Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
gp A lengyelek karatézó vezére lesz a franchise nyolcadik részének legújabb DLC karaktere.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
válasz Chalez #184809 üzenetére
Olajfogyasztás egy kényes pontja a motornak, amúgy megbízható. Nem egy sportautó az biztos. Rohadást jól megnézni. Sárvédő ívek, küszöb. Küszöb eltömődik egy idő után, ha nincsen pucolgatva elkezd rohadni. Sárvédő ív is főleg elöl, a hangszigetelő szivacs miatt.Érdemes melegen alapjáratot nézni, mennyire ugrál ingadozik .Főleg klíma nélkül.. Klímakopmresszor tud halni, fűtés hűtés állítómotorok hajlamosak kattogni. Ajtó átvezetésekben kábelek előbb utóbb megtörnek szakadnak. Kis hütőventillátor is haldoklós. Ha azért vigyáztak rá, foglalkoztak vele, nagy meglepetés nem ér vele.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Chalez #184815 üzenetére
Olajfogyasztást nem nagyon tudod kiszűrni, kb az eladó becsületességén múlik. Esetleg milyen olajat használtak benne ha tudni, abból lehet következtetni. Amúgy egy egyszerű motor. Rohadást szem, kéz. Kis enyhe rángatózás, nagyon picike alapjárat mozgás normális ennél a motornál, de ha fulladozik, ugrál akkor valami nem ok. Ha bármi fura hangja van a kompresszornak, akkor esélyes haldoklik. Ha klímára kopogás kattogás van műszerfal, kesztyűtartó felől, akkor valamelyik állítómotor nem jó. Nem tragédia, hűt fűt attól még rendesen, cseréje sem vészes. Ajtók rendes zárjanak, nyiljanak, hangszorók szóljanak. Digitklímánál bekapcs low-ra és kis idő után el kell indulnia kis ventinek. Tetőkárpit hajlamos még leválni, elengedni. Ha megnyomkodod az ujjaddal, főleg első felső világításnál széleknél és benyomódva marad egy ideig, nem ugrik vissza azonnal, viseletes a szivacs alatta, számolni kell egy újra húzással hosszabb távon. Szerintem ezeken a típusokon nagyon jól látni, volt-e gazdája, mennyire leharcolt a beltér, stb. Kopott gombok, kapcsolok az mindennapos sajnos, de olcsón lehet cserélgetni aliról. Nekem jetta van ezzel a motorral. Ha nem folyamatos tempós (170-180-190) pályázásra kell, vagy folyton agyon forgatni akkor egy jó megbízható motor. Nem kell a gatyád rákölteni a kocsira. Persze azért bele lehet szaladni komolyabb kiadásokba mint sok más típusnál.
-
Asbee
veterán
Sziasztok, Hella gyújtótrafóról mi a véleményetek? (1,6 bse) Fele annyiba lenne mint Beru, Bosch.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz shark300 #186344 üzenetére
Engem a szívosor tömítés viccelt meg így szintén. Alapjárat egyre jobban kezdett elmenni, ugrált, rángatózott, égéskimaradás. Jött a check engine, esp világított, tele hibákkal. Már kompressziót mértünk, jó volt. Meglett fújkálva és azonnal meglett a tömítetlenség. Mellé egy folytószelep tisztítás + tanítás, azóta nagyon nagyon picike 1-1 kis rángás van csak klíma nélkül, de ezek ilyenek. Szerintem motortartó bakok cseréjével ezt sem érezném. BSE-ben nincs EGR.
-
Asbee
veterán
Valakinek van infója, vagy utána tudna nézni, 5 seb. manual, FVH kodú váltóba, melyik gyári vw olaj kell? Lehalt az elsam, neten meg semmit nem találok. Köszi előre is.
-
Asbee
veterán
válasz macilaci78 #187007 üzenetére
Ezek ennyit bírnak
-
Asbee
veterán
válasz macilaci78 #187009 üzenetére
Nem. Az ilyen emelt fényűek lényegesen kevesebbet bírnak, mint a simák. De ezt fel is tüntetik a gyártók.
-
Asbee
veterán
válasz molnarpeter #187216 üzenetére
Hidd el én is, csak estig nem tudom és rendelni kellene ma. Aztán nem találok semmi biztos infót
-
Asbee
veterán
válasz molnarpeter #187220 üzenetére
Úgy néz 2 db van, G62 a motor oldalánál és G83 lent a hűtőradiátornál. Mindkettőbe ugyanaz a 2 pin-es kell. Az automatánál van 4 pin-es.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Doki16 #188926 üzenetére
Nekem a sima alap 5 sebességes manuálba belement a castrol hiperszuper, mert ugye az a mondás meg hiszi mindenki azt, a castrol a partner és természetesen ugyanaz a castrol megy gyárilag a vw-be mint amit a boltban megveszel... Aztán akadozós volt, főleg hidegben, nagy melegben is, hátramenetet 1-est sokszor másodikra vette jól. Aztán olvastam itt, hogy csak gyári. Ég és föld volt. És az a poén 800 ft-al volt drágább literje a gyárinak. Igaz cimbinél a márkakerben, de neten utánanézve sem lett volna sokkal sokkal drágább.
-
Asbee
veterán
Az “elnyűhetetlen” 1.6 bse. Ennyit számít ennél a motornál a rendes olaj és az időben olajcsere. Kifejezetten városi használatnál. Vásárlától 2,5 évig nem volt vészes az olajfogyi, voltak hosszabb utak is, majd nemrég egy 700km -es pályázás alatt majdnem másfél liter olajat bekajált. Így nem maradt más mint egy generál.
Olajlehúzók, 2mm hézag, elkopva, tök lágy. Dugattyúk is kopottabbak mint a megengedett. Szerencsére hengerfalon látszik a gyári hónolás végig, méretre is jó.[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Motion_Blur #191675 üzenetére
145-el vettem. Gariidő alatt ilyen 20 körül volt csere, passz milyen olajjal. Én amikor vettem akkor Már total classic 10w-40 volt a csomitartóban..... Mondjuk akkor még nem is tudtam erről a problémáról. Most van benne 175 ezer én olyan 6-7 ezrenként cseréltem, 5w-40. Sok a városi futkozás is sajnos. Nem is volt vele eddig különösebb gondom, gondolom a sok város miatt is most jutott el arra a pontra elkezdte zabálni az olajat, ráadásul magasabb fordulaton füstölt is már. Kapott egy generált, jövő héten összerakás, 5w-30 normális olaj, aztán reméljük még kiszolgál 2-3 évet.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz lsebestyen #191677 üzenetére
Igen az is lesz. Ellenörízve volt, elvileg nem kéne, de úgy voltam vele legyen, nem extrém összeg. Hengerfej felújítás, új szelepek, vezetők, tőkék, himbák , szelepszár szimering. Dugattyúk, csapágyak, csavarok, tőmítések. Már megvan minden csak össze kell rakni.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Motion_Blur #191679 üzenetére
Te gondos gazdája vagy, biztos nagyon sokáig még semmi gond nem lesz
-
Asbee
veterán
válasz lsebestyen #191680 üzenetére
Elvileg nem nagyon kéne ezután eszegetnie, de majd meglátjuk. Ha pár deci fogy 10k alatt az még nem fog zavarni.
-
Asbee
veterán
válasz lsebestyen #191683 üzenetére
Egy bő 500 km-t belepakoltam szépen finoman. Ég és föld. Nincs hideg indítás után a benzinszag, kisimult az alapjárat teljesen, nincs semmi rángás remegés, szinte nem is érezni jár a motor, majdnem ráindítottam 2x is. elindulni is könnyebb vele sokkal. Olajfogyi egyelőre semmi, pedig 5w-30 ment bele. Igaz még bejáratás. Fogyi is jobb kicsit. Nem bánom egy percig sem megcsináltattam.
-
-
Asbee
veterán
válasz iceQ! #192632 üzenetére
Nálam jettán ködlámpa a nappali menet 50% os fényerővel. Kézifék kiengedésre kapcsol , tompítottra , helyzetre lekapcsol. Ha nagyon kukacoskodnának nem szabályos, mert ugye külön kéne lennie , de sosem volt vele gondom. Még coming home , leaving home van bekapcsolva, meg a ködlámpás kanyarodás követős fény. Igaz ezekhez kapott egy fullos központi hálozati vezérlőt passat cc ből. Neked esélyes tudja ezeket alapból. Ezért szeretem ezt a szériát, egész jól lehet extrázni őket. Ha valami hardcore full golf 7 belső is mehet.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #192709 üzenetére
Itt rendes géppel+ átmosásról van szó. Nagyon nem ugyanaz a kettő. Egy sima leengedés feltöltéssel nem lehet összehasonlítani.
-
Asbee
veterán
-
Asbee
veterán
válasz cross56 #193248 üzenetére
Jetta 1,6 bse , 2 hónapja motorgenerál. Nekem 600 km intenzív pályázással megevett 1 litert és füstölt is. Ez egy faék egyszerű motor de kényes az olajra és olajcserére. Dugattyúgyűrűk elkopnak, letapadnak. De ha már szétvan kapva érdemes kicseréltetni mindent amit kell. Nálam, új szelepek, szelepvezetők, himbák, tőkék, szelepszár szimering. Síkolás, szelep becsiszolás. Új dugattyúk, meg minden tömítés csavar csere volt. Azóta 5w-30 , 0 olajfogyasztás 4000 km alatt, amiben pálya is volt bőven. Erősebb, dinamikusabb lett, nem remeg, rángat, nincs benzinszaga. Jó barátom a szerelő, 330k lett a vége. Sajna amúgy 600-700k máshol…. Van aki csak gyűrűket, szelepszárszimeringet cseréltet és azzal is oké lesz, minimális olajfogyival.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest