- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #147866 üzenetére
Én áramerősséget nem mértem még sose.
Elől 14V hátul az akksin 13,8V-ot mértem én is. Az teljesen jó.
Ha merül az Akkud, akkor csere. Varta Silver Dynamycot vettem mert az Exide Premium új kora óta merült.
Persze nekem szar, sokat városozok de érdekes a Varta nem merül...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #147866 üzenetére
Attól függ mennyire van lemerülve. Minél jobban le van merülve az akksi, annál nagyobb árammal tölt + mindent a generátor lát el árammal. 9A teljesen OK.
180A a max terhelhetőség, csak kis ideig viseli el a rendszer. 120-160 amperral szoktak vasat vágni.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #147876 üzenetére
Hát figyi, nekem az Exide volt ugyan ilyen. Lehet akkor az akku szar... vagy nem tudom.
Arra nézz rá hogy az autó elteszi e magát alvó üzemmódba (attól függetlenül hogy mértél ,és kicsi a nyugalmi áramfelvétel) még nem biztos hogy elmegy alvóba. Nagyon sokaknál ez szokott a baj lenni.
Generátornak tuti semmi baja.Neked elől van bikázási pont?
Hideg indítás után fogd meg, ha langyosnál melegebb akkor az a kábel cserés.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
#89874944
törölt tag
válasz #89874944 #147892 üzenetére
mindezt úgy, hogy tegnap vagy 15 órát töltőre raktam, 13,1 Volton állt az akksi, befele menete 14,4 Volton töltötte a generátor. Aztán délutánra már megint ez van...
(szerkesztési limit nem értem miért járt le 7 perc alatt... régen mintha 15 lett volna...)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
válasz #89874944 #147897 üzenetére
Ebben a hidegben az akksi sokkal jobban igénybe van véve. Amondó vagyok próbáld mi h nem 15, hanem mondjuk 30 km-t mész és úgy rakod le. Szerintem nincs ideje rendesen visszatölteni. Amikor sokat megyek rövid távot akkor szokott nekem is lenni lassabb tekerés. Mondjuk ebben már lehet a generátor kopása is benne van esetemben.
(#147896) Tannen: a pontos hibatároló tartalom nélkül ez lehet egr, dpf vagy bármi.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Reggie0
félisten
válasz #89874944 #147866 üzenetére
Szerintem vidd el az akksidat egy terhelovillas meresre. A leirtak alapjan kb. halott megnott a belso ellenallasa. Esetleg annyit megtehetsz, ha sok idod van, hogy kiveszed a kocsibol, 11V-ra lemerited egy-ket izzo segitsegevel, majd utana labortaprol feltoltod 2A-rel 13.8V-ig (ha meg tobb idod van 1A-rel). Ezzel valamennyire tudod regeneralni. A nagyaramu tultes hatranya, hogy a toltes melysege joval kisebb es a passzivalodott feluletek nem regeneralodnak a cellakban. Egy ilyen regeneralast minden veletlen tulmerites utan, rovid idon belul erdemes megcsinalni. Ha tul sokat varsz, akkor a passzivalodott feluleteken a szulfatok kristalyszerkezete megvaltozik es tobbet nem lehet visszahozni.
[ Szerkesztve ]
-
HookR
addikt
válasz #89874944 #147893 üzenetére
"(szerkesztési limit nem értem miért járt le 7 perc alatt... régen mintha 15 lett volna...)"
5 percnél csak a rámutató link tűnik el. Ha ezalatt már szerkesztetted a hsz.-t, akkor vissza tudsz menni a böngészőben, akár többször is. A szerkesztési idő csak 15 percnél jár le.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148504 üzenetére
Ha üzemmelegen csinálta, az nem jó jel. Ebből nem lehet megmondani, hogy tutira hengerfejes lenne, de gyanús. Üzemmelegen kellett megnézni a csöveket, ha olyanok,mint a beton, akkor hengerfejes, ha nincs nagy nyomás, akkor csak valahol még levegő van a rendszerben, de ez azt is jelentené, hogy elfolyt valahol a víz, emberünk meg gyorsan feltöltötte.
Tiszta volt a tartály és a hűtőfolyadék?
Láttam már olyat is, hogy elkezdett folyni a vízpumpa, gyorsan eladták, nehogy cserélni kelljen azt az autó árához képes filléres alkatrészt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148509 üzenetére
TDI-t télen veszünk, lehetőleg fagyban... hideg motorral. A mostanint a Tátrában vettem. -12 fokban én indítottam reggel. Előtte le kellett takarítanom, mert be volt havazva a kereskedés udvarán. Pöcc-röff után már tudtam, hogy elhozom, csak a menyiért volt kérdés.
Modta a tulaj, hogy egy hete áll és mellé készítette a külső akkut, ha bikázni kellene.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz #89874944 #148132 üzenetére
nah, asszem megvan mi szívja az akksit.
K-box MMI antenna erősítő
De ez is akkora g*ci, hogy nem mindig szívja, csak ha épp kedve van. Ha rájön, akkor 70-500mA között másodpercenként ugrál a nyugalmi áramfelvétel. Lehúztam majdnem minden biztit, egyből leesett 30-40 mA-re. Utána visszadugtam mindent, és nem nőtt meg, maradt a 30-40. Na ezért kurvanehéz volt megtalálni... másnap ugyanúgy szívta... úgyhogy remek játék volt most viszont megnéztem vagy ötször, ez lesz az.Lehet ezeket javítani? Beázhatott? Gondolom semmiképp sem normális ez az áramfelvétele bezárt kocsinál, kikapcsolt mmi-vel meg kikapcsolt rádióval.
L1ZRRR: 2.4 vagy 2.8 manuál belefér a másfél milkába azért.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148722 üzenetére
Szerinted? Mikorra visszajutnak a reszelékek a szűrőbe, addigra leáll a motor, mert betapadnak a befecskendezők.
Na ez leállt, de az okos tulaj még indítózott sokáig, hogy tényleg mindenhol legyen reszelék. Eddig nem én servizeltem ezt az autót, annyit mondott a tulaj, hogy 4000km-vel ezelőtt volt összes szűrő, olaj, vezérlés. És most hogy megállt a szerelője benyögte, hogy lógott az üzemanyag pumpa tengelye, miután levette a szíjat, szóval várható volt... De miért nem hívta fel akkor, hogy kell egy pumpa, mert ez haldoklik?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148724 üzenetére
Kérdezte a srác, hogy mennyi lesz a munka..., erre nem lehet válaszolni, mert attól függ mennyire lesz minden tele reszelékkel. A tankot is le kell venni és lehet hogy nem is menthető. Minden fő alkatrészből gyári újat vett, szóval már most eltapsolt vagy 3000 eurót, emiatt nagy felelősség, hogy sehol ne maradjon fémreszelék. A hátsó traktust megpróbálom átmosni, de ha nem fog sikerülni, akkor csövek és a tank is cserés. Akkor derül ki, ha szétbontom. Elől nem aggódok, mert minden új lesz, csövek magas és alacsony nyomású csövek, rail, befecsik, mind a három üzemanyagpumpa...
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148729 üzenetére
Ott van, a középsőt hagyták ki, de a tankban lévő nagyobb nyomáson dolgozik és mivel quattro, a tankban kettő van, egyik csak a tank egyik oldalából tolja a másikba.
Hajas Mao Ez milyen szerelő? Nem tud vele mit kezdeni??? Pdig ez egy szög egyszerű autó. Mi lenne, ha egy TSI-t vinnének hozzá? Megsúgom, a képen látható valamelyik tömítés miatt csinálja(13,11 vagy 10, esetleg 8). Alapjáraton fújd meg féktisztítóval a központi injektor talpánál, ha változik az alapjárat, megtaláltad a hibás tömítést. Hideg motornál csináld, különben fel fogod gyújtani a vasat. Poroltó legyen a közelben. Vagy csak szimplán cserélj szerelőt.
[ Szerkesztve ]
-
-
havri1
félisten
válasz #89874944 #148844 üzenetére
Valóban fröcsköl, de nem megoldhatatlan. Én ilyen helyeken ha hegeszteni kellett, vizes törölközöt tekertem köré mindenhova, elzárva a cunder' útját. Ha ívet fog egyből, nem dzsuvás a felület, nem fog annyira varacskolni. Akkor gáz, ha sok a szennyeződés a felületen, és nem kap normális ívet. Viszont hegesztésnél az elektromos körre figyelni, ha lehet, az akkumulátort szakítsátok meg, mert ha az ív a kábelkötegen megy (test), annyi, illetve az elektromos berendezéseknek sem tesz jót.
Itt a csavarfejre csak 2 pötty kellene, bár ha nagyon be van állva, lehet letépi a fejet.[ Szerkesztve ]
havri
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148852 üzenetére
Az XZN gondolom megfordult benne, vagy belehegeszted vagy lefúrod, ha olyan kemény, ahogy írod, akkor inkább hegeszteni.
Vagy veszel egy ilyet:[link] Ebben fogak vannak, amik beleharapnak a gömbölyű csavarfejbe kívülről... van ebay-en is.
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs