Hirdetés
-
Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
ma Fekete színben már megtalálható a Honor friss aktivitáskövetője a nagy elektronikai áruházakban.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
gp A lengyelek karatézó vezére lesz a franchise nyolcadik részének legújabb DLC karaktere.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #212522 üzenetére
Városi futkozásnál egyáltalán nem gáz ez a 300 km, főleg egyre hidegebb az idő. Más kocsi kell akkor.
-
Asbee
veterán
válasz dellfanboy #212671 üzenetére
Teljesen felesleges azonnal új dpf-et rakni. Az utángyártott meg univerzális semmit nem ér, a gyári horror ár. Elkell küldeni Győrbe, ott látják érdemes-e tisztítani, ha nem, akkor felújítják ami hozza a gyári minőséget.
-
Asbee
veterán
válasz Szabo Janos #212752 üzenetére
A nem ír semmit az nem diagnosztika. Az hibakód olvasás. Az lehet hogy nem ír semmit.
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #213436 üzenetére
Az már borzalmas sebesség.
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #213441 üzenetére
Többfele is kevesebb. Mintha ezen múlna.
-
Asbee
veterán
válasz BigBlackDog #213625 üzenetére
Ilyesmik igen, de nem feltétlen a váltó. Már csak a start stopra is ráteszik kb hogy bluemotion. Nekem a bluemotion golf 7 6-os dsg nem olyan hosszú az utolsó fokozat. 160-nál picivel 3000 felett forog. De nem is bánom.
-
Asbee
veterán
Pár napja elkezdett fura lenni a dsg, néha picit rántott, a kúszás is darabos volt, fékezésnél felesleges 2 vissza váltás majd azonnal fel meg ilyenek. Na hajnalban már nehezebben tekert indításnál a kocsi, műszerfal fény villogással. Akksi csere és a váltó is megjavult. Tényleg ennyit számít egy gyengélkedő akksi dsgnél.
-
Asbee
veterán
válasz F-ECT$ #213809 üzenetére
Nekem a jobb hátsó csinálta ezt, hogy megakadt félúton, a nagy fagyban. Nem erőltettem, csak szilikonnal fújkáltam meg, attól jó lett, aztán majd pucolás zsírozás valamikor. De más hang gond nem volt. Ugye hátsó ajtóknál típushiba hogy hangszóróknál ázik, nálam is kicsit jelen van a jelenség, belül lehet emiatt is kicsit párásodik fagy.
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #213863 üzenetére
Ne csodálkozz gyakran regenerál .
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #214031 üzenetére
2.0 cr ugyanez. Rendben van ez így.
-
Asbee
veterán
válasz ArthurShelby #214241 üzenetére
Azért ez közel sem rengeteg km és hosszú utak gondolom.
-
Asbee
veterán
Utángyártott kettőstömegűvel mik a tapasztalatok? Luk 157k, Sachs 187k, gyári 440k Sok rosszat hallani.
-
Asbee
veterán
válasz Corsa02 #214475 üzenetére
Én ezzel az euro5 ös crbc-vel nagyon megvagyok elégedve. Jól eltalálták, vagy gondos gazdája volt. Így 265 ezerrel, nincs olajfogyasztás vagy hígulás, vagy olyan minimális nem észrevehető. Pedig mostanában sok a város meg 10-15km falusi táv , csak 1-1 hosszabb út volt jól meghatjva. Sok várossal , falu úttal is elmegy majdnem 500kmert 2 regen között. Semmi chip optimalizálás stb. Egy kettőstömegű már nem árt neki, de jól bírta dsg mellett. Nézegetem gondolkodom egy újabb b8 passaton, de hallani gondokat ahogy te is írod.
Másfél éves céges Karoq napi 150kmert megy, zabálja az olajat. Igaz 30 ezres periódus. Állandóan vissza van hordva, de még határ alatt van pont, nem csinálnak vele semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
-
-
Asbee
veterán
válasz =WiNTeR= #214760 üzenetére
Ezeken már más az EGR. Sokkal jobban is bírja. Nekem 262k km, gyári egr , sosem volt piszkálva, semmi baja. (Golf 7 szintén). Ráadásul nem is kis munka ezekről leszedni, dpf-et sem. Ne piszkáld menj vele nyugodtan. Max egy dpf hamutartalmat nézzel valakivel.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz rasotamas #214813 üzenetére
Filteren nincs hamis olaj. Miért enné 170-nél? Az még semmi km. Ha enné akkor sem az olaj miatt. 5w-30 ami még opció, de ha bevált felesleges cserélned. Melegen ugyanaz, esetleg a 0w kicsit jobban elvékonyodik ha nagyon sokáig húzod a cserét. Esetleg Shellben megveheted ugyanazt az olajat picit olcsóbban.
-
Asbee
veterán
válasz Motion_Blur #214941 üzenetére
Amíg nem kezd egy kis hangja lenni én nem bántanám. Sajnos sok vw manuál váltónak gyenge pontja.
-
Asbee
veterán
válasz molnarpeter #214988 üzenetére
Ez már EA211, 5w-40 felejtős, főleg tapasztalatok alapján.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Pfiucska #215107 üzenetére
1000 re emeli az alapjáratot mikor regenerál. De azt tök hidegen nem fogja elkezdeni. Hidegebb időben ha kieg. fűtés bevan kapcsolva , akkor is egy ideig megemeli indítás után. Egy helyben ha nem muszáj ne hagyd vagy utána pályán hajtsd meg. Olaj felhígulás miatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motoros topic
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Politika
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Windows 10
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs