- Projektor topic
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ASUS ROG Ally
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- iPad topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #73215 üzenetére
vnt 15 van benne 2000 után jött a 1749V a Pd 116 lovasba.. ill egy ódit láttam amibe 17-es volt de az kintről jött és 2000-es volt de még sima tdi.. eddig az összes afn be vnt 15 volt amit láttam és nem babráltak de ezek szerint ha megdöglik akkor mehet a helyére a 1749V vagy a 1746
-
Nem3sys
tag
válasz Mágus2 #73233 üzenetére
Szerezni kell egy PD nyomó csövét ami már gyors bilincses. Bontóban 5ért dobálják. Havernak nem rég cseréltünk az A4-n vnt15-t 1749VA-ra. De közdarabot is lehet csináltatni a gyorscsatira pl. Árulnak is sok helyen és akkor a gyári gumi csövet rá lehet húzni.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
varsam
őstag
válasz Mágus2 #73248 üzenetére
De igen, jövő héten viszem olajcserére és stb.. akkor csak ennyi? Az megnyugtató
11400km van benne az előző csere óta és majdnem pont egy év telt el.Még vissza tudtam pattintani a törlőt, és mozog is rendesen. De akkor is meghajlott az alsó rész plusz letört egy kis műanyag.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #73297 üzenetére
Uram van annak értelme, hoigy a meleg oldalt ennyire emelitek?
Csak azért kérdezem, mert nekem 30 a meleg oldalt és most a nagy melegbensem volt hátrányom belőlle.Vr6 nál megértem, de te nem szoktál racsingolni és meglepődtem, hogy 50essel szemezel, ezért kérdem, hogy mivel lesz jobb, hétköznapi használat esetén?
Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #73333 üzenetére
Hm. Ez igaz, mindig elfelejtem, hogy te is tádéít használsz, ott a meleg oldal valóban indokolt, főleg ahol te laksz a dombok között.
Más jelentem Visegrád-Budapest 2x meg Isaszeg-Budapest egyszer➕kicsi város klíma a két odaúton.
A fogyim 5.6/100 nem akartam elhinni, rátankoltam kiszámoltam 5.7-re jött ki.Nagyon meg vagyok elégedve
Renault power
-
szőröscica
addikt
válasz Mágus2 #73369 üzenetére
Ha a 150 lovas turbós benzin épphogy elég, akkor egy 130 lovas dízel miért elég? (költői kérdés, szerintem normál közlekedésre mindkettő elegendő).
Értem én, hogy rugalmasság meg minden, de 0-100-at pl. jobban fut a benzines, és nagyobb előzésnél úgyis vissza kell kapcsolni, akkor pedig a benzines ismét lelépi a dízelt.
Az a baj, hogy kamiont nem érzetre előzünk, hanem teljesítménnyel.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #73372 üzenetére
Igazad lehet, tobb autot vezettel biztosan (mentem par Passattal en is, de huzamosabban csak 1.6 benzinnel), bar nem tudom elkepzelni azt az elethelyzetet, hogy normal fordulaton kozlekedve ne kelljen visszavaltani egy elozesnel (kiveve persze komolyabb gepek).
Viszont chipnel 180-190 LE-rol beszelunk, hogyha az nem eleg egy csaladot viszegetni ide-oda, valamint munkaba jarni, akkor en eddig alomvilagban eltem
"Mindig mondod, hogy jól megy, de én csak a nehezebb autókban vezettem, és nem győzött meg."
A tavolsag a hibas mert evi 1-2 alkalom, ha nem jo, maskor nem igazan lehet emiatt osszehozni mini talit a mi esetunkben..
Jol megy, jol megy, de az is igaz amit fentebb irtam rola
Aztan a Passat meg nem olyan sokkal nehezebb, szoval nem lehet kulon vilag a 2 auto.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #73353 üzenetére
most voltam egy "hosszabb" túrán vele, egyszer láttam normális országuti közlekedés után lámpánál sokat állva ahogy elindultam gáz nélkül meg az első gáz fröccsre egy pamacsot.
elötte kb 3km-t gurultam le "hegyről" 3.-4.-be motor fékkel utána szintén megállás semmi, itthon is hagytam hűlni picit szintén semmi,meg a lánc szól annyira amennyire.fogyira most hogy van légtömegmérő, de nincs lambdaszonda,úgy hogy haza felé nem a rakparton araszoltam, hanem a Budai "hegységen" keresztül jöttem 75km-re 5,5l-t kért be, oda fele a városba 1-esbe el-el rúgtam, haza fele meg hegynek fel azért túrtam 2-3-ba.
amugy ezért voltam Buda túlvégén:
(ezt meg csak zárójelbe hogy haza fele vérszemet kapott a szarfos 20VT, mert így még nem ment mint eddig, ha ilyen lenne mindig program se kéne, nagyon )
#73388: hát ha arra nem vágtak rá egy hátulját?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
válasz Mágus2 #73393 üzenetére
És a köztes időben mi lesz? Vegyél mán allroadot bakker, lehetne bandázni. Ágó is megbarátkozna vele tuti. Majd ha jöttök akkor elboronálom vele. Leitatjuk házipálesszel és aláíratjuk az elfogadó nyilatkozatot
(#73394) Morris: Nekem nincs garázs. Mégis él a Domi. Élt Gazsi és Lujzi is. Atdi még rosszabb motorhő szempontjából, de 4-5 km alatt bemelegszik. Minél újabb az ótó annál jobban szigetelt, és tovább tart míg kihűl.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #73398 üzenetére
jövö héten kész az új-gyári számlap is hozzá, elég pronos lesz remélem
a néha füstölést/görgő hangot/ hagyom a francba, amég kinem forják magukat, a láncot meg jövöre feszítővel szerintem.
most ez a csattanás van ami új, hát már a 16v-nél is logott a jobbos belső csuklóm, lehet a 210-20nm megadta neki a kegyelem döfést velem együtt
héten cserélek egy váltó olajat is, jövö héten meg ráveszem magam és kicserélem a jobbos kerék csapággyal együtt.annyi még hogy 150 felett jobb oldalról érezhető rázás van, de most már 120-tól éreztem.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #73405 üzenetére
hát ez nem finoman ráz, vagy is minél gyorsabban megyek annál jobban, meg talán egy jobb első elfékezés lehet...
gömbfejek elv jó, kormányösszekötök (jelzem a gyáriak) cserések már, zavar az a pici lógás ami van.
majd 1-2hét múlva kiderül, de remélem nem a difi kotlott meg ebben a váltóban is.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #73457 üzenetére
nem tíltott be egyszer se, igaz csak 3.-ba forgattam.
holnap megnézem mechanikus órával hogy mennyi az annyi meg hogy építi fel a nyomást...
remélem elkezd elfújni a dugókat, aztán olyan leszek mint az Ibizás srácáhh ne is mond 6000 alatt elkell váltani
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #73334 üzenetére
Függő leszel aztán nincs menekvés szaki
Soha nem kéne manuál autó.
Sőőőt már szinte néha kellemetlen is mert én mire jogsit szereztem már Automata volt a Sharan is meg a kis első szerelmem a Jó Csaj.
Jó CSaj volt a rendszáma a kis passzatkanak.
2002 Passat kombi de imádtam. Az 1.9 PD 130le egy álom motor. Még automatával is szanaszét sergetgettem a gumikat, azok meg csikorogva jelezték jókedvüket.Szóval én elsőre levizsgáztam 31 vezetett órával manual valtóval ... ennek lassan 8 éve.
Azóta kézi válós kocsival nem vezettem szerintem 10 óránál többet összesen.
Hosszabb távon haveromnak mentem a W210 E200 benzinnel balatonra. istenem az mekkora egy lomha dög...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #73604 üzenetére
nagyon agyalok egy ilyenen koNbi fehérben, tsi rs 2.0 kézivel.. mint az új passaton.. nagy különbség térben nincs árban viszont van ! és dögös nagyon ! motorja sem kaka !!!
más:AZ autó magazin első oldala mit olvasok! Suzuki 1.2 benzines új motorja na milyen na milyen???? dupla sor befecskendezős mint az új gen 3. TSIknek ! szívósór+közvetlen! karaj ! mondom én hogy euro 6 tól a benzineseké a jövő flééééééééééém
-
-
#10726912
törölt tag
válasz Mágus2 #73758 üzenetére
Jön a kartergáz, elvileg nincs dugulás. Megpróbálom majd kideríteni, hogy mi az oka. Hétfőn telefonálok egy hirdetés miatt. Árat nem írtak. Egyébként a hidrotőke lyukadás valószínű (nem is tudtam, hogy lehet ilyen), ha gyűrű törés lenne, akkor a kék füst is megjelent volna elvileg....a hengerfej repedést ne is emlegesd (akkor a hűtővízzel is kéne keverednie az olajnak, nem? vagy létezhet olyan, mikor is csak megnöveli a kartergázt s tulajdonképp benzingőz vagy föst jön a kivezető csövön?, szelepszár...ahhoz meg a kompresszió mérést kell megejteni.
Köszönöm, beindítottad az agyalást Ha szabad kérnem, leírnád részletesebben, hogy mi-mivel deríthető ki, illetve mit okoz milyen jelenségnek kéne utalnia a hibára? íbontás nélküli agyalásra gondolok, hátha jelentősebben meg tudom állapítani a károsodás mértékét. Ha pl hidrotőke kopás az ok, az húsz ezer anyagáron számolva, plusz munka díj, ennyiért inkább megcsináltatom,int vegyek eg kétes állapotű bontott motort....
Üdv, s még egyszer köszönöm!
VR6-Fan: Értem. Milyen motorkóddal adták ki ezt a típust, tudsz benne sehíteeni? ha motor csere lesz, akkor ez is szóba kerülhet...[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #73792 üzenetére
A durva az hogy utánaszámolva valószínűleg tényleg behozott autó mert a 2001-es autóm HTG-s rendszámmal (idehaza ABC sorrendben adják a rendszámot nagy általánosságban) került első forgalomba, tehát ezt 11évvel ezelőtt hozhatták be az országba.
Egy szó mint száz szerintem is bizalomgerjesztő első blikkre a hirdetés.
bitpork: Javítottam.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs