- Egér probléma
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Projektor topic
- Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Androidos fejegységek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG Ally
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
gp A készülő update többe között offline módot is elhoz azok számára akik még mindig kitartanak a játék mellett.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
Na kaptam árajánlatot olajcserére több helyről is. A legolcsóbb 120ezer, amiben 4liter Castrol 0w20 olaj van és egy olajszűrő.
Sejtettem, hogy drága lesz, de ennyire??Tud valaki olcsó márkaszervizet/kupont/akciót/ismerőst bármit, amivel olcsóbb lehetne az olajcsere? Gari miatt muszáj szakszervízben végezni.
Az ellenőrző szervíz külön fut az olajcsere szervíztől ugye?
Ellenőrző szervíz során cserélnek gyertyát-légszűrőt-üzemanyagszűrőt..stb, ami 1 év vagy 30ezer.
Olajcsere szervíz során csak olajat és olajszűrőt cserélnek, ami 2év/30ezer. Én ezt 15 ezrenként szeretném cseréltetni. Lehet olyat is, hogy közben maszekban (nem márkaszervízben) cseréltetek olajat és csak minden második olajcserét csináltatom szakszervízben? Ez nem jár garivesztéssel?
-
tibbike01
őstag
válasz Bandit21 #206318 üzenetére
Visszaolvastam nagyjából, de akkor te is úgy tudod, ahogy én. Olajcsere szervíz és ellenőrző sz
ervíz két független dolog, de mindkettőt el kell végeztetni, akkor, amikor a computer kéri, így marad a gari. Bármelyikre viheted előbb, mint a computer kérné, és kérheted, hogy nullázzák.Írnál légyszi az olcsó olajcseréről, nem sok időm van augusztus-szeptember környékére visszalaonzi. Köszi előre is!
Qru: igazából csak az bosszant, hogy a 20ezer forintos olajat 80ezerért adják, úgy, hogy ők nagytételbe hordós kiszerelésben játék pénztért veszik. A 24ezer forintos óradíjat még el is engedem.
6030D: idén 175ezer egy ilyen szervíz.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz focvis #206327 üzenetére
Ezekre nem jár a +2 év gari.
A következő alkatrészek bármely okból történő elhasználódása, cseréje vagy ebből származó következménykára esetén: izzók (kivéve xenon és LED), biztosíték, fékbetét, féktárcsa, kuplungtárcsa, kuplungszerkezet, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, kipufogógáz-részecskeszűrő, hosszbordás szíj, vezérműszíj, gyújtó- és izzítógyertya, gumiabroncs, lengéscsillapító, bőr vagy szövet üléshuzat.
Mondjuk az üdözítő, hogy a Led lámpára jár.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Ahogyan a mai hűtőknek sem kell leengedni a fagyasztóját vagy az új telefonok kisütni az akkumlátorát, úgy a mai autók olaját sem évente/10ezer kmként kell cserélni.
El kell fogani, hogy változik/fejlődik a világ.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
-
tibbike01
őstag
válasz hellomi #206441 üzenetére
Ezt nagyon jól tudom, hogy ez a hír járja itt a fórumon, csak a tapasztalatok (mert mostmár vannak) nem ezt mutatják. Kérdeztem itt is, másik forumban is, facebook csoportban, külföldi oldalakon konkrét tapasztalatokat és túlnyomórészt csak jókat írtak, sokak 180ezer körül , de volt akinek 230ezer kmnél még teljesen gyári-hibátlan a száraz DSG váltója. Ezzel egyáltalán nem azt mondom, hogy jobb konstrukció lenne, mint az olajos, de szerintem nem kell annyira félni tőle, mint itt sokan hiszik.
Illetve van az az elmélet, hogy az olajasra mindig kell költeni (60ezrenként ~120ezer ft) míg a szárazra csak akkor ha baj van vele.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Van még itt valakinek e-Tec 1.5TSI (lágy hibrid) motoros autója?
Ha kikapcsolom a start-stoppot akkor is leállítja a motort erős fékezéskor-lassításkor és amikor 0-ára lassult az autó beindítja a motort... marhára idegeítő. Mi a tökömért van ez?
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz zoo8800 #206508 üzenetére
A gyújtótrafók és gyertyák biztosan, de hamarabb fog kokszolódni a szívósor is, illetve a lambdaszonda, katalizátor is kapja rendesen.
Szerintem abszolút rossz ötlet, hogy menet közben egyszercsak leáll a motor, majd kis gázadásra beindul, majd lassításkor újra leáll, majd amikor megállok 0-ra akkor újra beindul a motor és alapjáraton jár...agyrém
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz atos19881101 #206719 üzenetére
Száraz DSG-be megy?
-
tibbike01
őstag
Visító/nyikorgó fékre szerintetek el lehet lőni bármilyen garanciális hibát?
-
tibbike01
őstag
válasz Mágus2 #206822 üzenetére
Köszi! Ezt a tisztítást ingyen gariban megcsinálják?
Jövő pénteken viszem újra márkaszervízbe mert a múlkori olajcsere alkalmával szabadságon volt a kolléga, akinek jogosultsága van softwaret frissíteni.
Kérni akarnék még pár dolgot, hogy pl ne zárjanak be az ajtók10km/h felett és hogy ne sípoljon ha nincs bekaplcsova öv (elég lenne csak vizuális jelzés). Jó lenne még start-stop alapértelmezettben off és a lane assist is off. Ezeket szerintetek meg fogják csinálni?
A vitorlázó és 2 hengeres mód kikapcsolása álom marad
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Mágus2 #206829 üzenetére
Köszi, most volt a gép a második olajcserén 44ezer kmnél (az első 22nél volt), itt cseréltek fékolajat is, a Mentes és társainál volt a legolcsóbb 81ezer ft. Ámen.
Meglátjuk, hogy az inspekciós szervíznél mit fognak madj mondani, kb 1 év múlva lesz.focvis: fogom kérni őket, hogy csinálják meg ezeket, hátha jófejek lesznek. Ha nem, akkor meg majd 2025.08 után, ha lejár a garancia viszem az első helyre ahol kitünek belőle mindent (is).
-
tibbike01
őstag
válasz golfvariant #206939 üzenetére
Milyen autód van?
-
tibbike01
őstag
1.5 e-TSI -> jól tudom, hogy kigurulás üzemmódban teljesen leállítja a motort nem pedig üresbe teszi ki és alapjáraton ketyeg?
-
tibbike01
őstag
válasz grizlisandor #207290 üzenetére
Nem, a golfban is száraz volt.
Olajos váltó csak 250nm felett jár (2.0tdi vagy 2.0tsi). Alatta a száraz DQ200 jár (1.4, 1.5tsi, 1.6d). MunezXBK-nak is száraz volt a golfban, amivel semmi gond nincs ha figyeltek rá és kímélték, simán elmennek 200+ kmert.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Asbee #207480 üzenetére
Nekem DQ200 van 1 hónapja, kb 20percet használtam D-ben, aztán kipróbáltam az S-t és rájöttem, hogy ez a normál üzemmód. Azóta csakis S-ben használom, szebben vált, jobban engedi kipörgetni a motort és ami a legjobb, hogy ilyenkor nincs vitorlázó mód és start-stop sincs. Rámpán felüljárón is jó a fordulat.
Nektek nem lenne jobb az S? Próbáltátok?
Ma már annyira eco minden, hogy a sima D észtelen, míg a sport mód lett a normál mód kb.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Bő 1 hónap és 2800km tapasztalataim az 1.5 eTSI DSG 2021-es Oktávval.
Pro:
- A motorból soha semmit nem hallok, 150nél sem. Nagyon csendes, nagyon kifinomult. 6.2 a nagy átlag fogyasztásom, ami kb 60-40 pálya-város. A dinamika-nyomaték pont elég.
- Dynamic csomag, 1.5cm gyári ültetés, 225/45r18 gumik, nagyon szépen fekszik az úton, pályán istenkirály! A futómű soha nem koppan, nagyon csendes, jól.dolgozik. A kormányzás is gyerekjáték, pont jó a szervó.
- Az összes támogató rendszer úgy dolgozik, ahogy a nagykönyvben meg van írva, sávtartó, távolságtartó, holttérfigyelő mind nagyon szuper, pontos.
- Infotaiment, virtual cocpit, tökéletes. Ettől féltem a legjobban, de egyszer sem fagyott le, villámgyors és kellemes a használata, a virtuál cocpit is tűéles és tűző napban is tökéletesen látni. Jól támogat folyamatosan.
- Ez a 7es DSG egy álom, olyan szintén ügyesen, gyorsan és kifinomultan vált, hogy szinte várom a váltási pontokat. Városban sem zavarodik össze.
- A helykínálat, csomagtér, simply clever megoldások (esernyő az ajtóban), ülés pozíció...stb mind pazar!Kontra:
- A kerékzaj és a szélzaj is nagyon hangos, pláne ha nem sima úton közlekedek, hanem ilyen érdes úton ott nagyon idegesítően nagy zajt kelt. Gondolkodok utólagos kerékdob szigetelésen. Ezzel van valakinek tapasztalat?
- Valami mindig zörög a beltérben, vagy az ajtónál, vagy a közép konzolnál, vagy a hátsó ülésnél. Szerencsére csak akkor, amikor egyenletlen úton megyek. Ezt elengedtem, már nem keresem a zaj forrását.
- A gyári hifi vicc, de tényleg a 20éves Seat Leonomban 100szor jobban, élvezetesebben szólt a zene. Beállítani sem lehet, érződik, hogy ezer ftos hangszórókkal pakolták tele. Jó amikor a nagy kerékzaj és szélzaj mellett hallgatod a szarul szóló zenét...
- Vitorlázó mód, kéthengeres üzemmód, start-stop és sima D mód egy agyrém, ez így egyben igazi gépgyilkos. Gyűlölöm, de szerencsére sport módban (ami igazából a normál mód, a mai autóknál), nem csinálja a vitorlázást és a start stoppot is kilövi, ha lejár a gari, akkor meg a 2 hengeres módot írtatom majd ki belőle.Alapvetően szeretem, jövőhéten kap egy polírt és kerámiát, a lápmákat pedig már lefóliáztam. Kicsit azért bennem van, hogy nem tudom mennyire lessz tartós-hosszú életű a motor-váltó, de igyekszem kímélni, rendszeresen szervizelni. Ami a vágyam volt az a 2.0tsi 190le dsg, de olyan ritka mint a fehér holló szar.
-
tibbike01
őstag
válasz vlevi #207495 üzenetére
Igen, a start-stop mindenki kedvence ráadásul hideg motornál is csinálja. Ettől nagyobb agyrém az, amikor elveszed a gázt és már akkor leállítja a motort (vitorlázik), elgurulsz álló motorral a piros lámpáig és amikor megáll az autó beindítja a motort (mert hát ugye a start-stoppot kikapcsoltad előtte).
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Semmit nem lehet érezni a 2 hengeres módból, de ha a pillanatnyi fogyasztást mutatja műszerfal, akkor kírja, hogy 2 heng. üzemmód, ha épp abban működik. Meg leesik 3 liter körülre a fogyasztás. Ha jól tudom Mágus is megmondta, hogy hosszútávon nem tesz jót, ha csak 2 henger megy a 4 ből, de lehet csak túlparázom.
rasotamas: Octvaia 4. Milyen deaktiváló gomb? A start-stoppot ki tudom kapcsolni, minden induláskor.
Blzemotion az nem egyenlő ACT (active cilynder timing). Nem?
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz rasotamas #207509 üzenetére
...ha gombbal lehetne kikapcsolni, de csak az infotaiment menüjéből lehet kikapcsolni. Szóval ez nem opció.
focvis: köszi! Igen alapvetően tetszik, meg hát tökéletes autó nem létezik, ha pl Arteont vettem volna, akkor is lenne pár kontra.
Mágus: neked az Oktávban nem zörög valami a hátsó ajtó kárpitjában? Az asszony panaszkodik, amikor hátul ül a gyerekkel
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Keret nélküli rendszámtábla tartók közül melyik az ajánlott? Nem szeretnén elhagyni, de legyen mutatós (láthatatlan)
-
tibbike01
őstag
válasz grizlisandor #207640 üzenetére
Köszi, én a Plexiclick-et néztem ki, ez valami új német cucc, amit mindenhol dicsérnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen