Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #35015 üzenetére
természetesen egy rángató váltós 100e-et mutatót nem vennék meg nyilván az egész csomag egyben számít. de ha helyből 3-500-at mutat a motorvezérlő, akkor köszönöm inkább nem, fiatalítani szeretnék mind években, mind km-ben...
arra hogy a motorvezérlő is mókolható konkrét gyakorlati infód is van, vagy csak sejted? mert én eddig annyit tudtam róla összeszedni, hogy nem igazán piszkálható. ha pedig a motorvezérlőt kicserélik, akkor többé nem számol, megakad, hiába illesztik szabályosan a motorhoz. és eddig valóban csak olyan autókat láttam ahol a műszerfalhoz képest 1-200e-el többet mutatott az ECU. azt olvastam még róla, hogy mivel az autó sebességéből számolja az ECU a megtett távot, ezért van egy 5% körüli hibája, de a nagyságrend akkor is látszik
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #35018 üzenetére
ennek nagyon nem örülök, eddig azt hittem tényleg nem lehet piszkálni... no mindegy, kutatok tovább és reménykedek ha a vw-nél visszakövethető szervízkönyves a kocsi + az ECU is hasonlót mutat, akkor azzal már legalább a fostenger nagyját ki tudom zárni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #35121 üzenetére
Köszi. Milyen kábel kell a kiolvasáshoz, szervizben ki tudják olvasni?
sonar:
Ha két heteket áll az autó lemerülhet az akksi ha nem mai darab. Ha ilyen ritkán van használva az autó nem csoda hogy lemerül. Egyébként hány éves akku van benne? Egy multiméterrel meg lehet nézni a nyugalmi fogyasztást, illetve egy töltést is lehet ellenőrizni. Ha 5 perc töltés után beindult az autó az inkább azt jelzi hogy nincs rossz állapotban, csak lemerült. Vagy nézd még meg a sarukat, hátha laza valamelyik, vagy csak koszos.
[ Szerkesztve ]
-
-
Morris
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #35183 üzenetére
Szétszedtem, a LED-et kimértem, jó benne, kicsit megtisztítottam az érintkezőket. Visszarakásnál még egyszer-egyszer fel is villant, de maradt az állapot sajnos. Vagy a kapcsolón belül, vagy a csatlakozó kábelnél van valami kontakthiba. Jobban szét kell szedni. Érdekességképpen lefotóztam, mert egy kicsit ratyibb megoldásra számítottam, mint világítás kapcsoló. Akit esetleg érdekel, foscsi mobilos képek: 1 2 3 4 5 6
Ejj, idén itt is műszaki. Mondjuk, csak decemberben.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #35227 üzenetére
Igen, azt én is néztem, hogy ezek a ledek - bár egyszerre világítanak mégis - külön kapják a naftát. Majd megnézem, csak nem volt kedvem kivonulni műszerrel a kocsihoz.
Majd szétkapom a kapcsolót valamikor, szerintem is az a ludas.
Köszi....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #35395 üzenetére
Arról is van szó. Csak éppen két különböző olaj.
Az egyik a Valvoline SynPower 5W-40, a másik a Valvoline MaxLife Synthetic 5W-40.
Megnézegettem a két olaj adatlapját és a maxlife üzemi hőmérsékleten (ezek szerint) vastagabb egy kicsivel.
Eddig a Synpowert használtam, de 1 év alatt csipegette kicsit. Persze csak annyira, hogy olajcserénél nem ment bele a teljes 4 liter és így az 1 év elteltével a fennmaradt olajat is bele tudtam tölteni.
Ezért is váltanék maxlife-ra. Amúgy is 100e fölött vagyok már. -
Morris
veterán
válasz Mágus2 #35410 üzenetére
Nyilván ennek is nagyon örülök, de a korábbi 10W40-esből nem fogyott semmi. Azért is mennék a kettő közé kicsit. hátha! Arról nem is beszélve, hogy kifejezetten a 100e fölötti vasaknak van fejlesztve
Gyárilag 1000km-en nálam megengedett az 1 liter. Na ez nincs szerencsére. -
latyak17
tag
válasz Mágus2 #35421 üzenetére
A komfort már az állízható futómű beszerelésekor egyenlő lett a nullával, így hogy ha ez lesz rátéve mínuszba fog átkúszni főleg egy 195/50 15 ös gumival..
meg a magyar utakon a fa**om sportosodik, nem akarok havonta toronycsapágyakat cserélni..) de ausztria, nah az mááástészta ...
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #35446 üzenetére
tudom hogy nem váltó méret a kérdés nem is ez volt, váltó is ugyan az a rallye syncron mint a g60 syncron, emlékeim szerint de ki kéne etka-zni.
viszont egy 1,3-nak pl meg egy 1,8-nak teljesen más a váltótáttétele, GT fel fele a futómű is más.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
JHONNY 79
aktív tag
-
-
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #35535 üzenetére
szidom és átváltok rá... ennyi, nem szeretem de ez van
(#35507) bitpork
huhh, szép számok, biztos vagy benne hogy nem lehúznak? tudom hogy vag márkaszervízben pl a mezei 5w40 castrol-ért ~9e/litert kérnek - a teszkóban is ~4e, normális forrásból meg ~3. fenti árszínvonalon persze hogy 80 meg 150e a másik is... neten nézelődve csupa 100$-170 font közötti számokat találok a hivatalos márkaszervizes/maszekos multitronic olajcserére. itt nyilván nem szedik darabokra, de valszeg nem is kell, a belső szűrő a fatális hibákból adódó leszakadó szemetek ellen lehet, az olaj minőségéért tuti a külső felel amit lehet cserélni simán. az alapos cserére pedig ott van a VAS 5162 néven emlegetett szett. de majd nézelődök kicsit az etka-ban, meg lehet megkérdezek 1-2 márkaszervízt is, hogy ők mit mennyiért csinálnának rajta... ráérek, nem rohanok, úgysem találtam még megvételre érdemes példányt
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #35527 üzenetére
nem ertem miert kell ebbol azt lehozni h a dizel a szegeny prolik autoja, ezt szerintem sehol sem irtam, de ha igen akkor kerlek mutasd meg.
A dizel, szerintem, arra valo, h aki evens szinten sokat megy az tudjon fogni a fogyasztason, illetve amit te is irtal ha a csaladdal le akar cuccolni az adriara akkor ne kelljen a koltoztetoket hivni.
Erre tenyleg tokeletes, masodik kocsinak en is azt fogok nezni raadasul valoszinuleg szivot is (kerdes h meddig marad az...), es nem kettes golfot, nem tudom h ez megint honnan jott elo szoval se emlitettem.Sport auto mainapig a benzin... Elmerogyantaknal a szivo benzin.... Ez teny, ez amestersegesen generalt dizel imadat szinte csak magyar betegseg, kornyezo orszagokba se jott ki ennyire...
Magyar venne dizel ferrarit a nyakamat ra...."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
RohamDroid
aktív tag
válasz Mágus2 #35589 üzenetére
ÓÓ a kilométerek csak úgy mennek bele. A benzin meg csak megy ki.
Kicseréltem édesapámmal a láncot, meg minden szükséges szűrőt stb. Lánc csere után olyan "hangja" lett mintha hibrid lenne az előzőhöz képest.. És a fogyasztás is csökkent, valszeg a gyújtás eléggé csúszkált mert sokat fulladt a kocsi gázadásra. A láncból akár 2 pár szemet is kiszedhettem volna annyira megvolt nyúlva. A motor szétszedése közben, találtam még egy hibát, mégpedig azt hogy, a vákuum cső is lukas volt és kb kezdett elporladni.
Most termosztát csere jön még, első fékpofa csere, és hátsó kerékcsapágy csere. Állandóan ömlik bele a benzin és akadozik ugyanis alig melegszik fel a motor. Éppen ezért nem nagyon hajtom neki.
Na de beszéljenek a képek hogy milyen lett a kis skodri a "felújítás után".
A kikerült vízpumpa amit állítólag 5 ezer km-el ezelött cseréltek a márkaszervízben :
Érdemes a szilentet megnézni rajta[ Szerkesztve ]
Üdv.: Csaba
-
RohamDroid
aktív tag
válasz Mágus2 #35594 üzenetére
Már javítottam a linkeket ha arra gondolsz. xD Vagy ha a motor hangra akkor tényleg hallgat. Főleg a szilent.
De most hogy kicseréltem azt a szilentet, kiderült hogy az alsó is el van szakadva szóval azt is cserélhetem.
Szegény kocsinak kiderült hogy nem volt gazdija De most már jó gazdája van.[ Szerkesztve ]
Üdv.: Csaba
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen