy mi történt pontosan?
Mennyit mentél már így? Regen hiánya miatt nincs hiszti? Elvileg így nem tud regenerálni a DPF.(#197748) focvis:
Nekem az autóba mikor megvettem vw economy battery került bele, azt mondták, hogy elvileg ez is sokáig bírja, 4 éve eddig nem volt rá panaszom, tavasszal/ősszel töltőre került eddig. Most már nem fog naponta menni, így lehet negyedévente/havonta ráteszem majd a töltőt. -
grizlisandor
addikt
válasz gyenesmartin #197789 üzenetére
-
grizlisandor
addikt
válasz nomic #197989 üzenetére
Pollenszűrő mikor volt cserélve?
Ha volt, akkor szét kellene nézni nem ázik be valahol.
Macskaalommal töltött zoknit ajánlottak még, ha jól emlékszem. -
grizlisandor
addikt
válasz semetka #198003 üzenetére
Van lehetőség, például FilterABC itthon, innen németből kelleni fog a motorkód hozzá és kilistázza a termékeket. Vagy ha tudod a gyári cikkszámot, akkor kaufferéktől is megrendelheted vagy bárhol.
Filternél van gyári olaj is, de bármelyik nagyobb gyártó olajával nem rontod el. 0W30 kell bele az okoskerék miatt.
VW 502 00 vagy VW 504 00 kell neked.Figyelj oda, ha jól emlékszem 2010-ben váltottak szűrőt, ami magasabb az előzőnél!
Küld el majd az alvázszámod a kiválasztott boltnak, hogy nézzenek rá, biztos azok a szűrőket kapd, ami kell.Ha akarsz pollenszűrőt valami komolyabbat, ajánlom a Mann FP-t, vagy valamelyik gyártó antibakteriális szűrőjét, pl.: Bosch, Vasco Filter, Hengst, Kamoka, Mahle, Knecht, stb.
Ajánlom a továbbiakban a Motorolaj és szűrő topikot.
-
grizlisandor
addikt
válasz zeus_2k14 #198145 üzenetére
Mikor volt cserélve az olaj? Hol szaladtak bele a kilométereket a csere óta?
Ha főleg városban, akkor legkésőbb évente csere.Mindennek megy fel az ára sajnos, lehet más márkákat is használni, Motorolaj és szűrő topikban írtak pár példát, én azt mondom, hogy általánosságban minimum Filtron szűrőt vegyél.
BXE motorkódra Kauffernél nézve, 1434 Ft a Filtron, alatta ott a Mann 1882 Ft, szerintem azt a 400 Forintot megéri a Mann.
-
grizlisandor
addikt
válasz focvis #198152 üzenetére
+1.
(#198151) zeus_2k14:
Információk után azt mondom ráérsz cserélni Szlovén utad után.
Két Mann szűrő választásod hibátlan, pollenszűrőt én minimum aktívszén szűrőset vennék, ez a Denckermann M110112 2404 Ft(fentebb ajánlották is) a legolcsóbb Kovácséknál; ha flancolni akarsz, akkor antibakteriális Kamoka 3523 Ft és Denckermann 3971 Ft. -
grizlisandor
addikt
válasz rostiron #198236 üzenetére
7zap szerint jó lesz.
Amit az INA kereső ajánl(530019910), azt vetted meg.
Ha a szett daraboknál legörgetsz, OEM Numbers részhez, ott vannak a 7zapban található gyári számok.De várj egy hozzáértőt, aki lenyugtázza.
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Ukrajnai háború
- Nők, nőügyek (18+)
- PlayStation 5
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen NETbookot vegyek?
- Formula-1
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest