- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Minimalista dizájnt kapott a Lian Li legfrissebb háza
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autóhifi
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Lehet érdemes lenne venni egy másik kasznit és a kettőt összeépíteni.
De szerintem simán javítható a kaszni.
Én még olyan kasznit nem láttam amit ne lehetett volna megcsinálni.
Nekem annó a favoritom majdnem kettészakadt.
Aztán még is megcsinálták, úgy hogy a vizsgán elsőre simán átment és 50.000.- megúsztam.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7338 üzenetére
A zajszűrő tudod mivel pótolható, bontóturkálás nélkül?
Na kérlek szépen a számítógép alaplapokat szokták csomagolni szürke szivacsra, az egyik legjobb zajcsillapító.
Nekem ilyen volt a favoritban "szinte" teljesen megszünt a motorzaj az utastérben.
(Ha már egyszer számítógépes oldalon vagyunk keverjük bele a gépeket az autós témába is)
30X35cm-es négyzetek egyébként az egyik felük sima a másik pedig olyan mint a tojástartó, ezért is törik a hangot olyan jól.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Szerintem ez nem kinyomó csapágy.
Az inkább zörög.
Nekem a favoritban szép hangja volt mire kicseréltem.A benzin tuti, hogy sok, mert a kormos gyertya az elégetlen benzin miatt van.
Ha a gyertya lenne nem megfelelő, akkor elégne az elektród.
Ha jó lenne akkor meg szép barnás színe lenne.
Nem biztos, hogy ki kell cserélni a gyertyát, elég ha kiveszed megcsiszolod szép fémtisztára.
Beállítod 9-11mm közé a hézagot, visszateszed, lejebb veszed a benzint.
Ezt a múlt héten csináltam meg én is nekem bevált.
Azóta szép barnás színe van a gyertyának.
No és a fogyasztásom is sokkal kedvezőbb lett.Renault power
-
rob210
nagyúr
Na akkor ma kicseréltem a csúszkákat az ülés alatt, mert már teljesen ki voltak kopva, most nem lötyög a seggem alatt a fotej
No és a kép a felnicsere után
A kis fehérke.Renault power
-
rob210
nagyúr
Én tegnap ugy mentem 6kmert, hogy csak kézzel voltak a csavarok belehajtva,
Amikor észre vettem, hogy ráz a kocsi.
Mondom húúú ba..meg nem húztam meg csak jobb oldalt a csavarokat.
Azonnal jobbraindex félreálltam és meghúztam őket.
Azért büszke voltam magamra hogy kézzel úgy betekertem a csavarokat, hogy csak 6 km után lazult le.ENNYIT A NYOMATÉKKULCSRÓL.
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz rootkiller #7398 üzenetére
Neked van igazad.
Én is most tettem fel az alukat és el kezdett rángatni 80km/h felett a kormánymű.
Így megyek centíroztatni.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz rootkiller #7401 üzenetére
Na azért ez így nem igaz teljesen, de látom már mások is kifogásolták.
1 én sokat vezetek, 2 magamnak szoktam cserélni a kerekeket.
3 ha gond van szervízeltetek, de feleslegesen nem viszem el a kocsit szerelőhöz.
4 az autóm 180 ig bírja de azt ki is húzattam belőlle igaz csak egyszer.
Nekem szükségem van a jogsimra tehát autópályán sem megyek 130 felett.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Basszus urak még mindíg sok benzint kap a kicsi kocsi.
Mi a szart állítsak rajta?
1hete megnéztem kormosak voltak a gyertyák, de azt hittem azért, mert az előző karbival sokat kapott.
De most megnéztem és már megint kormosak.
Tehát sok benzint kap.
Hogy lehet ezen állítani?
A co csavart visszább vette a szerelő, de azt mondta nem tudja mit lehet még állítani rajta.
Nincs ezen is egy csavar amivel lehet állítani a fordulatszámot meg a benzint mint anno a favoriton volt?Jó öreg favorit hányszor vissza sírtam már a 6 literes fogyasztását.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Na azért ma öröm is ért.
Megtaláltam, hol szivárog a vizem
Meg is szüntettem, meg egy kicsit szerelgettem a kocsin.
A jobb toronycsapágyam cserés azt meg is állapítottam.
Meg a gömbfejekben sincs már sok.
De ezek nem drága dolok.
Szóval ma boldogan fekszem le.
Nagyon idegesített ez a szivárgás. de nem adtam fel és meg lett az eredménye.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7412 üzenetére
A motor bevezető csonkjánál, ahogy a csövet rádugod, a cső ki volt repedve a bilincs alatt.
De hogy én mennyit sz.ptam mire rájöttem.
Mindegy meg van nem szivárog ez a lényeg.
Reggel kimentem addigra szépen helyreállít a vízszintem is, és láss csodát nem volt tócsa a kocsi alatt.A jövő hónapban a kuplungot is kicserélem, akkor megszűnik a váltóból is a kifújás.
Szép tiszta lesz a végén minden.Jah meg még egy szelepfedél olajbetöltő sapkát kell vennem, mert ez szar és kifúj mellette.
Ezt annó a favorit is csinálta.Lassan de biztosan összeáll a kisautó.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Jah jut eszembe ma reggel melóba befelé, a 17.-kerületbe a Pesti úton összehozott a jószerencse egy vadi új seat ibizással a sors.
Full extra minden ami játszik volt a kocsin mint a karácsonyfa úgy nézett ki.
Világítós ablak spricni füstüveg/fólia nem tudom melyik, alufelni 19.000colos 0/0 peres gumival na mindegy szóval ki volt csicsázva, volt rajta minden ami szabálytalan.
Még neon is az alján.Na a történet piros lámpánál megálltunk, gyerek nekiáll brümmögtetni a kocsit mint állat.
Pörgött szegény vagy 4-5.000-et mire sárga--> zöld--> rajt.
Nem akarom mondani, hogy a gyerek szerintem még mindíg a gumit vizsgálgatja amit ráégettem az aszfaltra.
(nagyon jól sikerült elkapnom a rajtot)
Szóval a csattanó most jön nagy motor pörgetés közben a gyerek állva maradt mivel lefulladt a kocsi.
Hangosan nevettem a golfban, megállapítottam nem csak pénz kell vezetni is tudni kéne.
4.000 fordulatnál lekapja a lábát a kuplungról és csodálkozik, hogy lefullad.
Még mindíg elmosolyodok rajta.
Pedig ha nem bal f.sz a gyerek tuti letol hiszen nekem csak 75 ló van a kocsiban.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7417 üzenetére
Te milyen kuplungot zserelsz be.
Mit érdemes?
Nekem a szaki aki szokta az alkatrészeket hozni rögtön ajánlott 6 félét.
Már csak az a kérdés melyiket válasszam.
Ő 3 ra azt mondta azt ajánlja de a másik 3 nak sincs semmi baja.
Nekem nem versenyzésre kell, de azért legyen strapabíró.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Na basszus megtaláltam a kárpitázás okát.
Annó beszélgettünk rólla, hogy időnként áll a víz a kocsiban.
Na most kiderült miért.
Lemostam az autót végre, hogy tisztán is lássam egyszer.
Ahogy az ajtókat mostam akkor derült ki, hogy mi a baj.
Az ablak és ajtó közti gumi szigetelés el van öregedve és eláll az üvegtől.
Az üveg szépen bevezeti az ajtóba a vizet onnan meg már sejtitek, hogy mikövetkezik.
Remek móka lesz azt a gumi csíkot kicserélni.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Tele van az ország VW bontókkal.
Szóval találsz váltót, de ha van egy kis szerencséd akkor találsz olyan helyet ahol van egyben golf.
Beindítják mentek vele kicsit és leszednik neked a váltót.
Én így vettem karburátort a golfra.
Menet közben kipróbáltam majd közöltem ezt meg ezt meg ezt kérem.
Leszerelték nekem és azóta használjuk a kisautót.
Amit egyre inkább kezdek megszeretni.
Bár nehezebb szerelni mint a jó öreg kis favoritomat.
Azon bár mit megcsináltam pikk pakk.
Itt azért ha nem lenne könyvem beszívnék egy két dolgot.
Van benne egy két bonyolúlt dolog.Szóval irány a bontó
Járj sikerrel.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz fekeandras #7554 üzenetére
Ebben teljesen igazad van, de a könyv ingyen volt ezt pedig ingyen nem kapom meg.
Szóval melyikkel járok jobban?
A későbbiekben, meg ha veszek egy újabb autót, akkor meglátom érdemes-e.
Mert ezeket az új kocsikat elés speckó szerszámokkal kell szerelni, no meg a bevizsgáló műszerek sem egyszerűek hozzá.
Az árukat meg hagyjuk.
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Akkor van egy kérdésem, ha eked is nyulas a kocsid.
Nem érzed úgy, hogy bazi kemény a kocsi rugózása?
Nekem olyan mint ha ezalatt sport futómű de legalábbis keményített rugó lenne.A haver "igaz az egyes" golfjában ültem vezettem, de az egy ""hajó"" ehhez képest.
Az dől a kanyarokban leng a kátyúkban.
Pedig nincs ki a lengéscsillapítója.
Ez meg kemény pattogós olyan talán mint a GTI futóműve.
Te nem tapasztaltad ezt????Más
Úgy néz ki meg van a halk pattanás oka jobbra tökig alászedve.
Az egyik gömbfejem kivan, kicsit lóg és ezért csinálja.
Viszont egy újabb jelenség.
Indítok és érdekes nyüsszögő hangot ad.
Olyan mint ha folyamatosan csúszna az ékszíjam, csak nem olyan hangos.
Legalábbis onnan jön az ékszíj felöl.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7577 üzenetére
Hát ezt mondom én is.
Lehet ez valami fél átmenet a kettő között.
De a futómű már a gti-é.
Sose fogjuk megtudni.
De az biztos, hogy pattog a kicsike szépen szedi a macskakövetMás
Ebben a csodaszekérben, hogy van kötve a duda?
Relé vezérli, vagy direktben van kötve.
Kicseréltem direkt a kürtöt de semmi.
Megnyomom az agyat halk kattanás mint egy relé lenne és nem szól.
Néha meg szól.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7582 üzenetére
Szerintem ma felálok egy aknára úgy is kíváncsi vagyok már nagyon mennyi munkám lesz az aljával.
Remélem csak alvázvédőzni kell heggeszteni nem(hiú ábránd)
Meg a kipuffogóm is ki van lukadva valahol kifúj.
Az okozhat 1-2 literes benzin fogyasztás emelkedést?Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #7587 üzenetére
A Hungaroringen okt 23.-án.
Elég keményet ment a kis szekér, csak a vizes aszfalton nem tudta leadni ezt a teljesíítményt.
Minden esetre élmény volt látni élőben meg közelről.
Jó fej a tulaj nem arcoskodik még akkor se ha belülről akarod lefotózni a kocsit.
(motorra értem)Renault power
-
-
rob210
nagyúr
Jó a téma nekem is kéne cserélnem a kipuffogót de nekem gyári kéne vagy utángyártott gyárival megegyező.
Ilyet nem tud valaki a kettes golfra.?Más:
Megnéztem nincs stabilizátor rúd.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7635 üzenetére
Na ez most összetett lesz.
-A benzin témához annyit, hogy én mindíg 95-öst tankolok, csak 1500kmenként teszek egy tank benzinhez egy STP adalékot.
Nagyon jó anyag mindenkinek csak ajánlani tudom.-A lóerőhajhászáshoz annyit tudok hozzászólni, hogy ennyi lóhoz a hajtásnak és a váltónak is olyannak kell lenni, ami elbírja.
Hiába van 200Le egy autóban ha hosszú váltója van akkor lomha lesz mint a dög.
Ha meg rövid a váltó akkor a végsebessége lesz alacsony és pörögni fog ergó sokat fog fogyasztani.
(valamit valamiért)-Rozsda na igen ha valaki karban tartja az autóját akkor nem lesz rajta rozsda teszem azt rohadás.
-1.2 / 1.3 / 1.4 / 1.5 / 1.6
Számít az ürtartalom még hozzá nem is keveset.
Hiába van alattad 1.2 hiper elektronika az én 1.6 os öreg "szarom" garantálom, hogy nyomatékban megesz reggelire.
Ráadásul erre a példa a haver 1.4 es ford fiestája.
Zsír új autó az enyém 20 éves aztán még is úgy el kentem a száját egy kis vadulásnál hosszú tiszta útszakaszon, hogy azt hittem a gyerek kiszál és felgyújtja a kocsit.
Pedig jól vezet a srác.
A tesóm suzuki sedanja is frissebb újabb autó.
Beült kicsit odalépett és majdnem elolvadt közölte na iden ez az őserő hiányzik az enyémből az olyan vérszegény.
De azt is el kell mondani az enyém iszik 8 litert (sikerült összehangolni)
A tesómé meg 5.7 et.
Ez van, de nekem nem kell 3 asba váltanom ha előzni akarok.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7638 üzenetére
Azért ilyen sok a te fogyasztásod című mondatodon azért elmosolyodtam.
Szerintem ha megkapja a normális kipuffogót akkor még visszább fog menni a fogyasztás.
12 luk van a kipuffogón.
Elsődobon4 csövön3 hátsódob5.
Szóval ezt már jelentősnek mondhatjuk itt már tuti a folytás is más.Egyébként meg örülök neki, hogy erre a 8 literre is sikerült leszorítani.
A 14 literről egész jó eredményRenault power
-
rob210
nagyúr
Ez már érdekelt volna egyébbként, hogy hol ideális váltani egy ilyen 1.6-ossal.
Én ha megyek akkor van hogy 3000 felett váltogatok.
A múltkor reggel (inkább hajnalban) piros lámpa 1es 2000--> 2es--> 3500--> 3as 3500--> 4es--> 3500--> 5ös padló és már 140nél kezdtem gondolkozni van-e értelme elvetetni a jogismat.
Kuplung be és gurultam vagy 5percig mire normális sebességre lelassultam
Renault power
-
rob210
nagyúr
Egyébként ha ki szeretném a műszerfal világítást cserélni ahhoz, hogy álljak hozzá meg milyen izzókat vegyek?
Szeretném ha kék lenne a világítás, no és ha ledes lenne az se lenne gond
A skoda favorit topikban az egyik fórumtárs megcsinálta a 120-asba kék ledekkel és nagyon jól néz ki.
A favót meg is tudnám csinálni, de ennek még sose szedtem szét a műszerfalát.
Ráadásul a kilóméter órám napi számlálója is b.szik menni.
Szóval szerelek megint ha lesz egy kis időm.
Meg a torony csapágyat is kicserélem szerdán végre.
A jobb oldalam úgy lóg, hogy az életveszély.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz fekeandras #7671 üzenetére
Én szívesen mennék, de sajna nem tudok költözködünk.
Marha rosszkor jött ez a költözés, még a szülinapomat sem tudom megünnepelni.
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Már ha hátul volt hangszoró, ha nem akkor kicsit nehezebb a dolog, de én nem láttam olyan kocsit egy ideje amibe hátulra ne kötöttek volna hangszórót.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Nem fér mellé 3 pár rca?????
Az hogy lehet?
A kábelek nem olyan vastagok.
A csatikat meg így is úgy is utánna forrasztod rá, mert a gyári kábelek szarok.
Tehát szál behúz csati felforraszt és akkor hol a gond?
Az erősítőt a magnó motoros antenna vezérlője vezérli azaz a kék szál (nagy álltalánoságban).
A testet meg le tudod venni akár honnan.
Szóval ezt én most nem értem, hogy mi a bajod vele.
A másik meg az, hogy a kesztyűtartó környékén van a biztosítéktábla arról mindent le tudsz venni ami kell a bekötéshez.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát nem tudom nálunk céges autók az octaviák.
Most cserélte le őket a cég példa nélkül az összeset, mert gyenge volt az 1.4 es motor ehhez a kasznihoz.
12 autóról van szó.
Most az 1.9-esek szépen hasítanak.
Meg 4 darab 1.6-os az is jó de az igazi az 1.9-es.SZVSZ az 1.4 es gyenge ehhez a kocsihoz.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Én mondottam ez az én véleményem.
Én szeretek kényelmesen autózni alacsony fordulatszámon.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Nekem is haldoklik az eleje.:-(
Toronycsapágy csere lesz, meg gömbcsukló csere.
Utánna futóműves remélem jó lesz.
Elől ebben hogy vannak a silentek.
Szerintem nekem az is kaki.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Manitou #7737 üzenetére
Én egy borán tanultam vezetni dieselen.
1.9 PDTI volt a lelkem szívesen beülnék most is egy olyanba, pedig hát konszernnél maradtam, csak kicsit öregebb meg kicsit benzinesebbnél.
Szerintem remek autó.
Jah és a IV-es Golf is remek mondjuk sok különbséget én nem éreztem köztük.
Annyi, hogy a bora nekem kicsit nagyobb meg lomhább volt.
Már ha lehet ilyet mondani egy 130lovas óraműre.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7745 üzenetére
Hát én már úgy érzem, közlekedni sose fogok megtanulni.
Ma pl. jöttem haza a kerepesi úton.
Gyerek, a gyerekülésben hátul, 30-40 km közötti tempó.
Tele zöld, tehát nem akkor váltott a lámpa és pirosig is volt még elég sok.
Na lényeg a lényeg, emberünk úgy gondolta neki zöld a gyalogátkelő.
Satufék gyerek felsír ablak le volt tekerve, na kiszóltam ami a csövön kifért.
Ember visszafordul és rávert ököllel a motorháztetőre, hogy nem a tiéd a világ te k.csög.Hát ez volt a sok vészvillogó kiszáltam és szó szerint leütöttem az embert.
A gyalogos nézőkelők megtapsoltak egy kettő még oda is szólt, hogy na ezt megkaptad keményke.
Én visszaszáltam és hihetetlen nyugalommal és megkönnyebüléssel hazavezettem.Aztán elgondolkoztam rajta azt hiszem ezt hívják önbíráskodásnak, de ennek ellenére jól esett, nagyon
A történet lényege tényleg nem 30 óra alatt tanul meg az ember vezetni és nem is mindíg az emberen múlik, hogy baleset lesz vagy sem hanem az "Állaton".
Egyszóval nem mindíg az autós a hibás egy balesetben, meg kéne már tanulni közlekedni de nem csak nekünk autósoknak.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Én most ha minden rendbe jön anyagilag.
Közel egy éves projektről beszélünk
Akkor egy 3-as golfot szeretnék.
Nagyon nézegetem őket, el tudná viselni a májamRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7754 üzenetére
Korszerűbb, kényelmesebb, jobb.
Ezzel se lenne bajom, de rengeteg pénz mire végez vele az ember.
Elkezdtek a 20 éves alkatrészek lehalni.
A motor generált meg nem szeretném én kivitelezni.
Jövő év végéig van rá műszaki addig használjuk, aztán megy a levesbe.
Újítsa fel az űj tulaj.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- KábelszatNet-2002 Kft.
- Ukrajnai háború
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új HMD modell bukant fel
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest